DIESEL - BAD

December 04, 2016

לניחוחות וריחות יש קסם מיוחד שמסוגל לעורר בנו תחושות ולהעלות נוסטלגיות מן העבר. למשל הבושם הראשון שלי תמיד נמצא אצלי באוסף, ולו רק בזכות העובדה שלרגע קצר הוא מצליח להחזיר אותי כעשור וחצי לאחור. ישנם ניחוחות קסומים, ממכרים ומפתים שללא סיבה מוסברת פשוט שובים אותנו ומצליחים לעטוף אותנו בעולם שלם של תחושות וזכרונות, והבושם החדש של דיזל תחת השם הכה מתבקש, BAD, מצליח להעלות נשכחות מן העבר הרחוק.


הבושם החדש של דיזל BAD נוצר בהשראת אותם ה-Bad boys המפתים שכה זכורים לי מן העבר. אני לא בטוחה מהי הסיבה שבגללה כל כך נמשכתי לכל אותם ה"בחורים הרעים" אבל כנראה כשאת צעירה, הלב רוצה מה שהוא רוצה, ולרוב זה נגמר בשברון לב. בין אם זה היה הפרחח השכונתי, או הסקייטר הזרוק מהשכבה, או אפילו כל אותן דמויות הבד בוי מסדרות הנעורים הנשכחות משנות ה-90 כמו דילן מבוורלי הילס (איך אפשר שלא?), דרזיק מ- Heartbreak High וכמובן אחד הסרטים האהובים עלי עד היום, 10 Things I have about you בכיכובה של דמות הבד בוי המבריקה אותה גילם הית לדג'ר. החל מהסדרות, סרטים, להקות, you name it, בד בוייז היו הקראש הקבוע שלי.


הבושם Diesel BAD* הצליח לכבוש אותי באותה הצורה ולהחזיר אותי כמה שנים טובות אחורה. הניחוח המרענן והכובש של הבושם משלב בצורה מושלמת תוים רעננים וצעירים של ברגמוט ולבנדר לצד תוים עציים וחושניים של טבק מפולפל. דיזל בהחלט הצליחו לקלוע לטעמי בניחוח מצויין וממכר ולמצות במדוייק את אותן התחושות שמחזירות אותי לשנותיי הצעירות, ולהזכיר לי כמה שאהבתי לאהוב את כל אותם הבד בוייז.
ואם לא היה די בניחוח עצמו, הבקבוקון מעוצב בצורה מדוייקת ושיקית להפליא המזכיר את צורתו של פלאסק בחיפוי המדמה עור שחור, דרכו מבצבץ נוזל הבושם בגוונים זהובים ובתנועה מהפנטת.

ניתן להשיג ברשתות הפארם בשני גדלים, א.ד.ט לגבר, 75 מ"ל - 468 ש"ח, 125 מ"ל - 525 ש"ח.


ואם כבר אנו עוסקים בניחוחות, אווירה ותשוקה, אני חושבת שזהו בדיוק המקום להזכיר את אחד המוצרים ההכרחיים ליצירת אווירה נעימה בחורף - וזהו נר האווירה החדש של Spring בניחוח *Dark Passion. מעבר לעיצוב האלגנטי והמרשים של הנר בעל שני הפתילים המגיע באגרטל זכוכית שחור וכבד, מדובר בניחוח מצויין המשלב מתיקות פירותית ופרחוניות עדינה אשר מפיץ ריח משכר בחלל החדר גם כשאינו דולק. שעוות הנר עשויה מ-100% תערובת שעוות קוקוס טבעית, מה שמקנה לנר פונקציונליות נוספת בתור נר עיסוי חושני, והופך הירגעות ביתית לחווית ספא של ממש.

הנרות מגיעים בשלושה גדלים מרשימים למדי ומחירם נע בין 119-279 ש"ח. ניתן להשיג בחנויות  נבחרות בארץ ובאתר Spring.


*PR Sample

You Might Also Like

3 Comments

  1. Very beautiful pics and interesting beauty products. xx

    ReplyDelete
  2. Amazing pics ) Thanks for sharing )
    http://beyoutiful.com.ua

    ReplyDelete
  3. התמונות היסטריות! מתה על הגודיז הללו של אסוס

    ReplyDelete