New in Beauty - The Holidays Edition 2016

September 28, 2016

תקופת החגים מציצה מעבר לפינה וזהו זמן מצויין להתעדכן בהשקות החדשות ובמגוון מארזי המתנות שמציעות רשתות הטיפוח והאיפור בארץ.לכבוד המאורע ריכזתי עבורכן כמה מהמוצרים והמבצעים האטרקטיביים ביותר שמוצעים כרגע בתחום הטיפוח, כך שאם אתן מחפשות להצטייד במתנה ריחנית ומפנקת לאמא, אחות, חברה או אפילו לעצמכן - זהו המקום לבחור את המתנה שלכן לחג הקרוב. ושתהיה לכולנו שנה טובה, מתוקה וזוהרת!



רשת ללין משיקה לקראת החגים קולקציה חדשה בשם Glitter Dreams בעיצוב זהוב ומנצנץ עם שלל מוצרי טיפוח מפנקים בניחוח מקסים ונגיעות נצנצים לשנה קסומה במיוחד. בסדרה קופסאות מתנה יפיפיות, דיפיוזרים ריחניים לבית, פודרת נצנצים לגוף, קרם וג'ל רחצה, תיק רחצה מנצנץ מרופד ועוד. טווח המחירים של מוצרי הסדרה נע בין 49-219 ש"ח.
בנוסף לקולקציה החדשה שנחתה זה עתה בחנויות, מציעה רשת ללין מגוון מארזי חג החל מ-49 ש"ח במגוון הניחוחות המפנקים והאהובים של המותג המגיעים בשלל צורות וגדלים הארוזים בצורה מושלמת למתנה חגיגית.


אמנם L'Occitane מאפשרים להנות ממארזי הטיפוח המפנקים שלהם במשך כל השנה, אבל דווקא ההשקה האחרונה של המותג נראית כמתנה מושלמת לחג - סדרת שיאה ודבש החדשה שנחתה זה עתה על המדפים היא השילוב המושלם בין חמאת שיאה מרככת ומזינה ודבש מעודן ומתקתק מפרובאנס. בסדרה מוצרים מפנקים כמו ג'ל רחצה, שפתון לריכוך השפתיים, קרם ידיים, קרם גוף עדין ופילינג. את מארז חמאת שיאה ודבש המגיע בתיק בד מעוצב וכולל חמאת גוף, קרם ידיים וושפתון לחות שיאה תוכלו לרכוש ב-199 ש"ח (145 ש"ח לחברי מועדון) או לבחור את המוצר האהוב עליכן במחירים הנעים בין 49-149 ש"ח למוצר בודד.
בנוסף להשקת הסדרה החדשה, L'Occitane מציעים ממגוון עצום של מארזי מתנה מקסימים בניחוחות האהובים של המותג גם לגבר וגם לאשה, כך שהאפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. מעבר לכך שמדובר במארזים יפייפיים ומעוצבים, המוצרים עצמם מעולים ולבטח יישמחו כל אחת ואחד. המחירים נעים בין 59-39 ש"ח למארזי טיפוח של מוצרים מוקטנים ומטפסים עד 259-379 ש"ח בהתאם לגודל וכמות המוצרים שבמארז. גם אם התקציב שלכם מוגבל, תוכלו לרכוש מתנה מקסימה עם מגוון מוצרים מוקטנים מעולים בטווח של 99-129 ש"ח שיספקו תמורה מכובדת בהחלט לכספכם.

בתזמון חגיגי ומדוייק משחררים הגלאם גורו את קופסת החגים החדשה שנראית מבטיחה ביותר. מחירה של קופסת ההפתעה החגיגית 79 ש"ח בלבד והפעם עם מוצרים בשווי 250 ש"ח, מתוכם 3 מוצרים בגודל מלא. ובנוסף מי שתזמין עד ראש השנה תקבל במתנה מינאטורת בושם יוקרתי. בקופסא מחכים לכן מגוון מוצרי טיפוח ואיפור ממותגים שונים, ואם תרצו לקבל הצצה לקופסאות הקודמות של המותג, תוכלו להתרשם מהן כאן.
הטיזרים הרשמיים של הגלאם גורו מגלים שבין המוצרים בקופסא הפעם יופיעו מותגים כמו Clinique, Careline ועוד.
הפעם הגלאם גורו יוצאים בשיתוף פעולה עם חברת התכשיטים "אופליה" כך שתוכלו לרכוש את הקופסא יחד עם תכשיט לבחירתכן במחיר משתלם במיוחד החל מ-170 ש"ח לקופסא ועגילים ועד ל-280 ש"ח לקופסא ושרשרת.


