Here Comes The Sun

June 07, 2016

אני בטוחה ששמעתן לא מעט על חשיבותם של מקדמי ההגנה בכל ימות השנה, ובימי הקיץ החמים בפרט, כך שלא אלאה אתכן בהסברים כבדים נוספים, ורק אנצל את הימים החמים האלו כתזכורת קלה, ועל הדרך אמליץ לכן על שלושה מקדמי ההגנה בהם התנסתי לאחרונה.



הוותיק והאהוב שבחבורה הוא קרם ההגנה של Vichy או בשמו המלא - Vichy Capital Ideal Soleil Mattifying Face Fluid Dry Touch SPF50+.
מבחינתי מדובר בקרם ההגנה לפנים המוצלח ביותר שניסיתי עד כה, כך שלא פלא שהוא נרכש אצלי שוב ושוב ואף הומלץ בחום לחברות אשר בדיוק כמוני, יכולות להישבע במוצר הזה. עם מקדם הגנה גבוה של 50 SPF (מגיע גם בגרסא של 30 SPF) ומרקם ייחודי הנספג בתוך שניות ומתייבש מגימור מאט יבש לחלוטין, נטול תחושה שומנית וברק, זהו קרם ההגנה המושלם לכל מי שמתקשה לסבול את התחושה המעיקה הזו שכולנו מכירות מרוב מוצרי ההגנה לפנים. וכאילו שזה לא טוב מספיק, כבונוס מיוחד תוכלו להנות ניחוח פרחוני/מתקתק עדין ונעים במיוחד.
המוצר מגיע בשפופרת פלסטיק לחיצה ונוחה לנשיאה אשר מכילה 50 מ"ל, ומחירה באיזור ה-80 ש"ח לפני הנחה באתר echemist. ניתן גם להשיג בבתי המרקחת הפרטיים בארץ המחזיקיםב מוצרי Vichy, אך מנסיון רכישה אונליין תחסוך לכם כמה עשרות שקלים.


עכשיו כשדאגנו לעור הפנים, אפשר לעבור אל הגוף - בגזרה זו התנסתי לאחרונה בשני מקדמי הגנה חדשים. הראשון שבהם הוא מקדם ההגנה לגוף של PAYOT הצרפתית מסדרת Sun Sensi, או בשמו הרשמי והמכובד - Sun Sensi Spray Protecteur Anti-Age SPF30*.
מדובר בתחליב נוזלי המגיע בבקבוקון ספריי המאפשר לפזר את התחליב בצורה נוחה ומהירה על עור הגוף, מרקמו קל ונעים ונספג במהירות, וגם כאן פורמולה מוצלחת למדי שאינה מכבידה או מעיקה, גם מבחינת התחושה וגם מבחינת הניחוח.
בנוסף להגנה מהשמש, המוצר אמור לתרום למניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומניעת כתמי שמש, ובין היתר לאפשר קבלת גוון שיזוף אחיד.
מחירו של המוצר עומד על 89 ש"ח (עבור 125 מ"ל) ברשתות הסופר פארם (או באתר lookfantastic), ולצידו תוכלו למצוא מגוון מוצרים בסדרת השמש של המותג כגון תרסיס תחליב שיזוף עצמי ללא שמש, תרסיס הגעה והזנה לאחר חשיפה לשמש, ותחליבי הגנה לעור הפנים עם מקדם 50 / 30 SPF.


המוצר השני הוא ספריי הגנה שקוף של ללין עם SPF 50* אשר הינו חלק ממהדורת קיץ מיוחדת שהושקה על ידי המותג, ובה מוצרי הגנה וטיפוח לעור הפנים והגוף לצד אקססוריז משלימים לקיץ כייפי ומטופח.
גם כאן מדובר במוצר נוח מאוד המגיע בצורת תרסיס ומכיל כמות מכובדת של 150 מ"ל המתומחרת במחיר הגיוני בהחלט של 80 ש"ח. הנוזל השקוף מתפזר מהבקבוק בצורת מיסט עדין, קליל ומבושם. מרקמו מעט כבד יותר מזה של Payot, אך הנחתו התגלתה כנוחה יותר בפיזור החומר על הגוף במינימום מאמץ. למרות שבהשוואה לתחליב של PAYOT הוא מרגיש מעט דביק יותר, עדיין הייתי מגדירה את מרקמו כקליל למדי.

מקדם ההגנה של Vichy הוא ללא ספק הפייבוריט האישי שלי מבין השלושה, אך גם PAYOT וגם ללין שניהם מספקים אופציות מעולות למקדם הגנה לגוף שהיו מוצלחים מאוד בעיני. את מקדם ההגנה של PAYOT אעדיף לרוב הימים כדי לשמור על תחושה קלילה יותר על העור, ודווקא מקדם ההגנה של ללין מככב אצלי בימים בהם אני יודעת שאחשף לשמש חזקה לתקופה ארוכה יותר, שכן מקדם ההגנה שבו גבוהה ואפקטיבי יותר.
שלושת האופציות הן נהדרות בעיני כך שאם אתן מחפשות להתחדש במוצר שילווה אתכן לקיץ הקרוב, אלו מוצרים שבהחלט כדאי לבדוק. אם יש לכן המלצות למוצרים מומלצים ואהובים בגזרת מקדמי ההגנה לפנים ולגוף, או מוצרים אחרים בגזרת הטיפוח אשר מבחינתכן הם פשוט מאסט לקיץ הזה - אשמח לשמוע!

*PR Sample

You Might Also Like

6 Comments

  1. Interesting beauty products and very helpful post! xx

    ReplyDelete
  2. אני בדיוק מחפשת קרם הגנה טוב לפנים, לא בטוחה אם ללכת על המוצרים הרגילים או משהו טבעי/אורגני.. אבל וישי נראה מבטיח...

    ReplyDelete
    Replies
    1. באופן אישי אני ממליצה בחום על הקרם הספציפי הזה של וישי, הוא מדהים לדעתי. אבל אם את מחפשת אופציה טבעית יותר, ממליצה לבדוק את הקרמים של לבידו. התנסתי בכמה וכמה מוצרי טיפוח שלהם וכולם מעולים! אם יש לך באיזור חנות אז הכי כדאי לקפוץ לשם ולהתרשם, אבל אם לא, ייתכן שיוכלו לשלוח לך דוגמיות.

      Delete
  3. מאוד אהבתי את הספריי של ללין!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא באמת הצליח להפתיע לטובה! :)

      Delete