10 Products For a Perfect Manicure + Giveaway

August 16, 2016

בפוסט של היום אני מזמינה אתכן לקרוא על שגרת טיפוח הציפורניים שלי ועל עשרת המוצרים האהובים והמומלצים שלי לקבלת המניקור המושלם. אז ללא הקדמות מיותרות, בואו לגלות מהם מוצרי המאסט שלי ואיך בדיוק הם משתלבים יחדיו לשגרת טיפוח מתוקתקת שמלווה אותי כבר תקופה ארוכה.


*הכנת הציפורניים*
את שגרת טיפוח הציפורניים שלי מתחילה עם פצירת שיוף קריסטלית, אחת התגליות המוצלחות יותר מהשנים האחרונות. לעומת פצירת קרטון או מתכת, לפצירה קריסטלית מספר יתרונות משמעותיים: היא מסייעת במניעת התפצלות הציפורן (בתנאי שמקפידים לשייף את הציפורן לכיוון אחד), מחזיקה מעמד זמן רב (פיצרת הקריסטל של Cirque Colors שבתמונה נמצאת אצלי בשימוש תדיר מעל לשנתיים ונשמרת מעולה כחדשה) ואף ניתן לשטוף ולחטא אותה לאחר השימוש.
 השלב הבא הוא ניקוי והסרת עור יבש מסביב לבסיס הציפורן, הקיוטיוקולות. מוצר נוסף שמשרת אותי נאמנה כבר שנים ארוכות וטרם נמצא לו תחליף הוא מסיר הקיוטיוקולות המפורסם של Sally Hansen שמוכר היטב בזכות פעולת ההסרה המהירה והיעלה שלו. הוא מרכך וממיס את העור היבש מסביב לקיוטיוקולה ומאפשר להסירו בקלות באמצעות מקלון עץ.

*מריחת לק*
לאחר הכנת הציפורניים אפשר לעבור לשלב היותר מהנה - מריחת הלק. כל מניקור מתחיל אצלי בשכבת הבסיס של Duri Rejuvacote שהפכה למוצר קאלט אצל חובבות לקים רבות, וגם כאן מדובר במוצר שנמצא אצלי בשימוש קבוע מזה שנים רבות. אני מוצאת שהמוצר הזה עובד נהדר עבורי ומצליח להגן על הציפורן מפני הצהבה, מחזק אותה ותורם לעמידות הלק. אמנם התברכתי בציפורניים בריאות וחזקות, אך קראתי לא מעט על מקרי ניסים ונפלאות ששכבת הבסיס הזו הצליחה לחולל אצל בנות רבות אשק התמודדו עם ציפורניים חלשות, שבורות ומתקלפות, והצליחו להביא אותן למצב מעולה. ייתכן שקיימות היום בשוק אלטרנטיבות טובות יותר שכן המוצר מכיל רכיבים שאינם מומלצים, אך עד כה אני נשארתי נאמנה לו.

בין גווני המניקור המועדפים עלי בתקופה האחרונה נמנים הרבה ניודים, ורדרדים, עדינים ושקפקפים, מה שמסייע בין היתר לשמור על הציפורניים נקיות ולהימנע מהצהבה שנגרמת ממריחת לק כהה בעל פיגמנט חזק כמו אדום לדוגמא. באופן טבעי היד נמשכת למותגים מוצלחים ואהובים כמו OPI ו-GaDe הישראלים, אשר מציעים אין ספור אפשרויות וגוונים יפייפים במחירים נוחים. אני מוצאת שדווקא הגוונים הבהירים והטבעיים מעניקים לציפורניים מראה מטופח ומושקע ללא יותר מדי מאמץ.
את המניקור אני חותמת בשכבת טופ של Poshe שגם הוא נמנה על הפייבוריטים הבלתי מעורערים שלי בזכות היכולת שלו לייבש את הלק במהירות ולהעניק לו עמידות מרשימה ומראה מבריק ויפה לאורך זמן. וכמובן ששום מניקור אינו מושלם ללא גימור באמצעות מברשת ניקוי קטנה ומדוייקת (בתמונה מברשת הקונסילר של elf הנהדרת בדיוק למטרה זו) ומסיר לק, בעזרתה אני מנקה שאריות לק סוררות ומגיעה למראה מושלם ומתוקתק כמו של מכון מקצועי.

