GADE Dark Berry + Top Coat Gel - Swatch & Review

November 24, 2016

ציפורניים אדומות. המראה הכי קלאסי וכנראה גם הצבע האהוב עלי מכל, ואוסף הלקים חסר הפרופורציות שלי בהחלט עיד על כך. באופן אישי אני מתקשה לעמוד בפני לק אדום חדש, ולמרות שברשותי אין ספור גוונים אדומים מצויינים, היד עדיין נמשכת לגוונים אלו מבין שורות צבעוניות של בקבוקי לקים מבריקים המסודרים באופן מופתי על מדפי הפארם.
ללקים של חברת GADE הישראלית מקום חם בליבי, וזה נאמר לא פעם כאן בבלוג. זהו ללא ספק אחד המותגים האהובים עלי בקטגורית הלקים, אם לא האהוב ביותר, וכל זאת בזכות שילוב מוצלח למדי של פורמולות פיגמנטיות ועמידות לרוב, מברשת מצויינת ומחיר אטרקטיבי.



הפעם חשקתי בהוספת גוון חדש אל האוסף ובאופן טבעי בחרתי בלק GADE Dark Berry שמספרו 528, גוון אדום כהה עם תת גוון מעט קריר (לצערי הגוון בתמונה לא מצליח לשקף בצורה מדוייקת את המציאות). בנוסף לגוון החדש החלטתי לנסות את שכבת הטופ החדשה Top Coat Gel - לק במראה ג'ל, ולו רק בגלל הסקרנות, הרי שגם מוצרים נלווים כמו שכבת בסיס וטופ בהחלט לא חסרים אצלי מגירות.
Dark Berry של GADE מתגלה כגוון יפייפה עם פורמולה מוצלחת מאוד (לא בדיוק הפתעה), עשיר ופיגמנטי עד כדי כך שהתלבטתי אם בכלל להמשיך עם שכבה שניה. לבסוף בחרתי להניח אותו בשתי שכבות, ההנחה היתה קלה ומדוייקת בזכות המברשת השטוחה והמעוגלת שאני אוהבת כל כך.
אחת הסיבות שבזכותן אני מחבבת את הלקים של GADE כל כך היא המברשת המצויינת שמאפשרת הנחה כמעט מושלמת ביד מעט מיומנת (או הנחה קלה ונוחה גם עבור מי שידה אינה מיומנת במיוחד), שלרוב אינה מצריכה ניקוי כלל או שניתן להסתפק בניקוי מינימלי, שכן הצורה העגלגלה של המברשת מאפשרת דיוק מירבי במריחת הלק בצמוד לקיוטיקולה.



לאחר מריחת הלק ביד קלילה, הגיע זמנה של שכבת הטופ. לשלב הזה לא הגעתי עם ציפיות גדולות במיוחד, הרי שאי אפשר לצפות להפתעה כשכבר מכירים את כל מוצרי הטופ המוצלחים כמו Poshe ודומיהם. אבל דווקא כשהציפיות נמוכות, הסיכוי להיות מופתע גובר.
במבחן המריחה שכבת הטופ ג'ל של GADE (דמוי ג'ל) צלחה את המבחן, המריחה היתה קלילה ונוחה גם כאן בזכות אותה מברשת עגלגלה מוצלחת. המברשת לא משכה את הלק האדום שתחתיה ולא הכתימה את הלק השקוף שבתוך הבקבוק.
שכבת הטופ אכן הוסיפה ברק הדומה לשל לק ג'ל שנראה יפה למדי ביומיים הראשונים (תוספת ברק משמעותית לעומת לק ללא טופ כלל), אך עם הזמן גיליתי שהברק דועך במהרה ופני הלק רגישים יותר לשריטות משכבת טופ אחרת, מה שגרם לי להוסיף שכבת טופ נוספת לאחר יומיים-שלושה, ולבנתיים פתר את הבעיה.
ולמרות זאת, את מבחן העמידות צלחה שכבת הטופ ג'ל בהצלחה מדהימה כאשר הלק שעל ציפורני החזיק באופן מדהים במשך 16 (!!!) ימים ללא קילופים כלל, ועם שחיקה סבירה בקצות הציפורניים. אני יכולה לומר בוודאות שתקופת זמן זו היא הארוכה ביותר שבה נשארתי עם לק אחד במצב כל כך טוב, שפשוט לא טרחתי להחליפו. השבוע הראשון היה מוצלח מאוד מבחינת המראה, הלק נראה כמו חדש ומבריק יחסית, ואת השבוע השני משכתי מתך סקרנות (ואולי גם עצלות קלה). הלק נשאר במראה סביר לגמרי, פרט לקו הצמיחה שהתרחק אט אט מהקיוטיקולה, אך עשה זאת באופן מושלם וללא שום קילוף מבסיס הקיוטיקולה.
תגלית זו הפתיעה אותי מאוד הרי שמעולם לא זכיתי לעמידות כל כך מוצלחת במשך תקופה כה ארוכה, ובעוד שהלק לא עמד בכל הקריטריונים בצורה מושלמת, דווקא בקריטריון העמידות הוא צלח, ומבחינתי כאן הוא מנצח!
עבור מחיר זעום של כ-10-15 ש"ח (לרוב מחירי המבצע) זוהי תמורה נהדרת שבהחלט כדאי לנסות, ולו רק עבור הסקרנות.
המוצרים בהם השתמשתי: 
 Duri Rejuvacote 1
GADE Dark Berry 528
GADE Top Coat Gel


You Might Also Like

6 Comments

  1. Such a lovely berry shade this is.

    ReplyDelete
  2. הידיים והציפורניים שלך מדהימות והתמונות עוצרות נשימה.
    אני כמוך, רק עם ניודים למיניהם. יש לי כל כך הרבה וזה כל כך מיותר להוסיף עוד אחד לאוסף, אבל היד, היד...

    ReplyDelete
  3. התמונות שלך פשוט משגעות! הגוון הזה הולם אותך מאוד ♥

    ReplyDelete
  4. וואו איזה גוון מושלם!

    ReplyDelete
  5. Очень красивый лак и маникюр!♥

    ReplyDelete