Winter Wonderland - New Beauty Launches for Winter 2016

December 25, 2016

כבר אי אפשר להתעלם מזה, החורף בהחלט כאן והשנה החדשה בפתח, ולמרות שאיני נמנית על חובבי העונה העגמומית, הקרירה והגשומה הזו, דווקא ההשקות החדשות שצצות כמו פטריות אחרי הגשם לקראת השנה החדשה גורמות לי להתחמם מבפנים (וכלפי חוץ).
בצורה תמוהה למדי, כבר אפשר לקבל הצצה אל קולקציות אביב וקיץ לשנת 2017, אבל בואו ונקדיש כמה רגעים להתפעל מהמוצרים החדשים שנחתו על המדפים לאחרונה וננצל את הזמן כדי להכיר אותם קצת יותר מקרוב לפני שנצעד אל תוך השנה החדשה וכל החידושים שהיא מביאה עמה...


OFRA משיקים את קולקציית Vintage Vineyard עם ארבע שפתוני מאט בפורמולת המוצלחת שלהם בגוונים חורפיים עמוקים ויפייפיים. הקולקציה נוצרה בהשראת בירות היין המפורסמות בעולם וביניהן Bordaeux, Capetown, Tuscany ו-Nappa Valley. גוונים עשירים וכהים שולטים בקולקציית שפתונים זו ומביאים עמם חמימות נעימה כשל יין טוב.
שני הגוונים שבלטו לטובה בעיני מהקולקציה הזו הם Toscany, גוון ניוד חמים ועשיר ו-Capetown, גוון שזיפי סגלגל, שני גוונים מעולים שמצליחים להחמיא לכל גווני העור בצורה אונברסלית. מעבר לגוונים המיוחדים של השפתונים בקולקציה זו, מדובר כאמור באחת הפורמולות היותר מוצלחות בגזרת שפתוני המאט.

להשיג באתר Guilty במחיר השקה של 97 ש"ח (במקום 108 ש"ח) | תכולה 6 מ"ל
עד לתאריך 1.1.17 תוכלו להנות מהנחה של 25% על שפתוני המאט של המותג, כך שמחירם יעמוד על 81 ש"ח בלבד.


IL Makiage יוצאים בהשקת שפתיים חדשה וחורפית דווקא מהקצה השני, ומגוונים עם ליין שפתוני צ'אבי לחותיים ומזינים המושלמים לעונה הקרירה והמייבשת. סדרת שפתוני Rave מגיעים בצורת עיפרון סטיק מסתובב בעיצוב שיקי ומודרני המאפיין את ליין המוצרים של החברה, ובין מגוון של 15 צבעים שונים תוכלו למצוא גוונים החל מגווני אדום, כתום, ורוד, סגול, חום וניוד עם בפורמולה לחותית המעניקה גוון עדין אשר ניתן לבניית צבע אינטנסיבי יותר. מרקמם המלחח המעניק תחושת נוחות ורכות לשפתיים לצד ברק חי, מושלם למראה טבעי ולא מתאמץ.
מוצרי שפתיים מסגנון זה מדברים אלי יותר בתקופה זו ולכן לדעתי מדובר בהשקה מוצלחת ומבורכת שנוחתת על המדפים בתזמון מושלם לעונה.
להשיג בסניפי IL Makiage במחיר השקה מיוחד של 69 ש"ח (במקום 119 ש"ח) עד סוף חודש דצמבר.


מבין ההשקות האחרונות של MAC בלטה במיוחד קולקציית "מפצח האגוזים" (NutCracker Sweet) בצבעוניותה המתוקה, ובה מגוון עצום של קומבינציות קיטים חגיגיים עם מיטב המוצרים הנמכרים של החברה לצד מוצרים שהושקו אקסקלוסיבית במסגרת מהדורה חגיגית זו. מבין המוצרים שבקולקציה הזדמן לי לדגום את השפתון Kingdom of Sweets אשר לו גוון ורדרד חלבי בהיר וגימור Cremesheen קרמי ושקפקף מעט. קשה לי לומר שהגוון קולע לטעמי האישי, וכנגד עורי הבהיר הוא בהחלט עלול למחוק את שפתיי, אך דווקא ארבעת הגוונים הנותרים בסדרה נראים חיים, נועזים ומעניינים יותר, תוך שהם הולמים את רוח הקולקציה הצבעונית והשובבה הזו.
להשיר ברשת חנויות MAC ובאתר, 101 ש"ח | 3 גרם.
אל תשכחו לנצל את ההנחה המיוחדת שמציעים במאק לסוף השנה, במסגרתה תוכלו להנות מ-20% הנחה על כל מוצרי החנות ובאתר עד לתאריך 3.1.17.