*טיפוח והזנה*
אחרי כל ההשקעה במניקור המושלם, טיפוח הקיוטיוקולות והידיים הוא שלב לא פחות חשוב וחיוני לתחזוקת המניקור לאורך זמן. לאחר סיום המניקור אני מקפידה למשוח שמן קיוטיקולות ולהחזיר את ההזנה לעור, במיוחד כשמדובר בשימוש במוצרים מייבשים כמו מסיר הקיוטיקולות ומסיר הלק. שמן הקיוטיקולות של OPI מסדרת Avoplex משמש אותי תקופה ארוכה נאמנה, השמן מאוד קליל ובניחוח נעים ואני מוצאת שהמברשת שלו מאוד נוחה למריחת החומר. אני מקפידה למרוח את השמן באיזור הקיוטיקולות וגם מתחת לשטח הציפורן בפנים באצבע (באיזור בו הציפרון מתחברת לכרית האצבע).
אופציה נוספת להזנת הקיוטיקולות היא משחת הקיוטיקולות של Burt's Bees - Lemon Butter, מוצר נהדר ואהוב שנרכש אצלי שוב ושוב לאורך שנים. מדובר בבאלם משחתי עשיר בניחוח לימוני נפלא המעניק הזנה עמוקה לעור היבש ומטפח אותו בצורה נהדרת. אני מוצאת שהשילוב בין הבאלם של Burt's Bees לבין שמן הקיוטיקולות של OPI מושלם עבורי, כאשר השמן ישמש אותי לרוב במהלך היום והבאלם ישמש כהזנת לילה עמוקה שכן הוא יותר עשיר ולוקח לו זמן רב יותר להיספג.
מוצר טיפוח מפנק ומאוד מהנה עבורי הוא פילינג הגוף הארומתרפי של Lavido, גם הוא מוצר שנרכש אצלי באופן קבוע ומי שמכירה את המוצר יכולה להבין מדוע. מדובר בפילינג בניחוח פטשולי וניל מעורר חושים המסייע בחידוש עור הידיים בצורה יעילה אך עדינה ומותיר את הידיים במן מעטפת רכה ומזינה של שמנים מטפחים. מוצר נהדר שמשמש אותי גם כהכנה למניקור וגם בימים בהם פשוט מתחשק לי לפנק את הידיים בעיסוי פילינג מעורר.


וכמובן שאין ציפורניים מושלמות ללא ידיים מטופחות, לכן קרם ידיים הוא חלק בלתי נפרד משגרת טיפוח הידיים שלי היומיומית שלי. למעשה, קרם ידיים הוא אחד ממוצרי הטיפוח היותר אהובים עלי ולאורך השנים ניסיתי אין ספור מותגים ומוצרים שמבטיחים לטפח את הידיים, לעטוף אותן במעטה הגנה ולהותיר אותן בתחושה קלילה ניניוחה ונעימה, אך הנסיון מלמד שלא כל מוצר מקיים את ההבטחות הללו.
בהחלט אפשר לומר שלאחר התנסות במגוון עצום של מוצרים אני מסוגלת לדעת כבר מהנסיון הראשון האם מדובר במוצר טוב, כזה שמתאים לעור שלי ולצרכים שלי - לכן כאשר הגיע לידי קרם הידיים החדש של L'Occitane מסדרת השקד האהובה, ידעתי שמדובר כאן באהבה ממבט ראשון. קרם הידיים שקד קטיפתי* של L'Occitane מבטיח להעניק לידיים מגע משיי וקטיפתי לצד הזנה בלחות והגנה מפני השמש עם מקדם הגנה SPF15, ועבורי הוא בהחלט מצליח לקיים את המובטח. לצד ניחוח עדין של שקד מתקתק ופרחוניות קלה, קרם הידיים הנהדר הזה עוטף את העור בתחושת רכות ומעניק לכפות הידיים את הלחות המושלמת מבלי להעיק או להכביד, מה שהופך אותו למוצר מושלם לימי הקיץ החמים. (75 מ"ל / 99 ש"ח בחנויות הרשת ובאתר)
בין קרמי הידיים האהובים עלי נמנים הקרמים המעולים של Lavido, Caudalie, Ahava ו-Nuxe, וקרם הידיים של L'Occitane הצטרף כמובן אל הנבחרת מייד עם השימוש הראשון.

G I V E A W A Y  -  ה ג ר ל ה

Join this giveaway for a chance to win this lovely little hand care set as shown below. All you need to do is comment at this post with your favorite hand care or nail care product, including your email address and county in the comment. One winner will be picked randomly from the comments of this post and will get this set featuring three mini hand creams from L'Occitane and a full sized nail polish from OPI in the shade Flip Flops & Crop Tops from the recent Retro Summer collection. 
Giveaway open worldwide and ends on 20.8. Winner will be contacted by email on 21.8 and will have 48 hours to reply, otherwise a new winner will be drawn.
Good Luck!