בגזרת הקוסמטיקה והטיפוח הטבעיים תוכלו למצוא את המותג הישראלי Lavido המציע לכל אורך השנה מארזי מתנה מוכנים עם מיטב מוצרי הטיפוח של החברה בגודל מיוחד ומחיר משתלם, למשל מארז מקסים הכולל קרם ידיים בגודל מלא, קרם גוף ופילינג גוף ארומתרפיים בגודל מיוחד, וקרם פנים בגודל מוקטן עולה 90 ש"ח בלבד ומכיל בדיוק את כל מה שצריך כדי לפנק ולהתפנק, ובדיוק במידה. מחירי מארזי החג של לבידו נע בין 90-300 ש"ח, ואם תשאלו אותי, אפילו מוצר בודד בגודלמלא ממגוון מוצרי המותג יכול להיות מתנה מכובדת ומפנקת בפני עצמה, כמו למשל מוצר לטיפוח הפנים מסדרת נר הלילה או סדרת רימונים והדרים, בושם או מפיץ ריח מעוצב לבית.


מותג האיפור המקצועי IL MAKIAGE מציע לחג הקרוב מארז יפייפה ומשתלם במיוחד הכולל 4 מוצרי איפור לבחירתכן מהמוצרים האהובים של המותג. המארז כולל סומק מינראלי אפוי, שפתון מאט נוזלי עמיד, עיפרון עיניים או עיפרון שפתיים לבחירתכן ומחדד דו להבי. מעבר למחיר המשתלם, היתרון במארז זה הוא שניתן לבחור את גווני המוצרים מתוך המבחר המלא של הגוונים המוצעים בחנות, ולהרכיב לכן את המארז העונה בצורה מושלמת לטעמכן. המארז מורכב ממוצרים בשווי כולל של 426 ש"ח ועולה 199 ש"ח בלבד, כמה שהופך את הרכישה למשתלמת במיוחד גם אם סתם חשקה נפשכן להתחדש במוצרי האיפור המעולים מהמותג.


חברת Premier הישראלית מציעה מבחר מארזי טיפוח חגיגיים לראש השנה במחירים נוחים הנעים בין 95-140 ש"ח. בין המארזים תוכלו למצוא מארז טיפוח ארומטי לגוף במשלב חמאת גוף ומלח פילינג מינרלי, מארז טיפוח לפנים ובו צמד קרם פנים וקרם עיניים, ומארז סבונים לחוויה אקסקלוסיבית עם סבון בוץ, סבון מלח וסבון רחצה. המארזים המגיעים כולם בתיקי רחצה או תיקי איפור יפים וחגיגיים ויכולים להיות מתנה יפה לנשים האוהבות מוצרי טיפוח המשלבים מרכיבים יחודיים וטיפוליים מים המלח.
להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ: ראשון לציון קנייון הזהב, ירושלים בן הלל, אילת פארק הקרח, רמת גן קניון איילון, חיפה גרנד קניון ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.


לאחר שהשיקה לא מכבר את סדרת עונג הטבע (Plaisirs Nature) רשת הקוסמטיקה והטיפוח הבוטנית Yves Rocher יוצאת במגוון מבצעים לקראת השנה החדשה ומציעה מבצע שקשה לעמוד בפניו - רוכשים 3 מוצרים מסדרת עונג הטבע ומקבלים מוצר במתנה.
ברכישה מעל 149 ש"ח ומעלה ממוצרי החנות תוכלו לקבל במתנה מארז ייחודי הכולל שמפו בגודל מלא וסט שני תיקי איפור מעוצבים, ובנוסף תוכלו להנות גם מ-25% הנחה על כל מוצרי הבישום, טיפוח והאיפור שבחנות.

