Nailz Craze stamping plate part 2 - Dandelion

May 29, 2012

Hi there!
So today I'm going to show you all how the dandelion stamp from my stamping plate looks like.
I have to admit, my decent stamping nail polish collections is pretty much limited and I apparently didn't choose the best one to do the job this time. I could have gone with the simple black stamping polish but I wanted it to look a bit more colorful. So the result you will see is not perfect because of the nail polish I used for stamping (it wasn't thick enough).

The dandelion design is really beautiful and delicate. As I mentioned before, my stock of stamping polish is quite low but if I had a good white stamping polish I would defiantly use it with a light blue base (which I don't have at this moment as well) to get that light and perfect delicate look.
For this design I used a minty polish by Laka #131. I have to admit, I'm not a big fan of the formula but I really love this color. The stamping polish was Sexy Emerald #512 by Chic. Can't say I picked the best ones for this mani but it turned out pretty nice.

 
Nailz Craze stamping plate dandelion stamp

Nailz Craze stamping plate dandelion stamp

Nailz Craze stamping plate dandelion stamp

Nailz Craze stamping plate dandelion stamp

The first orders of the stamping plate were sent last week, and I'm really excited to know what the ladies will think. :D
Let me know what you think about this mani and the dandelion stamp, and what would you like to see as my next mani from my stamping plate?

Wish you all a great week!

xoxo
Natalie

You Might Also Like

11 Comments

  1. הגוון מקסים, המראה אלגנטי והציפרניים נראות נפלא (מה המתכון? גן אני אוכל מה שאת אוכלת)..יש לי ציפרניים חזקות אבל תמיד אחת מהן נשברת ואחריה אני מקצצת את כולן. מזל שבקיץ הן גדלות מהר

    היות ואני מכירה את עצמי לא התפתיתי והתחלתי בערכה ב 4 שקלים של
    ביוטי קיר, אחרי אצבע אחת שהונצחה בגאוה, זנחתי את העניין ולמרות שמידי פעם אני נמשכת לעניין החותמות שכן התוצאה מקסימה, יש לי המשמעת שעדיף להשקיע בלק או שניים שישומשו וימרחו מאשר ערכה שעלה אבק

    ReplyDelete
  2. תודה רבה לך אפרת :) האמת שבשבועות האחרונים יש לי לא מט התפצלויות. אני מניחה שזה משימוש בתדירות גבוהה של לק ומסיר לק / אצטון. אין ספק שהציפורניים היו חזקות ובריאות יותר ללא לק.
    גם אני קניתי תחילה את הערכה הזולה ב-WOW
    וכל כך התאכזבתי מהתוצאה שזנחתי את החותמות לזמן רב, ואז ניסיתי שוב והסתבר שפשוט הערכות הזולות בואו ודומיהן היו לא משהו (לטעמי) ואחרי שקניתי כמה ערכות באיביי, זולות גם כן אבל איכותיות הרבה יותר, למדתי מהן חותמות טובות :)
    בסופו של דבר כולנו עושים את מה שטוב לנו.

    ReplyDelete
  3. טוב, אני חייבת לומר שוב שהחותמת שלך נפלאה. איזה יופי של עיצוב!
    וגם אצלי יש לא מעט התפצלויות, חלקן הופיעו אחריי השימוש בצבעים של LAKA.
    הבנתי שיש לקים בעלי מרכיבים רעילים, יש מצב שבLAKA
    כמות החומרים האלו עולה על הרגיל. יש משהו שאפשר לעשות בכדי למנוע את הפיצול המעצבן הזה חוץ מטיפול במחזק ציפורניים?
    ואיזה יופי שלא מיהרתי לקנות את החותמות בWOW :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירה :)
      האמת שאני השתמשתי בלק של לקה פעמיים בלבד בגלל שהפורמולה נורא קשה לדעתי למריחה, אבל אני מאוד אוהבת את הצבע.
      בנוגע לפיצול, היתי מליצה לגזור את הציפורניים קצר ולהשתמש במחזק או לא לשים בכלל כלום. (שמתי לב שהציפורניים שלי היו הרבה יותר חזקות ללא שימוש בלק)
      קראתי גם איפשהו שלעשות לאצבעות אמבט מי מלח גם מחזק אותן (מים חמימים עם כמה כפיות מלח, להמיס ולערבב. להשרות את האצבעות לעשרים דקות פעם בשבוע בערך)
      החותמות של ואו לדעתי די גרועות אבל יש בנות שאומרות שהן דוקא טובות להן...

      Delete
  4. That looks amazing! Your choice of colours for ir was just perfect!

    ReplyDelete
  5. דווקא אהבתי מאוד את שילוב הצבעים שבחרת בסוף. אני מבינה למה את לא כ"כ מרוצה מההחתמה, אבל בסה"כ זה נראה טוב מאוד.
    הדיסקית מהממת, ואהבתי מאוד את הדוגמא הזו ספציפית

    אגב, בזמן האחרון אני קצת בדילמה לגבי החותמות. רוב הצבעים שישתלבו טוב בהחתמה הם לא גוונים לבישים, וחבל לי להשקיע. מצד שני, כשאני רוצה לעשות איזו החתמה מגניבה אין לי עם מה לעבוד :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה :)
      אני לגמרי מבינה אותך, בדיוק אתמול התלבטתי אם לקנות צבע שאינו לביש בעליל (טוב זו רק אני) אבל מעולה לחותמות, ולאחר התלבטות קשה החלטתי שכן. כרגע כמות הצבעים המחתימים שלי שואפת לשניים חח :)
      אני צריכה לשבת ולנסות את כל הצבעים ולראות מה עובד ומה לא, אבל למי יש כוח :)

      Delete