Ardell Color Impact Eyelashes Review

July 10, 2013

Today I want to share with you a review for something quite different from my usual nail polish related posts, but this is still beauty related, so I thought you might be interested.
In this post I'm going to share with you my impressions and experience with Ardell Color Impact Eyelashes.
In this post I'm going to review Ardell's Color Impact Eyelashes in the color Plum (Demi Wispies).
Ardell's Color Impact eyelashes are available in 4 hues specifically selected to enhance the natural color of your eyes. Designed to bring out and define your blue, green, or brown eyes.

בפוסט הזה הכנתי עבורכן סקירה קצת שונה מהפוסטים הרגילים שלי, אבל עדיין רלוונטית לעולם היופי והצבע.
בפוסט הזה אסקור את הריסים המלאכותיים של חברת ארדל מהקולקציה החדשה "Color impact" שפותחה במיוחד כדי להבליט את צבע העיניים הטבעי שלנו.
קולקציית "Color impact" של ארדל כוללת 4 גוונים של ריסים, כחול (מעודן וחזק), סגול, יין וירוק. צבעי הריסים הללו מאפשרים שילוב נכון בין צבע העין וצבע הריסים, ומבליטים בצורה נכונה את צבע העין הטבעי שלנו. 
ריסים בצבע יין - להבלטת עיניים, חומות, כחולות ואגוז.
ריסים בצבע כחול חזק - להבלטת עיניים חומות, כחולות ואגוז.
ריסים בצבע כחול מעודן - להבלטת צבע עיניים ירוקות, חומות ואגוז.
ריסים בצבע שזיף סגול - להבלטת עיניים חומות ואגוז.
ריסים בצבע ירוק - להבלטת עיניים חומות ואגוז.



This was my first experience with false lashes, and I have to admit it wasn't as bad as I expected it to be. The lashes I got to review from the Color Impact collection were in the color Plum, and they indeed flattered my brown eyes. Purple is one of my favorite colors, and recently I even purchased a purple eyeliner which I came to love it's effect on me.
The application of the lashes was quite easy (which was a nice surprise since I've read it's a quite tricky thing to do, especially at the first time) but lucky for me I managed to place them properly. The length of the lashes was a perfect fit for my eyes, I didn't need to trim them at all. I did not have the adhesive in the package for some reason, and I had to settle for the sticky band that was glues at the lashes line, so I guess they wouldn't have lasted long in case I wanted to wear them for long.
The lashes didn't feel really natural on my, but I have to admit they created a pretty and impressive look without putting much effort to it. I think this is not something I would wear as a part of my everyday look, but if you are looking to create an eye catching look and make everyone notice your beautiful eyes, then this is the thing you should try next.

זו ההתנסות הראשונה שלי עם ריסים מלאכותיים, ואני חייבת לציין שעד היום די הסתייגתי מריסים מלאכותיים, אבל זה לא מנע ממני להסתקרן לגביהם. זכיתי להתנסות בריסים בגוון Plum סגלגלים בשילוב עם שחור, שאמורים להדגיש את העיניים החומות שלי. אני אכן מסכימה שהצבע הזה מחמיא לגוון העיניים שלי, ולשמחתי סגול הוא אחד הצבעים האהובים עלי ביותר, אפילו התחדשתי לאחרונה לאייליינר סגול שהתחבב עלי מאוד.
להפתעתי ההתנסות שלי עם הנחת הריסים היתה די מוצלחת, לא התקשתי בשלב הזה יותר מדי (בעוד שידוע שזהו שלב לא קל, במיוחד בהתחלה) אבל למזלי הצלחתי להושיב את הריסים בקלות (יש הרבה מדריכים ביוטיוב שיראו לכן כיצד לעשות זאת). האורך של הריסים התאים לעין שלי בול, אבל במידה והריסים ארוכים מדי עבורכן - רצוי וצריך לקצץ אותם (מהזוית החיצונית, בה הריסים ארוכים יותק).
את הריסים המלאכותיים מניחים על העפעף בצמוד לקו הריסים הטבעי בעזרת דבק ריסים (שמשום מה לא סופק באריזה שקיבלתי לסקירה, כך שנאלצתי להסתפק בפס הדביק שהיה על הריסים בלבד, מה שלדעתי לא היה מחזיק ערב שלם).
ההרגשה של הריסים על העפעף היתה די זרה לי והם לא ממש נראו טבעיים עלי, אבל אם להסתכל על פן היופי בלבד, אין ספק - הריסים בהחלט יצרו מראה חגיגי ומרשים בלי הרבה מאמץ. אני חושבת שזה לא מראה שהייתי הולכת עליו ביום יום, אבל הוא בהחלט מתאים לארועים שבהם מתחשק לנו להקסים את הסביבה במבט כובש ורפרוף ריסים.



לחברת ארדל יש מבחר ריסים ענק שמאפשר לכל אחת למצוא משהו שיתאים לה. יש ריסים עדינים וריסים דרמטיים, ויש ריסים בודדים שאפשר לשלב עם הריסים שלנו למראה טבעי יותר, וגם ריסים להדגשת צבע העיניים כפי שסקרתי בפוסט הזה. אני חושבת שאם אתן מחפשות דרך לשדרג את המראה שלכן, זו בהחלט אופציה שווה לכן לבדוק.
את הריסים מהקולקציה הזו וסוגים אחרים ניתן להשיג ברשת הסופר פארם ברחבי הארץ במחיר של 48 ש"ח.  
מומלץ להציץ באתר החברה להתרשם מהמבחר ומצבעים נוספים www.ardell.co.il


You Might Also Like

5 Comments

  1. Adorei,que sonho ter um cilios desse hem.haha,fiocu lindo em vc adorei..Beijo!
    http://josyunhas.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  2. אהבתי ממש את האייליינר :)

    ReplyDelete
  3. Those are some great colors! Definitely make your eyes pop!

    www.ballbeauty.com

    ReplyDelete