New in Drugstore: Bourjois, Yves Rocher, PUPA & Flormar

August 14, 2016

השקות מוצרי איפור חדשות וצבעוניות הופכות את הקיץ הזה לשמח וכייפי במיוחד. מיטב המותגים מרעיפים עלינו עוד ועוד מוצרים בקצב מסחרר, השקה אחר השקה, ולנו נותר לצלול את המגוון הצבעוני והמפתה הזה ולבחור באיזה מוצר מתחשק לנו להתחדש. בפוסט של היום ריכזתי עבורכן כמה מהמוצרים המסקרנים שנחתו לאחרונה על המדפים לצד סקירה זריזה וסווצ'ים צבעוניים. מזמינה אתכן להתרשם מהמוצרים בפוסט הבא ולגלות אילו מוצרים מומלץ לנסות ועל אילו דווקא אפשר לוותר...




סדרת שפתוני ה-Souffle De Velvet החדשה של Bourjois שהושקה לא מכבר עושה עליה לארץ, בתזמון מושלם עם מזג האויר החם שלא משאיר יותר מדי מקום למרקמים כבדים ומעיקים. בדיוק כאן נכנסת סדרת השפתונים שמביאה עמה מרקם מוס/סופלה קליל ונעים שמעניק לשפתיים נגיעה עדינה של גוון. מדובר בשפתון במרקם קליל להפליא וכמעט בלתי מורגש על השפתיים, העונה לגמרי על ההגרדה "ללכת עם ולהרגיש בלי". בסדרה שמונה גוונים בסקאלת הורודים, קורליים, אפרסקיים ואדומים, אך בפועל חלק מהגוונים אינם נבדלים בהרבה זה מזה, מה שמצמצם מעט את המבחר.
לידי הגיעו שני גוונים יפייפים, הראשון שבהם 05 Fucsiamallow* בגוון ורוד פוקסיה והשני 04 Ravie en Rose* בגוון קורלי.
מרקם השפתונים נפלא ונעים כמובטח, הגוונים מקסימים וקיציים מאוד, אך עמידות ופיגמנט רווי אינם נמנים בין יתרונות המוצר. הגוונים שמתקבלים בפועל על השפתיים עדינים יחסית ולא ממש ניתנים לבניית צבע אינטנסיבית, אבל דווקא עונים לצרכים האישיים שלי בימים בהם מתחשק לי נגיעות צבע קלילות על השפתיים ללא תחושה מעיקה וכבדה בגימור מאט עדין.
ההבטחה לעמידות של עד 10 שעות על ידי החברה נשמעת מופרכת למדי כשבפועל מדובר במוצר במרקם מוס אוורירי שמעניק שטיפת צבע קלה, והגוונים אינם משאירים סטיין (הכתמה) על גבי השפתיים.
השפתונים החדשים של בורז'ואה אולי לא יבטיחו לכן עמידות מדהימה ופגימנט רווי, אך אם לא תגיעו עם ציפיות גבוהות מדי ופשוט תקבלו את המוצר כפי שהוא, תוכלו להנות ממוצר שפתיים מוצלח למדי באריזה יפייפיה שמתאים בצורה מושלמת לעונת הקיץ ולימים בהם מתחשק ללכת עם ולהרגיש לגמרי בלי.
7.7 מ"ל / 60 ש"ח מחיר השקה (130 ש"ח מחיר מלא לפני הנחות) / להשיג בנקודות המכירה של המותג / מיוצר בצרפת


