Lalinista by Laline

July 24, 2016

ללין ממשיכה לחדש ולהתחדש, והפעם משיקה סדרת טיפוח חדשה המיועדת במיוחד לנשים הצעירות שבינינו, ומציעה מגוון מוצרי טיפוח חדשים וכיפיים בניחוח משכר של מלפפון מרענן ומלון עסיסי. בסדרה שלוש קטגוריות ובהן מוצרי טיפוח לפנים, לגוף, ומוצרים מפנקים עם נגיעות מנצנצות, בדיוק מה שלליניסטה אמיתית אוהבת.



בין מוצרי הסדרה מוצרי טיפוח לפנים כגון קרם לחות ג'ל, סבון פנים וקרם BB לפנים במרקם קליל. בין מוצרי הגוף תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים מפקים כמו סבון מוס, קרם גוף, סבון פילינג סוכר, קרם ידיים סורבה ודאודורנט ספריי, ולבסוף אם תרצו להתפנק בנגיעות קלות של נצנוץ, אפשר להתפנק גם בפודרה מנצנצת, מי גוף מנצנצים ובמוס מנצנץ לגוף.
מוצרי הסדרה מוצעים בטווח מחירים נגיש של 40-70 ש"ח ולכולם ניחוח רענן ומפנק של מלפפון ומלון, שילוב ניחוחות מושלם לקיץ המהביל של ארצנו, אם תשאלו אותי. בנוסף ניתן להשיג את המוצרים כעת בהנחה מיוחדת של 30% כך שהמחירים משתלמים אף יותר.

לידי הגיעו ארבעה ממוצרי מהסדרה החדשה, הראשון שבהם הוא מוס הגוף המנצנץ* אשר לו ניחוח משגע ומרקם מוסי אווירירי וקליל. הנחת קרם הגוף במרקם מוס היא פינוק לכשעצמו, ולבסוף העור מרגיש רך ונעים עם נצנוץ עדין ויפה שמשאיר אתה עור זוהר ויפיפה.
המוצר השני הוא סבון פילינג סוכר* אשר גם לו ניחוח נהדר המאפיין את מוצרי הסדרה. מרקמו מעט גס בגלל גרגרי הסוכר שבו, אבל הוא מעניק קרצוף נעים לגוף. למרות שמאוד רציתי לאהוב את המוצר הזה, לצערי התאכזבתי ממנו בגלל התחושה המעיקה שנשארה בעור לאחר השימוש, מעין עור מתוח ויבש מאוד, שלא עברה גם לאחר שימוש בקרם עשיר יותר. מי שתחושה זו לא תפריע לה, תוכל להינות מסקראב מעולה בניחוח מדהים.


שני מוצרי הפנים מסדרה זו שהגיעו אלי הם קרם ה-BB בגוון בהיר עם מקדם הגנה *SPF15, וקרם-ג'ל לחות לעור הפנים*. לשני המוצרים ניחוח עדין ונעים מאוד ומרקמם קליל, ג'ל הלחות מאוד נעים על העור ומעניק לו לחות נעימה שאינה מעיקה. לקרם ה-BB מרקם קליל מאוד וכיסוי נמוך יחסית לדעתי (למרות שמתואר ע"י החברה כבעל כיסוי אחיד ועמיד), אך הוא מצליח לאחד את מראה העור ומעניק לו וזוהר יפהיפה, ובינינו, לא צריך יותר מזה בימי הקיץ החמים. המוצר מגיע בשני גוונים, בהיר וכהה, אך עשוי להתאים למגוון רחב של גווני עור כיוון שאינם אטומים או פיגמנטיים מדי. למרות זאת, בעלות גוון עור בהיר מאוד כשלי כנראה לא יוכלו להנות מהמוצר הזה שכן הגוון אינו בהיר מספיק לטעמי.


מבין ארבעת המוצרים בהם התנסתי מהסדרה התחבבו עלי במיוחד מוס הגוף המנצנץ וג'ל-קרם הפנים, בעיני מדובר במוצרים מעולים ואני שמחה לראות שהם מצטרפים אל הליין הקבוע של המותג לצד עוד מוצרים נהדרים שפשוט עושים חשק להתפנק בטיפוח כל היום. ללין הצליחו לעשות את זה שוב, וכבשו אותי גם הפעם עם מוצרים מוצלחים, אריזות מעוצבות להפליא וניחוחות מפנקים כמו שרק הם יודעים לעשות. שאפו!

*PR Sample

You Might Also Like

6 Comments

  1. היי, סקירה נפלאה. האם לדעתך המוצרים מתאימים לעור שמן?

    ReplyDelete
    Replies
    1. הי עדן, תודה רבה :)
      על המוצרים רשום שהם מתאימים לכל סוגי העור, ולדעתי המרקם כל כך קליל שמאוד ייתכן שיתאים גם לעור שמן. אם אינך בטוחה, הייתי מציעה לקפוץ לחנות ולהתנסות בטסטרים לפני שאת מחליטה סופית לקנות :)

      Delete