סדרת שמני הרחצה של חברת Sabon כאילו נוצרה במיוחד לתקופה הקרבה והמייבשת, ומציעה פתרון חוויתי וטיפולי כאחד לבעיית התייבשות עור הגוף בחורף. שמני הרחצה של סבון מכילים הרכב של שלושה שמנים מזינים ובהם שמן שקדים, שמן רוזמרין ושמן זרעי ענבים התורמים לחווית רחצה ריחנית ונעימה במיוחד. בסדרה ארבעה ניחוחות עדינים, Peach Tango, Festive Rose, Fresh Jasmine ו-Spicy Vanilly. עיצוב הבקבוקונים המוקפד מוסיף נופח רומנטי ומפונפן למדף מוצרי הרחצה באמבטיה, ולמרות המראה היוקרתי המדמה זכוכית מדובר באריזת פלסטיק בטיחותית ונוחה לשימוש.
סדרת המוצרים נטולת SLS ופראבנים, ומתאימהלעור רגיל עד יבש.
להשיג ברשת Sabon ובאתר, 89 ש"ח | 250 מ"ל
לכבוד סוף השנה תוכלו גם להנות מהנחה של 50% על מגוון מארזים בקולקציית מתנות Exploring WONDERLAND.


L'Occitane השיקו לאחרונה תוספת מבורכת לסדרת ה-Piovine Sublime הנהדרת אותה סקרתי בעבר בבלוג. אל הסדרה נוספו שלושה מוצרי טיפוח חדשים לפנים ובהם מי פנים, ג'ל ניקוי ומסיר איפור, ופילינג עדין לפנים. אני זכיתי להתסות בפילינג החדש לפנים המשלב שתי פעולות במוצר אחד; מסכה לפנים ופילינג עדין. הפילינג פועל בעדינות בזכות גרגרים קטנטנים, מסייע בניקוי העור מתאים מתים ומותיר את העור רענן, מחודש ורך למגע. בניגוד לדעה הרווחת שפילינג גרגרים פיזי עשוי להיות מעט נוקשה עם עור הפנים שלנו, הפילינג של L'Occitane מצליח לעשות עבודה מצויינת מבלי לגרום לגירוי בעור פנים ולו הרגיש ביותר, ובהחלט עומד בציפיות ובסטנדרטים הגבוהים של המותג.
להשיג בחנויות L'Occitane ובאתר החברה לצד שאר מוצרי סדרת Piovine Sublime החדשים, 159 ש"ח | 100 מ"ל, טווח מחירי המוצרים החדשים בסדרה 89-159 ש"ח


מותג הקוסמטיקה הצעיר Essence שמצליח לסחוף בסערה לא רק את נערות ישראל מתרענן עם ליין לקים חדש תחת השם Essence The Gel nail polish ומציע סדרה צבעונית רחבה של לקים בגימור ג'ל מיוחד ללא צורך במנרות ייבוש והסרה קלה. אמנם טרנד ה"ג'ל" בלקים אינו רעין חדש ונראה בעבר אצל מותגים כמו OPI, ESSIE, PUPA וכו', אך כאשר המותג מציע גרסא זולה ונגישה בשבריר המחיר, קשה לעמוד בפיתוי. סדרת הלקים החדשה של Essence מגיעה עם מבחר גוונים וגימורים ולצידם שכבת בסיס וטופ מיוחדות המבטיחים ביחד עמידות ארוכה יותר (עד 60% יותר מלק רגיל) לצד ברק ממש כמו של לק ג'ל, מריחה נוחה והרסה פשוטה ללא מאמץ עם מסיר לק רגיל.
כאיה למותג התמחור נוח מאוד, כך שלדעתי במחירים זולים שכאלו (6 ש"ח ללק צבע ו-10 ש"ח ללק בסיס/טופ) בהחלט שווה לתת להם צ'אנס.


*PR Sample

You Might Also Like

7 Comments

  1. This is such an interesting topic, thanks for sharing these products :)
    xx

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Thanks Lisa! There are a few new faves in there too :)

      Delete
  3. איזה יפים המארזים של סבון! תמיד on point!

    ReplyDelete
  4. OK, I need to say this: you pictures are eye candy, seriously! *v*
    you remind me that I really liked the MAC Holiday collection! I have the blush/highlighter palette (lighter colors) that I use quite often :D

    ReplyDelete