3 Favorites for Smooth Legs & Feet

September 03, 2014

The hot summer season is forcing us to uncover our legs and feet, whether we like it or not. Sometimes these parts of our body tend to get neglected, we might don't have the time or the desire to take care of them, but you might be surprised to know that taking care of your legs and feet throughout the year might save you a professional treatment and leave them pampered, pretty, and ready for anything, anytime!
In this post I'll share with you my top three items which help me keep my legs smooth and pretty this summer, and all year round.

עונת הקיץ לא משאירה בפנינו הרבה ברירה וגורמת לנו לחשוף את הרגליים במהלך העונה החמה והמייבשת הזו, בין אם נרצה בכך ובין אם לא. לפעמים לא בא לנו להשקיע, או שפשוט אין זמן ונראה שהרגליים שלנו לא מקבלות את הטיפוח והפינוק שמגיע להן, אבל דעו לכן שטיפוח קבוע לאורך כל השנה יכול אפילו לחסוך מכן טיפול מקצועי ויגרום לרגליים שלכן להיות מטופחות, יפות, ומוכנות לכל דבר!
בפוסט הזה מחכה לכן סקירה קצרצרה של שלושה מוצרים שנמצאים אצלי בשימוש קבוע ומסייעים בשמירה על רגליים חלקות ונעימות בקיץ, וגם בשאר עונות השנה.


Scholl Velvet Smooth Express Pedi Electronic Foot File
I was very curious to try this product after watching the commercial, so I decided to take advantage of my birthday and I asked for it as one of my birthday gifts.
Lucky for me I don't suffer much from dry cracking feet, mainly due to the fact that my feet are well maintained and I use foot lotions & cremes (also during the summer), but sometimes I feel like I need a little bit of extra care and an intensive treatment - And this is where the electonic foot file comes in handy.
Scholl's electronic foot file has a rotating file which works on batteries, easily buffs away any dead and hard skin from your feet. The rotating file is removable so you can clean it, or replace it with a new one if needed. The device is relatively large compared to other foot files, due to it's large grip handle, which makes it less convenient for storage, but very easy and comfortable to hold and use.
I found this electronic file to be easy to use and I would say that it does the job for me. Even after the first use there was a noticeable improvement.
I was curious to see what others thought about this device; apparently some claimed that it didn't do wonders for them, but then again - my case might be better since I only use it to maintain a good condition and I don't really neglect my feet. So as far as it goes, for me this is a great product and I'm very pleased with it.

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Electronic Foot File
הפצירה החשמלית של Scholl סיקרנה אותי מהפרסומת הראשונה. כשיום ההולדת התקרב, זו היתה הזדמנות נהדרת לבקש את המוצר הזה כאחת מהמתנות, וכמובן שמייד רצתי לנסות אותה.
למזלי איני סובלת מעור יבש וקשה במיוחד בכף הרגל, בעיקר בזכות העובדה שאני מטפחת את כפות הרגליים באופן קבוע עם קרם לחות (כן, גם בקיץ), אך לעיתים נדרש טיפול יותר אינטנסיבי - וכאן הפצירה החשמלית נכנסת לתמונה.
בדומה לפצירות חשמליות אחרות, לפצירה של Scholl ראש אבן מסתובב הניתן להחלפה. המכשיר גדול ביחס למכשירים אחרים  בגלל הידית הגדולה, מה שהופך אותו לפחות קומפקטי ונוח לאחסון, אבל דווקא הידית הזו מצאה חן בעיני והיתה נוחה למדי.
הפצירה החשמלית מאוד נוחה לתפעול ועושה עבודה טובה, ואכן ניתן לראות תוצאות מייד לאחר השימוש הראשון.
מסקירות אחרות ברשת קראתי שעבור רגליים עם עור קשה במיוחד, המכשיר הזה לא עושה פלאים ולא מחליף פדיקור מקצועי, אבל כאמור אני לא יכולה להעיד בנושא. בעיני המוצר מוצלח מאוד ועושה עבודה טובה, כך שאני מרוצה מאוד.



*Gillette Venus & Olay Razor
The Venus & Olay razor was one of the surprising and innovative products I've recently tried. This razor includes special Moisture Bars that release skin conditioners once they come in tact with water, allowing a very smooth and easy shaving. Using this razor I realized I don't even need to use shaving gel or foam, which saves me some money and a lot of time! After shaving I also felt that my skin was extra soft and smooth, but I don't thin that the Olay moisture bars are a proper replacement for a moisturizer, yet I think it's a nice and efficient addition to the standard razor.
The Venus & Olay razor pack includes a comfortable plastic/silicone SoftGrip handle which allows to replace the blade (can be purchased separately), a razor with five blades and two moisture bars (with a pleasant Vanilla Crème scent), and a shower hook for convenient in-shower storage (which for some odd reason didn't stick to my bathroom tiles).
Overall I really loved the idea of a razor that moisturize the skin while shaving, I think it's a good product and I will be definitely repurchasing it for sure.

