Holiday Treats

September 11, 2015

ראש השנה בפתח, וכיאה לארוע חגיגי ומיוחד שסובב סביב משפחה, שמחה וכמובן מתנות, ריכזתי עבורכן מספר אופציות מומלצות בגזרת האיפור והטיפוח שישמחו את מי שתבחרו להעניק לה את הפינוקים הללו - וכן, בהחלט אפשר ואף מומלץ להעניק אותם לעצמך!



אצל מותג הטיפוח והקוסמטיקה האורגני LAVIDO תמצאו מגוון ערכות שי, החל ממארזים קטנים שמכילים שלושה מוצרים מוקטנים במחיר של 65 ש"ח, חמישה מוצרים מוקטנים ב-105 ש"ח ומארז ענק ומפנק במיוחד ובו חמישה מוצרים בגודל מלא לצד תיק איפור וקופסא מעוצבת תמורת 220 ש"ח בלבד. לצד אופציות נוספות של ערכות שי, תוכלו להרכיב את המארז המושלם עם מוצרים לבחירתכם בשילוב מוצרים בגודל מלא או מוצרים מוקטנים להתנסות בגודל נסיעות.

בנוסף חברי מועדון ומצטרפים חדשים יהנו מהטבה מיוחד של 2+1 מתנה על כל המוצרים עד לסוף חודש ספטמבר.


גם בלאוקסיטן נערכו היטב לחגים ומציעים לנו פינוקים קטנים אך איכותיים במחיר של עד 100 ש"ח למארז. תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של מארזים ובהם מוצרים מוקטנים / נסיעות בניחוחות שונים, מארזי קרמי ידיים ואפילו סלסלת הפתעות Lucky Basket ובה שבעה מוצרים בגודל נסיעות. כמובן שבנוסף לערכות המוקטנות המותג מציע מארזים גדולים וחגיגיים, ומוצרים מפנקים לאשה, לגבר ולבית. אם כבר תכננתם ביקור לאחת מחנויות המותג, אל תשכחו להתרשם מקולקציית האירוס החדשה שזה עתה הגיעה לחנויות - הניחוח ממכר ביותר!


אם הארנק קצת לוחץ, אך בכל זאת רציתן לפנק במתנת טיפוח גדולה ומרשימה, תשמחו לגלות שללין מציעים אפשרויות מעט יותר ידידותיות לכיס. תוכלו להרכיב מארז עם מוצרים לבחירתכן ולהנות ממבצעים ומחירים אטרקטיביים במיוחד על מוצרי החנות: שלושה מוצרים ב-99, ארבעה מוצרים ב-129 ש"ח, וחמישה מוצרים ב-159 ש"ח. 30% הנחה על מוצרי האווירה לבית, ומגוון מארזי חג שבמבצע החל מ-50 ש"ח. המארז החגיגי שבתמונה למשל יעלה לכם 99 ש"ח בלבד. שווה ביקור!


אם כבר יש לכן הכל, ואתן פשוט אוהבות הפתעות - תשמחו לגלות שהגלאם גורו שחררו לקראת החגים את קופסת ההפתעות החדשה שלהם, קופסא העמוסה בכל טוב ומגוון מוצרי טיפוח ואיפור שיעשו לכן את החג. הפעם הקופסא מכילה לפחות שמונה מוצרים ושלושה מוצרים בגודל מלא (!!) עם שווי של מעל 300 ש"ח! תכולת הקופסא כולה טרם נחשפה, אך הפויילרים מגלים לנו שבקופסא תמצאו לק בגודל מלא של המותג CUCCIO, מוצר איפור בגודל מלא מבית MALU WILZ ותמצית היופי של AURA. מחיר קופסת ההפתעות החגיגית של גלאם גורו הוא 74 ש"ח בלבד, כך שלדעתי זו רכישה משתלמת במיוחד בהתחשב בתכולת הקופסא!
מהירות ההחלטה יהנו מ-2 הטבות נוספות לרוכשות לפני החגים: בין 100 הרוכשות הראשונות יוגרל בושם Voyage D'hermes בשווי 400 ש"ח, הזוכה תקבל את הבושם יחד עם הקופסה. 500 הרוכשות הראשונות תקבלנה מוצר נוסף בגודל מיוחד מתנה. מכירה מוקדמת ו-3 המוצרים בגודל מלא עד גמר המלאי.
את הקופסא ניתן לרכוש במחיר מיוחד לצד מוצרים נוספים כמו ספוגית הביוטי בלנדר המדוברת, או סט מיוחד של בושם ורסאצ'ה בשני ניחוחות, וכל זה במחיר מפתיע ומשתלם במיוחד!


