My Beauty Picks For The Pink Blushed Look

November 03, 2015

Hello lovelies! It's been a while since I last shared with you a decent makeup look, so when I got the chance to try out some new makeup bits I it's a good time as any to share with you my impressions and incorporate them into an everyday makeup look. I feel that this is such an easy and effortless look which doesn't require much time or skills, but is totally fun and uplifting. Shall we begin?

שלום יפות! מזמן לא שיתפתי אתכן במראה איפור, ולאור התנסותי במספר מוצרי איפור שיצאו לאחרונה ומצאו את דרכם אל שידרת האיפור שלי, הרגשתי שזו הזדמנות נהדרת לשתף אתכן ברשמים שלי מהמוצרים ולשלבם למראה איפור יומיומי וקליל שלא דורש יותר מדי מאמץ אבל לגמרי מרומם את הרוח. אז שנתחיל?




לבסיס במראה האיפור של היום החלטתי לשלב מוצר חדש של סבוקלם שהגיע אלי להתנסות, אשר הספיק להפתיע אותי לטובה בזמן די קצר. מדובר ב-CC קרם החדש של סבוקלם* שמגיע עם הבטחה לאחד את גוון העור ולהעניק כיסוי לפגמי עור, תוך כדי הענקת הגנה מהשמש עם SPF30. לדברי החברה המוצר מותאם לעור רגיל, מעורב ושמן, ומוצע בשלושה גוונים שמתאימים בצורה אוניברסלית (30 - פורצלן, בהיר / 50 - גולדן סנד, בינוני / 60 - קרמל, שזוף).
למרות שהמוצר מוגדר כ-CC קרם ואמור להיות קליל יותר בהשוואה למייקאפ רגיל, מצאתי שמרקמו מעט יותר סמיך/עשיר בהשוואה למוצרי CC אחרים שניסיתי, אם עם זאת בהנחה של הקרם על העור הוא מרגיש קליל מאוד, נטמע בצורה נהדרת בעור ומכסה בצורה מרשימה כל זכר של אדמומית, פגמים ואף מסתיר נקבוביות בצורה יעילה מאוד. לקרם ה-CC גימור מאט קטיפתי נעים שכלל אינו מורגש על העור, כך שאפילו מקרוב לא ניתן להבחין בו, מה שלדעתי מהווה את אחד היתרונות הגדולים של המוצר הזה.
את הקרם ניתן להניח באמצעות האצבעות, ספוגית או מברשת להעדפתכן, אך אני מצאתי שהצורה הנוחה ביותר עבורי היא הנחת הקרם בעזרת ספוגית ביוטי בלנדר לחה (אשר שיבחתי את ביצועיה המרשימים בפוסט הסקירה הקודם), מה שמאפשר לי לקבל פיזור אחיד של המוצר על עור הפנים ולעניק גימור מעט קליל יותר מאשר זה שמתקבל בהנחת המייקאפ בשימוש באצעות למשל.
בסך הכל ההתרשמות מקרם ה-CC של סבוקלם היתה חיובית מאוד, מה שפיתח אצלי את הסקרנות לנסות מוצרים נוספים של המותג. מדובר במוצר שבאמת עושה את מה שהוא מבטיח - כיסוי פגמים בצורה מרשימה תוך כדי שמירה על העור, בעודו מעניק תחושה קלילה ונינוחה - מושלם לכל מי שאוהבת ללכת עם ולהרגיש בלי!
אם הסתקרנתן לגבי ה-CC קרם החדש של סבוקלם, ועדיין לא הזדמן לכן לנסותו - תוכלו לגשת עם הקופון המצורף בקישור הזה לאחד מסניפי הסופר פארם ולקבל את המייקאפ בגודל מוקטן להתנסות (10 מ"ל, בגוון 50) לגמרי בחינם (המבצע עד 12.11.15 או עד גמר המלאי). ניתן להשיג ברשת סופר פארם במחיר השקה מיוחד של 90 ש"ח במקום 120 ש"ח.




