Brand Focus - MALU WILZ

June 06, 2015

Last month I was invited to the MALU WILZ offices to get to know some of the finest and most talked about products from the brand.
MALU WILZ is a professional high end makeup brand, founded in Germany back in 1985, and now distributed worldwide by professional makeup artists and beauty salons with a wide range of advanced professional products.
In this brief meeting I was particularly impressed by some of their most talked about products such as the Camouflage range which was created in collaboration with dermatologist and scientists to create sublime coverage for severe skin blemishes and damages in a highly effective way for flawless results, and also got familiar with various makeup products which are making quite a buzz in the beauty world, like their famous eyeshadow base.
In today's post you can read about my impressions and experience with some of MALU WILZ products, so let get to it!

בחודש שעבר הוזמנתי למפגש היכרות עם המותג MALU WILZ במשרדי החברה וזכיתי להכיר מקרוב כמה מהמוצרים המעולים והמדוברים של המותג.
MALU WILZ הוא מותג איפור מקצועי ויוקרתי הנוסד בגרמניה בשנת 1985, ומשווק כעת ברחבי העולם למאפרים מקצועיים, מכוני יופי וקוסמטיקה עם מגוון רחב של מוצרים מקצועיים ומתקדמים.
במסגרת הפגישה הקצרה הספקתי להתרשם במיוחד מהמוצרים המדוברים של המותג כגון מוצרי סדרת הקמופלאז' אשר פותחו בשיתוף פעולה עם רופאים עור ומדענים לכיסוי והסוואת פגמי עור קשים במיוחד הפועלים בצורה אפקטיבית לתוצאות מדהימות, ומוצרי איפור מדוברים נוספים מהמותג כמו בסיס הצלליות בעל הביצועים המרשימים ועוד.
בפוסט של היום תוכלו לקרוא על רשמי והתנסותי במספר מוצרי המותג, אז בואו נתחיל!



Soft Eye Styler עיפרון עיניים
עיפרון העיניים של MALU WILZ התגלה כאחד מוצרי האיפור המוצלחים והשימושיים שניסיתי לאחרונה, ואין יום שאיני משתמשת בו. מתוך המגוון בחרתי לי בצבע שלכאורה נראה די רגיל ולא מענין במיוחד, בגוון חום אפרפר מספר 5 הנקרא גם Brown Starfish. בפועל מדובר בעיפרון עיניים מסתובב בעל פורמולה רכה במיוחד ופיגמנט מעולה, המאפשר לטשטש את העיפרון במהירות בעת ההנחה, ולאחר זמן קצר העיפרון מתקבע ופשוט לא זז למשך כ-ל היום.
התכנון המקורי היה להשתמש בעיפרון כתוחם עיניים לקו הריסים התחתון ליצירת מראה טבעי ויומיומי (כיוון שאיני מרבה להניח מסקרה בריסים התחתונות) אך יום אחד, מסיבה שאיני יודעת להסביר, חשבתי לנסות אותו כעיפרון גבות - וכאן נפלה תגלית מדהימה. גוון העיפרון התאים בצורה מושלמת לגוון הגבות שלי, משהו שממש התקשתי למצוא עד לרגע זה. באופן מפתיע הפורמולה הרכה של העיפרון עובדת מעולה גם כמוצר לגבות. אופן ההנחה זהה לעיפרון גבות רגיל - אני ממלאת את החלקים הריקים ותוחמת את הגבה לעיצוב הרצוי, ולאחר מכן מסרקת ומטשטשת במהרה עם מברשת גבות. מעולם לא הייתי מרוצה מהגבות שלי כמו שאני מרוצה מהן כשאני משתמשת בעיפרון העיניים של MALU WILZ: הגבות נראות טבעיות, הגוון מתאים בצורה מושלמת, והעיפרון מתקבע ופשוט לא זז מהמקום עד שאני בוחרת להסירו עם מסיר איפור. הבונוס הוא שאני כמובן יכולה להמשיך ולהשתמש בו גם כעיפרון עיניים.
117 ש"ח / 1g