 בית האופנה CASTRO יוצא בהשקה חדשה של סדרת בשמים בשבילו ובשבילה. בסדרה שלושה צמדי ניחוחות תואמים לגבר ולאשה בהשראת קווי האופנה של המותג, שיוצרים חיבור הרמוני בין תשוקה לסטייל. מנעד הניחוחות בקולקציית הבשמים מתאפיין בתווים נקיים, מלאי אישיות ועוצמה.
בושם נשים א.ד.פ / 80 מ"ל / 129.90 ש"ח. בושם גברים א.ד.ט / 100 מ"ל /  159.90 ש"ח.

RED לאשה: בושם פרחוני, נקי ורענן. תו עליון: ליצ'י מתוק ותפוח, תו אמצע: מתיקות פרחונית של יסמין לבן ושוקולד לבן, תו בסיס: מאסק, ווניל וניחוח עצי עמוק.
RED לגבר: בושם גברי ורענן. תו עליון: הל ותפוח רענן, תו אמצע: תבליני מוסקט וג'ינג'ר, תו בסיס: אמבר וסנדלווד יוצרים בסיס חם ועמוק.

BLUE לאשה: בושם פרחוני עדין. תו עליון: אגס, ורד, אפרסק, תו אמצע: יסמין מדגסקר, אדמונית וניחוח טל השחר, תו בסיס: עץ ארז, מאסק.
BLUE לגבר: בושם רענן ומלא אנרגיה. תו עליון: לימון וברגמוט רענן, תו אמצע: ניחוח פריחת תפוז ולבנדר קלילים, תו בסיס: מאסק וניחוח עץ ארז חמים.י.

BLACK לאשה: בושם רומנטי, עמוק, ומלא תעוזה לשעות הערב. תו עליון: ורד ואוכמניות, תו אמצע: יסמין, פולי טונקה, וניל, תו בסיס: איריס, פטל בר, פטצ'ולי.
BLACK לגבר: ניחוח מלא עוצמה ואלגנטיות, מוקפד ומתוחכם. תו עליון: שילוב בין תבלין הל אקזוטי לתפוח רענן , תו אמצע: לוונדר, עץ ארז, וניל, תו בסיס: פטצ'ולי, פולי טונקה.


חברת האיפור איל מקיאג' מציגה ארבעה מארזי מתנה לרגל ראש השנה באריזה מהודרת ומחיר מיוחד.
עבור 159 ש"ח בלבד תקבלו תמורה נאה בהחלט: כל אחד מהמארזים מכיל סומק מינראלי, שפתון, לק ומראה דו צדדית.
לבחירתכן שלושה מארזים מוכנים מראש ליצירת טוטאל לוק מושלם, או שתוכלו להרכיב לכן מארז אישי ומיוחד מהגוונים שבחנות.
Be Hot: מארז מובנה בגווני אדום - למראה לוהט ומפתה
Be Cool: מארז מובנה בגווני כתום - למראה קייצי וטרנדי
Be Natural: מארז מובנה בגווני לילך וניוד - למראה עדין וטבעי
Be Yourself: מארז בבחירת גוונים אישית - למראה שהוא כולו את


בין אם העברת את הימים לפני החגים בהתרוצצת מחנות לחנות ברכישת מתנות או בהכנות לארוחת החג, ייתכן שקצת שכחת את עצמך ואת עשויה להזדקקק לשחקן חיזוק. עכשיו את יכולה לנשום לרווחה כי כאן בדיוק נכנסת לתמונה סדרת הלקים החדשה של OPI! ה-Nail Envy Strength + Color היא סדרת לקים מיוחדת המשלבת בין פורמולת ה- Nail Envy - המחזק הנמכר של המותג לבין פורמולת צבע ייחודית. הסדרה מציעה לציפורנייך טיפול ושיקום תוך כדי הענקת כיסוי טרנדי בשלושה מהגוונים הפופולאריים של המותג. מחיר הלק לפני הנחות 130 ש"ח.
אם דווקא מצאת את עצמך עם קצת זמן פנוי והתחשק לך פינוק קטן לפני או במהלך החג, תוכלי לקפוץ לנייל בוטיק של OPI במתחם שרונה ולהנות ממניקור מפנק לצד הטבות מיוחדות על ליין המוצרים של OPI שבחנות, ואף להרכיב לך מארז בהתאמה אישית עם המוצרים והגוונים האהובים עלייך.

שיהיה חג שמח!

*PR Sample

You Might Also Like

2 Comments

  1. These are all so gorgeous! Lovely post, have a beautiful weekend! <3

    ReplyDelete
  2. מגוון מרשים של אפשרויות יפה מאוד

    ReplyDelete