Sunday Quickies: MAC PRO LONGWEAR Waterproof Colour Stick in Sand Bar

August 07, 2016

שבוע חדש של אוגוסט התחיל לו, ואני החלטתי לפתוח את השבוע עם פינה חדשה בבלוג; סקירות זריזות וענייניות או בקצרה - quickies. הרי בואו נודה בזה, לפעמים דווקא הסקירות הקצרות מצליחות לקלוע בול ולספק בדיוק את המידע הנחוץ ללא ברבורים מיותרים... אז גם אני החלטתי לתת לפינה הזו צ'אנס ולאמץ אותה לבלוג שלי, בתקווה שתעזור לי לשמור על רצף פוסטים מדי שבוע ובתקווה גם תצליח לעניין אתכן, הקוראות שלי.
בפינה זו אשתדל להתמקד בסקירת מוצר בודד ולחשוף אתכן בעיקר למוצרים חדשים בשוק האיפור והטיפוח, לספר לכן מהו החידוש שהמוצר מביא עמו, ולהתייחס גם לחוות דעתי האישית על המוצר. את הפינה החלטתי לפתוח עם מוצר חדש מבית MAC שהגיע לארץ בצמוד להשקתו בשאר העולם, מדובר בסדרת עפרונות הצללית העמידים PRO LONGWEAR Waterproof Colour Stick. אז שנתחיל?



 MAC ממשיכים להרעיף עלינו השקות חדשות מדי מספר שבועות, ואחד המוצרים המסקרנים שנחתו לאחרונה על המדפים הם סדרת עפרונות העיניים PRO LONGWEAR Waterproof Colour Stick. מדובר בעפרונות צללית סטיק המגיעים ב-21 גוונים עזים וחיים לצד גוונים יומיומיים בגימור מאט או שימר, המבטיחים עמידות יוצאת דופן של עד 24 שעות ואף עמידות במים. מרקמם רך והם נמרחים בקלות, ניתן לבנות איתם מראה עדין ורך ע"י טשטוש הצללית על גבי כל העפעף או למשוח את הצללית בצורה מרוכזת על גבי העפעף לקבלת פיגמנט מרוכז (כמודגם בתמונת הסווצ'ים בסוף הפוסט).


מה בפועל? הגוון *Sand Bar שהגיע לידי להתנסות אכן עומד בציפיות ומספק מריחה רכה וחמאתית של פיגמנט רווי, המתקבע במהירות ונשאר עמיד למשך כל היום, עד לרגע ההסרה (יש צורך להשתמש במסיר איפור עמיד). מצאתי שהשיטה הנוחה ביותר עבורי היא הנחת הצללית על גבי כל העפעף וטשטוש באמצעות האצבע (חום האצבע מקל על מלאכת הטשטוש, לעומת שימוש במברשת למשל), וכיוון שזמן קיבוע הצללית מהיר למדי, אני ממליצה להניח את הצללית על עפעף אחד ולטשטש, ולאחר מכן לעבור לעפעף השני.
הגוון Sand Bar מגיע בגימור מאט ומתאפיין בגוון ניוד קאמל חמים. הגוון מאוד טבעי ויומיומי ומוסיף נגיעות חמימות לאיפור העיניים, מאפשר ליצור מראה טבעי בזריזות ובקלות ע"י הנחת צללית הסטיק לבדה, או לשלבה עם צלליות סטיק בגוון נוסף ואף להניח מעל צללית אבקה.

הנתונים היבשים: MAC PRO LONGWEAR Waterproof Colour Stick
21 גוונים / 121 ש"ח / 1.4 גרם / מיוצר בגרמניה / מהדורה מוגבלת לקיץ / להשיג בחנויות הרשת ובאתר

דיופים אפשריים: (פורמולה ועמידות דומה, לאו דווקא מבחינת גוון)
KIKO Long Lasting Stick
Lancôme Ombre Hypnose Stylo
PUPA Made to last waterproof eyeshadow



אני מקווה שנהניתן מהפוסט ומצאתן אותו מעניין ואיפורמטיבי. אשמח לשמוע האם התנסתן בצלליות סטיק מהסדרה ומה דעתכן עליהן. תודה שקראתן ושיהיה לכולכן שבוע מעולה!
*PR Sample

You Might Also Like

16 Comments

  1. איזה פוסט הורס ♥ תמונות מושלמות

    ReplyDelete
  2. Really interesting post...thx for sharing! xx

    ReplyDelete
  3. טוב זהו, הלכתי לקנות!

    ReplyDelete
  4. נראה גוון שימושי ומקסים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט! אפילו ניסיתי אותו בתור קונטור/ברונזר ועבד מגניב!

      Delete
  5. פוסט נהדר. הפינט פוטס של מאק אכזבו אותי ואני בהחלט חומדת את העפרונות החדשים! יופי, עכשיו בגללך אני חייבת אותם! חחחח :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! :) מאוד ממליצה על הסדרה הזו, הרבה גוונים יפייפים ומהסוצ'ים שעשיתי בחנות כמעט כולם מעולים כמו זה שבפוסט!

      Delete
  6. It looks super pretty! I actually have one of these pencils (the lilac one) and I quite like it :D

    ReplyDelete