בתחילת הקיץ הושקה ב-Flormar קולקצית איפור מסקרנת במיוחד תחת השם המדליק Future Flash ובה מגוון מרשים של מוצרי איפור החל מפודרה וברונזר בתפזורת, צלליות אבקה, מוצרים משולבים לעיניים כגון מסקרה ופריימר לריסים באחד, סמקים, גלוסים ועוד. המוצרים מאוד נגישים בזכות המחיר הנוח המאפיין את מוצרי הדראגסטור, והקולקציות המתחלפות של המותג מדליקות ומלאות חן.
כבר מהאריזות ועיצוב המוצר היפייפה הסדרה החדשה הצליחה לכבוש את לבי, ולאחר התנסות בצללית ובסומק מהסדרה בהחלט אפש רלומר שהתרשמתי לטובה.
הצללית הקטיפתית Flash Baked Eye Shadow בגוון 02 Beige Mirror* בעלת פיגמנט מעולה ואפקט זוהר יפייפה בדיוק כמו שאני אוהבת, מושלמת לשטיפת צבע עדינה על גבי כל העפעף ונראית מעולה גם לבדה עם מעט מסקרה. הסומק הורדרד  Flash Baked Blush בגוון 01 Shimmer Pink* מתאפיין גם הוא במרקם רך נהדר ואפקט מאיר שמוסיף חיוניות חיננית לתפוחי הלחיים.
צללית: 2 גרם / 6 גוונים / 55 ש"ח | סומק: 4.5 גרם / 4 גוונים / 59 ש"ח | להשיג בחנויות הרשת / מיוצר בתורכיה


מותג הקוסמטיקה הבוטנית Yves Rocher משיק סדרת עפרונות עיניים חדשה בשם Botanical Color המציעה 12 גוונים עזים ופיגמנט אינטנסיבי במרקם קרמי ומועשרים בשעוות דקל בוטנית.
בסדרה גוונים קייציים ושובבים כמו צהוב, כתום, ירוק וכחול לצד גוונים עמוקים כדוגמת כחול נייב, שחור, חום, חציל ועוד. העפרונות רכים מאוד ובעלי פיגמנט מרשים למדי ומספקים מריחה חלקה ואחידה של הפיגמנט. עמידות העפרונות אינה מהמרשימות ביותר שניסיתי, אך מספקת עמידות נאה גם בימים החמים. שלושת הגוונים שהגיעו לידי להתנסות הם 13 Citron* בגוון לימוני צהוב, 01 Noir Ebene* בשחור עמוק עם נגיעות מנצנצות ו-04 Prune Pivoine* שהתחבב עלי ביותר בגוון שזיפי מקסים וגימור שימרי יפייפה.
המריחה והפיגמנט העשיר של עפרונות העיניים בהחלט הצליחו להרשים אותי, והמחיר הנגיש הופך אותם לאטרקטיביים בעיני.
1.2 גרם / 52 ש"ח / להשיג ברשת חנויות המותג ובאתר / מיוצר בגרמניה


טרנד שפתוני המאט לא פסח גם על המותג האיטלקי PUPA אשר מוצריו זוכים לאהבה רבה באוסף האיפור (והלקים!) שלי, מה שהביא את המותג להשקת סדרת שפתונים נוזליים במרקם מאט מוחלט בשם  I'm Matt Lip Fluid*. השפתונים מגיעים עם הבטחה לגימוט מאט קטיפתי וצבע טהור ב-12 גוונים אינטנסיביים ואופנתיים ותחושת נוחות על השפתיים. בפועל השפתונים מצליחים להפתיע עם פיגמנט מרשים ויפייפה ומשיחה נוחה ואחידה של השפתון, אך נכשלים במבחן העמידות ובעיקר מאכזבים ב"מבחן הנשיקה" כאשר השפתון לא מגיע למצב שבו הוא מתקבע סופית וממשיך לעבור במגע שעות לאחר הנחתו.
עבור מי שמחפשת שפתון מאט בעל פיגמנט מרשים ומסוגלת להתפשר על עמידות בינונית מבלי לרוקן את הכיסים, מדובר במוצר שבהחלט שווה לבדוק.
4 מ"ל / 55 ש"ח / להשיג בנקודות המכירה של המותג ברשת סופר פארם / מיוצר באיטליה



אשמח לשמוע האם התנסיתן באי אילו מהמוצרים המופיעים בפוסט, ועל אילו מוצרים חדשים שניסיתן הייתן ממליצות.
תודה שקראתן ונתראה בפוסט הבא!

*PR Sample

You Might Also Like

12 Comments

  1. oh my the yellow eye pencil of Yves Rocher! It looks awesome!

    ReplyDelete
  2. Very beautiful. These shades are all lovely!
    Have a great weekend! xx

    ReplyDelete
  3. הכל נראה טעים כל כך!

    ReplyDelete
  4. מסכימה איתך לגבי העמידות של פופה. בינונית ומטה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מוכנה לסלוח להם הפעם, מאוד אוהבת את המוצרים שלהם לרוב :)

      Delete