*Gillette Venus & Olay Razor
סכין הגילוח של Venus & Olay היתה בין המוצרים המחדשים והמפתיעים לטובה שיצא לי לנסות לאחרונה. סכין הגילוח הזו שמשלבת בה "ראשי לחות" (Moisture Bars) קטנים הדומים לסבון מוצק, אשר הופכים את תהליך הגילוח לחוויה. השימוש בסכין מאוד נוח ובהחלט מקצר תהליכים, כי פשוט אין צורך בקצף או ג'ל גילוח! כשראשי הלחות של סכין הגילוח באים במגע עם מים, הם משחררים לחליב לחות שעוזר לסכין להחליק על פני העור. הסכין מסירה את השיער הלא רצוי בקלות ומותירה את העור חלק במיוחד לאחר המקלחת. לדעתי זהו כמובן אינו תחליף לקרם גוף לאחר הגילוח, אבל בהחלט תוספת יעילה ונעימה שחוסכת זמן במקלחת.
המארז מגיע עם ידית פלסטיק משולבת סיליקון נוחה ומאפשרת להחליף את ראשי הלחות כשהם נגמרים (ניתן לקנות בנפרד את המלוי), סכין גילוח בעלת 5 להבים עם "ראשי לחות" באריזה סגורה (בניחוח קרם-וניל נפלא!), ומתקן תלייה לאחסון נוח וזמין (שמשום מה התעקש ליפול ולא נצמד לאריחים אצלי באמבטיה).
הרעיון לשלב סכין גילוח ו"קרם לחות" במוצר אחד מאוד מצא חן בעיני! לדעתי מדובר במוצר מוצלח מאוד, ובהחלט ארכוש אותו שוב בהמשך.



Remington Smooth and Silky Body Curve Epilator
I purchased this epilator about a year and a half ago from lookfantastic (at the time it cost about £30), while was looking for a cheap and efficient device that will help me keep my legs smooth and fuzz free.
I must admit that I was to lazy to use it on a regular basis, which kind of lost it's purpose... But this summer I reached for it again and I'm doing my best to use this epilator a few times a week to keep my legs nice and smooth.
The epilator comes with an electric cord and a little cleaning brush. The whole package is quite weightless which makes it very convenient for travel, for instance. It has two speed options and it's easy to clean thanks to the removable cap. Unfortunately the electric cord is a bit annoying and requires using it close to a socket, which sometimes isn't very convenient. It looks like it manages to remove most hairs that are a few days old, and it isn't painful at all. 
Other than the electric cord issue, I'm pretty pleased with this device and it's results.

Remington Smooth and Silky Body Curve Epilator
את מכשיר האפילטור הזה רכשתי לפני כשנה וחצי מהאתר lookfantastic, לאחר שחיפשתי מכשיר זול ויעיל להסרת שיער (על המכשיר שילמתי בזמנו כ-£30). אני מודה שבהתחלה תדירות השימוש בו דעכה במהרה כיוון הוא דורש התמדה, משהו שהיה לי קצת קשה לעמוד בו. אבל, הקיץ הזה שלפתי את מכשיר האפילטור מהמגירה ואני משתדלת להשתמש בו מספר פעמים בשבוע, כדי לשמור על רגלים נטולות שיער.
המכשיר מגיע עם כבל חשמל (שדרש מתאם לשקעים בארץ) ומברשת ניקוי קטנה. הוא עושה עבודה די טובה בהסרת זיפים קצרים בני מספר ימים, אבל לפעמים אני מרגישה שהפעולה הזו גוזלת יותר מדי זמן (בטח שבהשוואה לגילוח שכל כך מפתה אבל פחות יעיל לטווח הארוך) וגם כבל החשמל מסרבל קצת את הפעולה ומחייב להיות קרובים לשקע חשמלי.
המכשיר מאוד קליל במשקלו ונוח לנסיעות, הוא בעל שתי מהירויות, וניתן לניקוי בקלות בזכות המכסה החלקי שניתן להסרה. מוצר בהחלט יעיל, אך אם אתן לא מהמתמידות, שווה לבדוק אופציה אחרת.