את סדרת עונג הטבע החדשה הספקתי להכיר מקרוב ולהתנסות במוצריה השונים ולהתאהב בניחוחות הייחודיים והממכרים כמו מנדרינה-לימון, מנגו-כוסברה, והאהוב עלי מנטה-פטל. בין ניחוחות הסדרה תוכלו למצוא מגוון מוצרי טיפוח מפנקים, בהם ג'ל רחצה, שמן רחצה, ג'ל רחצה פילינג, תחליב גוף, פילינג גוף, חמאת גוף ואו-דה טואלט, המוצעים במגוון גדלים ומארזים.
ניחוחות הסדרה מתחלקים לשלוש קטגוריות:
הסדרה המרגיעה – כוללת מוצרים בניחוחות של זית ועלי פטיט הדרים, לבנדר ופטל שחור, לבנדר בשילוב עלי פטיט הדרים ופריחת תפוז ושקד בשילוב פריחת תפוז.
הסדרה הממריצה – כוללת מוצרים בניחוחות מנדרינה ולימון, לימון – בזיליקום, מנגו - כוסברה ומנטה - פטל.
הסדרה החושנית – כוללת מוצרים בניחוח קוקוס לצד מוצרים בניחוח וניל בורבון.
איב רושה הידוע בזכות היותו מותג בוטני וטבעי מקפיד על שימוש ברכיבים ממקור צמחי כך שכל מוצרי הסדרה מכילים בין 93-98% רכיבים ממקור זה, מה שהופך אותם לטובים לא רק עבורנו אלא גם עבור הסביבה. המוצרים מכילים PH ניטרלי ואינם מכילים שמן מינרלי ופראבנים, ובנוסף הפורמולות מתכלות בקלות, אריזות המוצרים עשויים פלסטיק ממוחזר וניתנים למחזור ואף מכילים כמות פלסטיק נמוכה ב-25% מבדרך כלל.
טווח מחירי המוצרים בסדרה מאוד נוח ונגיש שכן המוצרים מגיעים לרוב בשני גדלים, הקטן שבהם מאפשר להתנסות במוצרים במחיר זעום וכמות מכובדת, כך שאם לא הצלחתן להחליט איזה ניחוח אהבתן במיוחד - תוכלו לרכוש את כולם! מחירי המוצרים בסדרה נעים בין 12-49 ש"ח בלבד, מה שמאפשר להרכיב מארז מרשים ומלא במוצרים מעולים במחיר נוח לכל כיס.
מחירי מוצרי סדרת "עונג הטבע": ג'ל רחצה פילינג 200 מ"ל – 19 ש"ח, שמן רחצה 200 מ"ל – 19 ש"ח, ג'ל רחצה 400 מ"ל / 200 מ"ל בהתאמה 21 ש"ח / 12 ש"ח, תחליב גוף 390 מ"ל / 200 מ"ל בהתאמה 29 ש"ח / 21 ש"ח,,א.ד.ט. 100 מ"ל / 20 מ"ל בהתאמה 49 ש"ח / 29 ש"ח, פילינג גוף (צנצנת) 150 מ"ל – 39 ש"ח, חמאת גוף – 39 ש"ח.
ניתן להשיג ברשת חנויות "איב רושה Yves Rocher" ברחבי הארץ: קניון עזריאלי תל אביב, קניון איילון, מתחם ביג פאשן אשדוד, קניון מלכת שבא אילת, הקניון הגדול פ"ת, קניון גארנד ב"ש, קניון רחובות ובאתר המותג.

You Might Also Like

3 Comments

  1. מארזים כיפיים!
    שנה טובה ומתוקה:)

    ReplyDelete
  2. Wow these products look great!...thx for sharing! xx

    ReplyDelete
  3. האמת חלק מהמארזים ממש שווים! תודה על השיתוף ושנה טובה :)

    ReplyDelete