Eyeshadow Base בסיס לצלליות
המוצר הזה הוא ככל הנראה בין המוצרים המוכרים והנמכרים ביותר של המותג, שכן מדובר בסיס המושלם לצלליות אבקה המעצים את פיגמנט הצלליות ומוציא ממהן את המקסימום, בתוספת עמידות מעולה שמחזיקה לכל היום.
מדובר בבסיס קרמי בגוון ניטרלי הנטמע אל תוך העור ומכין את העפעף להנחה חלקה ואחידה יותר של הצללית. מעל בסיס זה הצלליות מקבלות את הפיגמנט המלא שלהן כפי שהן נראות בפלטה, לעומת הנחה יבשה או מעל פריימרים אחרים בהן הצללית נראית דהויה יותר.
הקרם מבושם קלות, לא משהו שבאמת פריע אבל מבחינתי אפשר לוותר על הבישום במוצרי עיניים, ולמרות שהוא מגיע בצנצנת קטנה ומכיל 5 גרם בלבד, מדובר במוצר שישרת אתכן ארוכות כיוון שטפיחה קלה של האצבע בחומר מספקת למריחה על כל העפעף בנדיבות ומחזיקה את הצללית במקומה לכל היום.
117 ש"ח / 5g




Eyebrow Gel ג'ל גבות
ג'ל גבות לעיצוב ותיקון הגבות מאפשר להשלים חללקים, להסתיר שיער לבן ולעצב את קוי המתאר של הגבות בקלות תוך כדי הענקת מראה טבעי.
את הג'ל לגבות ניסיתי במהלך מפגש ההיכרות עם מוצרי MALU WILZ והתרשמתי לטובה, וכיוון שבאותה העת חיפשתי מוצרים שיעזרו לי לעצב את הגבות ולמלא אותן בצורה טבעית, הרגשתי שמדובר במוצר שיכול לסייע לי להשיג את המראה המבוקש.
בפועל לאחר כמה נסיונות הרגשתי שהפורמולה מעט רטובה עבורי, וייתכן שעקב גך שהגבות שלי לא צפופות מספיק, אני מרגישה צורך גם למלא אותן בצללית או עיפרון, ורק אז להשתמש בג'ל להוספת מעט יותר נפח וקיבוע הגבות במקומן. בפועל התהליך היה ארוך מדי והתוצאה לא הרשימה אותי מספיק, אך אני חושבת שדווקא עבור אלו מאיתנו שבורכו בגבות מלאות ורק מחפשות לסדר אותן במקומן תוך כדי הוספת מעט גוון למראה טבעי, המסקרה לגבות של MALU WILZ יכולה להיות מוצלחת למדי.
122 ש"ח / 6g



את מוצרי האיפור של MALU WILZ ניתן לרכוש באתר החברה, אצל המאפרות והקוסמטיקאיות המובחרות ברחבי הארץ ובבית גרנטיק (ויצמן 32 ת"א 03-6950004).


*PR Sample

You Might Also Like

10 Comments

  1. They look good. Never heard of the brand before too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's only recently that I came to learn about it too, but they sure seem to leave great impression on everyone who tried them

      Delete
  2. פוסט מצויין ומוצרים מסקרנים!

    ReplyDelete
  3. Beautiful post, really interesting...thx for sharing!
    Have a great week!!!

    ReplyDelete
  4. אני לא יודעת למה אבל המוצרים שלהם לא מושכים אותי בכלל... כנראה שאני סאקרית של אריזות מעניינות :) התמונות שלך לעומת זאת - מעלפות כתמיד!!!

    ReplyDelete
  5. נראים טוב! חבל שאי אפשר להשיגם בחנויות אבל בחרת במוצרים בסיסיים ומעולים

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסכימה איתך מרינה, הייתי שמחה לקפוץ לבקר בדוכן שלהם ולדגום את כל המוצרים אילו היו בהישג יד :)

      Delete