I hope you enjoyed this post and found some useful information about the decides I reviewed in it.
Feel free to leave your questions and I would be more than happy to answer them!
You are more than welcome to share with me your favorite products and devices which help you keep your legs smooth, pampered, and hair free. I'm always glad to discover great new products! Thanks for reading!

מקווה שאהבתן את הפוסט ושמצאתן תשובות לשאלות שהיו לכן בנוגע למכשירים שנסקרו בפוסט זה. אם יש לכן שאלה שלא נענתה, תרגישו חופשי להשאיר תגובה ואני אשמח לענות עליה!
אתן מוזמנות לשתף אותי במוצרים שעוזרים לכן לשמור על רגליים מטופחות ונטולות שיער בקיץ הזה, אני תמיד שמחה לשמוע המלצות על מוצרים טובים ואהובים. תודה שקראתן!

*PR Sample

You Might Also Like

6 Comments

  1. Nice favorites for smooth legs and feet! I'll have to check them out.

    ReplyDelete
  2. דווקא אני ממש מתפתה לנסות את המכשיר של שול! :) נתת לי פוש

    ReplyDelete
  3. אהבתי את הסקירה שלך. נראה לי שאני גם אנסה את המכשיר של שלו. תודה רבה לך.

    ReplyDelete
  4. תודה על הסקירה
    הפצירה החשמלית של שול מסקרנת אותי... יש לי פצירות חשמליות עם דסקה מסתובבת שהגיעו בערכה של ג'קוזי לרגליים, אבל הן לא כ"כ יעילות לטעמי (אם כי אין לי ממש למה להשוות)

    הסכין של ג'ילט נראית טובה, אבל המוצרים שלהם יקרים נורא בעיניי, לרוב הרבה מעבר להצדקה שלהם. בלי לבדוק אני מעריכה שעדיין זול יותר לקנות סכינים פשוטות + ג'ל גילוח. היתרון היחיד שתהיה לסכין כזאת עבורי הוא אם היא טובה בגילוח עם כיוון צמיחת השיער. לצערי יש לי עור רגיש ואני כבר לא יכולה לגלח נגד הכיוון... מאותה סיבה אני גם לא יכולה להשתמש במכשיר למריטת שיער כמו זה שסקרת; יש לי כזה של בראון ואני אוהבת אותו מאוד (גם מגיע עם ראשים מתחלפים, יש הרבה אפשרויות) אבל מאז שהשערות שלי החלו לצמוח קבוע מתחת לעור זה נהיה בלתי אפשרי. אם אני רק מנסה למרוט שיער, לא משנה באיזו דרך, אני מתחרטת על כך מרה. לייזר לא מתאים ולכן לצערי נותרתי רק עם הגילוח...

    ReplyDelete
  5. בזכותך קניתי היום את הפצירה החשמלית של שול... :-)
    עברתי היום בסופרפארם וראיתי מעמדים שלה, נמכרת ב-150 ש"ח. נראה לי די יקר ומיהרתי לבדוק (באמצעות הסמארטפון) בכמה היא נמכרת מעבר לים; להפתעתי בערך באותם מחירים. כיוון שכך, וכיוון שגם רוב הביקורות באמזון היו חיוביות, קניתי.
    בינתיים השתמשתי רק פעם אחת ואני עוד לא ממש מרגישה השפעה, אבל ניתן לה זמן...

    ReplyDelete
  6. הי : אחרי שימוש במכשיר אני לא ממליץ לקנות מכמה סיבות .
    המכשיר עובד חלש , צורך הרבה כוח עובד על 4 בטריות AA [שזה המון] , בלי אפשרות לחיבור לחשמל , הפצירה לא משייפת טוב היא מאוד רכה ולא טובה לעור קצת קשה , ואם רוצים להחליף פצירה המחיר יקר יש רק מהירות אחת 1 קבוע שהיא מאוד חלשה אין אפשרות שהמכשיר יעבוד מהר התפסן למעלה שאמור להגן על המכשיר לא נתפס נופל כל הזמן לא יושב טוב ,
    מה שמנחם זה העיצוב מאוד יפה , יש 2 צבעים כחול או ורוד המכשיר יחסית קל אפשר לעבוד זמן מה לא מעיף את היד , נוח להחזיק ,
    אם הייתי צריך לתת דירוג מ- 1-10 המכשיר הזה היה מקבל 5 וזה עוד במצב רוח מתחשב .
    ההמלצות הם בגדר של ביקורת בונה לשיפור [ מבקרים מישהו שאכפת שרוצים שהוא השתפר]
    בתודה - א-ח

    ReplyDelete