לקראת ט"ו באב החלטתי לפנק אתכן, הקוראות שלי, ולהגריל ערכת מוצרים אהובים שיעזורו לכן לשמור על ידיים וציפורניים מטופחות. כל שעליכן לעשות הוא להשאיר תגובה לפוסט זה ולכתוב מהו מוצר טיפוח הציפורניים או הידיים האהוב עליכן שלא תוכלו לוותר עליו שום אופן.
בין המגיבות תוגרל הערכה שבתמונה הכוללת סט 3 קרמי ידיים מוקטנים של L'Occitane בניחוחות שונים (10 מ"ל כ"א) ולק בגודל מלא של OPI בגוון Flip Flops & Crop Tops מקולקציית Retro Summer.
ולמקרה שלא תרצו להשאיר את המתנה המתוקה הזו ליד הגורל, תוכלו להבטיח לכן את שלישיית קרמי הידיים המוקטנים של L'Occitane ולקבלה מתנה בכל קנייה של 100 ש"ח בחנויות הרשת ובאתר L'Occitane כחלק מקמפיין חגיגות ט"ו באב שעורך המותג (בין התאריכים 16-20 באוגוסט).
בהצלחה!

*חוקי ההגרלה*
מבין המגיבות תיבחר זוכה אחת (1) באופן אקראי. ההגרלה פתוחה לקהל הקוראים מהארץ ומהעולם. יש לכלול בתגובה כתובת מייל ומדינה. ההגרלה תיסגר בתאריך 20.8. אצור קשר עם הזוכה במייל בתאריך 21.8, במידה ולא תשיב תוך 48 שעות, תוגרל זוכה חדשה.


*PR Sample

You Might Also Like

21 Comments

  1. Interesting beauty products....thx for sharing! xx

    ReplyDelete
  2. כבר שנים שאני רודפת אחרי ממיס הקוטיקולות של סאלי האנסון! שנים חחחח

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא פשוט מעולה! איידע אותך אם אראה אותו במחיר שווה

      Delete
  3. אני פשוט מכורה לשמן הקוטיקולות של סבון! ממש הפתיע אותי ואהבתי את המברשת שלו
    הבחנתי שהעור מסביב לציפורן נהיה רך יותר ונעים
    אשמח להשתתף בהגרלה ורציתי לומר לך שאני כבר הרבה זמן עוקבת אחר הבלוג שלך ומכורה ויש לך ציפורניים שאני חולמת עליהם! מטופחות והצורה פשוט חלומית!!! 💋

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מרינה, איזה כיף לשמוע :)
      לא היה לי מושג שלסבון שי שמן קיוטיקולות, בהחלט אבדוק אותו :)
      אשמח אם תשאירי גם כתובת מייל על מנת שאוכל ליצור קשר במקרה של זכייה

      Delete
    2. kagmar123@gmail.com

      💋💋💋💋💋💋💋💋

      Delete
  4. פוסט מושקע ומהמם:)
    חן לובטון, ישראל ;) Henluv@gmail.com
    אני לא מוותרת על השמנים שהתחלתי לשים. רקחתי לעצמי בבקבוקון לק ריק שמן חוחובה, שמן עץ התה ושמן זרעי ענבים, וראיתי פשוט פלאים. וזה גם לימד אותי להשקיע גם בבריאות של הציפורן והעור, ולא רק במראה. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה חן :)
      תערובת שמנים DIY נשמעת ממש רעיון מעולה, ככה את יודעת בדיוק מה שמת שם וגם יוצא יותר חסכוני :)

      Delete
  5. נטלי
    אוהבת את הבלוג שלך :)
    אני מכורה לבסיס לק של ספורה הוא ממש עושה את העבודה.. ממליצה לך לנסות.
    אשמח להשתתף בהגרלה
    ahofit@gmail.com
    ישראל

    ReplyDelete
  6. innesver@gmail.com ישראל

    ובסיס של בהחלט בטופ של הרשימה OPI L'Occitane טוב, יש לי הרבה) אבל הקרמים לידיים של

    ReplyDelete
    Replies
    1. שני מותגים מעולים בהחלט :)

      Delete
  7. Cuticle oil by Beautycare it smells nice and makes the Cuticles so soft.
    ma.mahagna2@gmail.com
    From Isreal

    ReplyDelete
  8. אני מכורה לקרם הידיים של המותג Ahava
    mikey.e.26@gmail.com
    אני מישראל :)

    ReplyDelete
  9. מתה על פוסטי טיפוח לציפורניים. תודה!

    ReplyDelete