A Skincare To Splurge On - La Prairie

August 30, 2016

נראה כי עולם האנטי אייג'ינג שובר בשנים האחרונות את הסטיגמה שמדובר בנחלתן של נשים בוגרות בלבד, ומצליח להדגיש את החשיבות שבטיפול מקדים ומונע שיסייע לנו לשמור על העור שלנו מפני הזדקנות מוקדמת. אנטי אייג'ינג היא כבר מזמן לא מילה גסה ונשים צעירות רבות מבינות שכבר עם כניסתן לגילאי ה-25-30 זהו הזמן להיחשף אל העולם שמציע אין ספור דרכים חדשניות ומהפכניות לשמר את העור הצעיר והיפה הזה לאורך זמן.
נושא האנטי אייג'ינג מהדהד בראשי כבר תקופה ארוכה, שכן בשנים האחרונות אני בהחלט יכולה לראות כיצד התקרבותי אל גיל 30 משפיעה על מצב העור שלי שבעבר כמעט ולא העסיק אותי. לאחרונה אני מוצאת את עצמי מבחינה בתחילתם של סימני הזדקנות קלים כמו קמטוטים עדינים מסביב לעיניים, נקבוביות מוגדות לאיבוד כללי של חיוניות העור.
וכאילו בתזמון מושלם עם יום הולדתי ה-30 שחגגתי בחודש שעבר, הוזמנתי להשקה יוקרתית במיוחד שכולה סובבת סביב נושא האנטי אייג'ינג מבית המותג היוקרתי La Prairie.


המותג לה פררי התחיל את דרכו לראשונה אי שם בשנת 1931 במונטרה שבשוויץ הקרירה, רופא מבריק וחדשני בשם ד"ר פול ניהאנס הגה רעיונות מהפכניים תוך אמונה מלאה שביכולתו לעצור את הזמן מלכת ולהאריך את בריאות וחיוניות תאי העור. רעיונותיו התגלו כמהפכה של ממש והפכו לפולחן סודי וחדשני בקרב בני אצולה ומפורסמים רבים אשר היו במרדף מתמיד אחר חיי נצח, או לכל הפחות מראה עור צעיר, חיוני ובריא.
לה פררי פיתחו לאורך שנים סדרות מוצרי אנטי אייג'ינד אפקטיביות המכילות את קומפלקס התא הקאסקלוסיבי המוכח ביעילותו, לצד תמציות של רכיבים ייחודיים ויוקרתיים ביותר כגון זהב, קוויאר ופלטינום.
כיאה למותג יוקרתי ביותר שמציע טיפוח מהפכני לצד מרכיבים יוקרתיים שכאלו, לה פררי פונים לקהל שמוכן להשקיע יותר מהממוצע במוצרי טיפוח בעלי שם והבטחה, ומציעים מגוון סדרות מוצרים המותאמים לצרכים שונים בטווח גילאים רחב.


לאחר השקתם המוצלחת של ארבעה ממוצרי סדרת האייס קריסטל (קרם לחות, שמן יבש לעור הפנים, קרם עיניים וסרום), מגיע תורו של תחליב הלחות החדש בסדרה - La Prairie Swiss Ice Crystal Emulsion*, תחליב קליל האידאלי לימי הקיץ במרקם קליל ונעים המותאם במיוחד לימי הקיץ החמים. התחליב מבטיח להעניק לחות מושלמת לעור הפנים, להגמיש את העור ולתרום למראה זוהר ובריא לצד יתרונות הקומפלקס הייחודי המצוי במוצרי לה פררי המחזקים וממצקים את תאי העור ומחזירים לעור את החיוניות.
מההתנסות האישית שלי עם תחליב הלחות מסדרת אייס קריסטל במהלך החודש האחרון מדי בוקר וערב אני בהחלט יכולה להגיד שהתרשמתי לטובה מיכולתו ללחח את העור בצורה מעולה ומהמראה הזוהר והחי שהוא מצליח להעניק לעור, אם כי אני מעט מתקשה לאמוד את השפעתו על הקמטוטים העדינים בעורי. בעוד שסדרת אייס קריסטל מיועדת לעור צעיר יחסית שרק מתחיל להראות את סימני הגיל הראשונים, נראה שחודש בודד הוא אינו תקופת זמן מספקת בכדי להעיד על שינוי משמעותי שכזה.


אמנם סדרת האייס קריסטל של לה פריי נחשבת כסדרת המוצרים הנגישה יותר עם תג המחיר הנמוך בהשוואה לסדרות האחרות, המוצרים מתהדרים בתג מחיר מרקיע שחקים כזה שבהחלט עלול שלא להתאים לכל אחת. למשל תחליב הלחות המדובר יאלץ אתכן להיפרד מלא פחות מאשר 1,835 ש"ח עבור תכולה של 50 מ"ל.
אני בטוחה שרובכן לא תישארו אדישות למחיר שכזה, וללא ספק זה מעלה את השאלה האם המוצר באמת שווה את זה? ובכן, התשובה לכך אינה חד משמעית. עבוד חלקנו התשובה תהיה שלילית, וחלק ישיבו שדווקא הן יותר ממוכנות להשקיע במוצר טיפוח איכותי עם רזומה מרשים שבאמת שמקיים את ההבטחות. התשובה שלי כנראה תשלב את שני הצדדים, שכן מי שמכירה אותי מעט יודעת שאני כלל לא בחורה של מותגים ומוצרים יוקרתיים, אבל בהחלט יש לי אמונה במוצרים שנחקרו מדעית והוכיחו את הצלחתם. זה נכון שבמעמדי הנוכחי לא הייתי ממהרת לרכוש מוצר יוקרתי שכזה גם אם מחירו היה כמחצית מהמחיר המלא, אך אני בהחלט יכולה להעריך מוצר טוב ואיכותי כשאני רואה כזה.


אני מרגישה שבמעמדי כבלוגרית טיפוח זכיתי להזדמנות מדהימה להתנסות במוצר כזה ולשתף אותו אתכן, ובעוד שכנראה לא הייתי מצליחה לשים את ידי על המוצר היוקרתי הזה במצב אחר, אני שמחה על ההזדמנות להתנסות בו ולחשוף אתכן אל המותג המפואר הזה, ואולי דווקא מי מכן אשר יכולה להרשות לעצמה את הפינוק היוקרתי הזה תהנה מהחשיפה למוצרים אלו.
את מוצרי לה פררי ניתן להשיג בנקודות המכירה של לה פררי ברשתות סופר פארם, ניו פארם, אפריל, השמביר החדש לצרכן ובפרפורמיות הנבחרות. בעמדות תוכלו להתרשם מהמוצרים לצד ייעוץ מקצועי של דיילות המותג אשר יתאימו לכן בצורה מקצועית את שגרת הטיפוח המתאימה בדיוק לעורכן מבין סדרות מוצרי הטיפוח השונות וישמחו לפנק אתכן בדוגמיות להשלמת חווית ההתנסות המושלמת במוצרי המותג.


*PR Sample

You Might Also Like

7 Comments