Forget about mascara, go for bold lips!

September 02, 2016

החום הכבד של חודשי הקיץ לא משאיר בי יותר מדי חשק לאיפור כבד ומעיק, ולכן את רוב ימות השבוע אני מעבירה בכיף ללא איפור כלל, אם כי הפעם דווקא חשקה נפשי לנסות משהו חדש ולשחק קצת בצבע. לאחר הצצה זריזה בשקית ההפתעות שמאגדת בתוכה כמה ממיטב ההשקות החדשות לקיץ הנוכחי, הושטתי את ידי אל שפתוני המאט החדשים של IL Makiage.



השקתה המסעירה של סדרת שפתוני המאט הנוזליים* שעשתה באז מטורף (ובצדק) לפני מספר חודשים בזכות גוונים מהפנטים, גימור מאט מושלם ועמידות מרשימה, הביאה את איל מקיאג' לחדש העונה עם שישה גוונים באווירה קייצית, ואני החלטתי לנסות קודם כל את הגוון היפיפה Master.
לאחר ההתנסות המוצלחת בסדרת הגוונים המקורית ציפיתי לאותה הפורמולה המוצלחת, מריחה נוחה ואחידה, וגימור מאט עמיד ומרשים - ואכן שפתון המאט Master סיפק את הסחורה. מבין ששת הגוונים החדשים בסדרה, זהו הגוון שדווקא התחבב עלי ביותר (לצד Diva הורוד הזרחני המהפנט שלגמרי הולם את שמו) בעוד ששאר הגוונים מעט שנויים במחלוקת ודעתי לא יתאימו לכל אחת (בייחוד לא בהירות עור כמוני).


המראה הקליל הזה התחבב עלי דווקא בזכות השפתיים הדומיננטיות שקיבלו את מרכז הבמה (IL Makiage Infinity Lip Cream בגוון Master*) כנגד העור הנקי במראה האוורירי (IL Makiage BFF Foundation בגוונים 02+04) והלחיים הסמוקות שנצבעו בנגיעות קלילות של סומק קרמי ( KIKO Rebel Bouncy Blush בגוון 03 Treasure Rose). אני חייבת להודות, על המסקרה החלטתי לוותר הפעם מתוך עצלנות, אך דווקא נראה שהיעדר המסקרה במראה הזה גורם לשפתיים לבלוט עוד יותר ומשום מה חסרונה אינו מורגש לי מדי.
נוצר כאן במקרה מראה מאוד נקי ורענן בעיני, ואני בהחלט רואה את עצמי מאמצת את הלוק הזה.


בתמונה ארבעת הגוונים Groupie (כתמתם), Chill (ניוד בהיר), Doll (ורוד מסטיק) ו-Master (ורוד עמוק עם נגיעות סגלגלות). את הסווצ'ים של כל הגוונים החדשים תוכלו למצוא בדף האינסטגרם שלי.
את שפתוני Infinity של איל מקיאג' ניתן להשיג בסניפי הרשת | 129 ש"ח מחיר מלא לפני הנחות


אשמח לשמוע מה דעתכן על הלוק שנוצר כאן, והאם הייתן מאמצות את מראה השפתיים הדומיננטיות ומוותרות על המסקרה?

*PR Sample

You Might Also Like

15 Comments

  1. this product seem very good..i really like to try it..i like also all these colors
    kisses

    ReplyDelete
  2. Красавица! Цвет тебе очень идет)

    ReplyDelete
  3. אני מאוד אוהבת שפתיים דומיננטיות ללא מסקרה! מקסים עלייך :)

    ReplyDelete
  4. Your make up is stunning! I love the color!
    xx

    ReplyDelete
  5. הלוק הקבוע שלי, והוא מקסים עליך. התמונות שלך מרהיבות! (את את, זה ברור שתמונות המוצרים מושלמות כרגיל, אבל את מהממת!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירתי, איזה כיף לקבל ממך פרגונים שכאלו! מקסימה!!

      Delete
  6. הלוק מקסים והתמונות מרהיבות! ♥

    ReplyDelete
  7. Bold lips are the best! I usually keep my eye makeup super simple and light and use more vibrant lip colors ;) This lippie looks really nice on you! I love the color and finish!

    ReplyDelete