להדגשת העיניים במראה האיפור של היום בחרתי לשלב שלושה מוצרים שלדעתי מושלמים ליצירת למראה עדין אך עמיד במיוחד שיחזיק מעמד לכל היום. בחרתי בשתי צלליות עמידות בגימור קרמי, האחת של Maybelline מסדרת Color Tattoo בגוון Pink Gold והשניה צללית קרם בסטיק של Bourjois מסדרת Colorband בגוון 05 Mauve Baroque. שתי הצלליות בעלות מרקם קרמי וגימור שימרי מחמיא, ולאחר שהן מתקבעות הן פשוט נשארות במקומן עד שתחברו להסירן בעזרת מסיר איפור עמיד.
לשדרוג המראה בחרתי לשלב את האייליינר החדש מבית *PUPA מסדרת Vamp! המעולה שמגיע בפורמולה חדשה העמידה במים ולחות, בעלת גימור מבריק ושחור במיוחד. האיליינר מצוייד באפליקטור טוש (לבד) מדוייק, גמיש ונוח מאוד, והפורמולה מצויינת - מתקבעת במהירות ונשארת עמידה למשך כל היום. בנוסף התווספה לסדרת ה-Vamp! מסקרה חדשה בעלת פורמולה עמידה גם כן. שני המוצרים מוצעים כעת במחיר השקה אטרקטיבי במיוחד ברשת סופר פארם, מחירו של האיליינר עומד על 55 ש"ח ואת המסקרה תוכלו להשיג תמורת 59 ש"ח (במקום 125 ש"ח לכל אחד מהמוצרים, המבצע עד לתאריך 30.11.15).



לאחר רצף הצלחות מסחרר בהן איל מקיאג' הביאו לעולם את קולקציית שפתוני ה-XO Lipstick ואת סדרת הברונזרים וההילייטרים המדוברות, מגיעה אלינו קולקציית הסמקים המינראליים* של איל מקיאג', יפה ומרשימה אף יותר.
בסדרה שמונה גווני סמקים החל מורודים, סגולים, כתומים וחומים כך שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה מהקולקציה. הסמקים מיוצרים בטכניקת אפייה מיוחדת על אבני טרקוטה אשר מאפשרת להגיע לריכוז פיגמנט גבוה תוך כדי יצירת מרקם רך שנטמע אל העור בקלות ונשאר עמיד לאורך זמן רב.
בין רכיבי הסמקים נמנים שמן החוחובה שמעניק לסמקים רכות והגנה על עור הפנים, ויטמין E המסייע בהגנה מפני נזקי הסביבה ומסייע בהטאת הזדקנות העור, וכמו כן תמצית שמן הסיליקון המעניקה לסמקים מרקם משיי וחלק תוך כדי קיבוע הפיגמנט אל העור בצורה יעילה.
הסומק שהתחבב עלי במיוחד מכל גווני הקולקציה הוא Bootylicious המתהדר בגוון ורדרד שזיפי עתיק, אותו בחרתי לשלב במראה האיפור שמופיע בפוסט הזה. מדובר בסומק בעל פיגמנט עשיר ומרשים, המוסיף זוהר עדין ומראה סמוק ובריא לתפוחי הלחיים. הסמקים מגיעים באריזה שחורה ומרשימה בעלת מכסה מתברג, ולמרות שמדובר בעיצוב יפייפה ושיקי בהחלט, סביר להניח שאריזה בעלת סגירה סטנדרטית הייתה מעט יותר נוחה לי לשימוש.
את הסמקים ניתן להשיג במחיר מלא של 169 ש"ח בסניפי איל מקיאג'




מקווה שאהבתן את הלוק הסופי שיצרתי עם המוצרים האלו, אשמח לשמוע מה דעתכן עליו והאם כבר הספקתן לנסות את הסמקים המעולים של איל מקיאג' או את המייקאפ CC המבטיח של סבוקלם? שתפו אותי מהו המראה הקליל שלכן ליום יום. מי שסקרנית לנסות את המוצרים המופיעים בפוסט, בטח תשמח לשמוע שישנה הגרלה על הפרק וחלק מהמוצרים המופיעים בפוסט הזה ייכללו בחבילה מפנקת שתוגרל במהלך החודש הקרוב בין קוראות הבלוג, אז שווה לעקוב!
תודה שקראתן ונתראה בפוסט הבא!

*PR Sample

You Might Also Like

13 Comments

  1. מדהימה שאת! התמונות מעלפות!

    ReplyDelete
  2. These are all so gorgeous! You look lovely dear!
    kisses

    ReplyDelete
  3. יופי של תמונות! יש לי את הסומק בגוון ווג - הוא משגע!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! באמת סמקים מעולים :)

      Delete
  4. את כזו עדינה ויפה :) אוהבת פוסטים כאלה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירה, אין עליך במחמאות :)

      Delete
  5. את מקסימה :) התמונות מהממות!

    ReplyDelete
  6. I love how you arranged the first picture! I have the same watch ;) Also the result looks super fresh and natural!
    xx

    ReplyDelete