New In: Beauty bits from Beautycare put to the test

January 07, 2016

In today's post I'll be reviewing two new products from Beautycare which managed to surprise and impress me with both great performance and ridiculously cheap price tag. I decided to put them to the test along with a few of my favorite makeup bits that I enjoy on a daily basis, and the result is before you.

היום הפוסט מוקדש לשני מוצרים חדשים שהושקו לאחרונה בביוטיקייר והצליחו להפתיע אותי בביצועים מרשימים ובמחירם הזעום. החלטתי להעמיד אותם למבחן לצד מספר מוצרים אהובים שזוכים אצלי לשימוש קבוע, והתוצאה לפניכן.



בעבר הלא כל כך רחוק רשת ביוטיקייר הייתה אחד המקומות האהובים עלי לבקר בהם; היצע מוצרי האיפור, טיפוח והאקססוריז ברשת הוא עצום והמחירים פשוט מצחיקים ביחס לתמורה שמקבלים. לרשת 21 סניפים בפריסה ארצית, כך שהזמינות והנגישות שהמותג מציע גבוהה מאוד (אם כי לצערי לא כל כך מזדמן לי להגיע לחנויות הרשת בתקופה האחרונה בגלל המרחק), מה שהפך את רשת ביוטיקייר לאחת מחנויות הקוסמטיקה הפופולאריות בקרב רבות מבנות ישראל. האמירה שאיפור טוב חייב לעלות הרבה כסף ממש אינה תקפה ברשת ביוטיקייר, שכן רבים מהמוצרים שניתן להשיג בחנות מצליחים להפתיע בביצועים מרשימים למדי ועומדים בכבוד כנגד מותגים אחרים שמציעים את מוצריהם במחיר גבוה בהרבה.

שני המוצרים שהגיעו לידי לאחרונה הם מייקאפ מוס מינראלי* ומברשת קאבוקי זויתית* והספיקו להרשים אותי כבר מהשימוש הראשון.
מייקאפ בפורמולת מוס קלילה הפך למוצר בסיס מאוד פופולארי בתקופה האחרונה וזכה להצלחה גדולה אצל מותגים עממיים כמו מייבלין, בורזו'אה ואסנס בכך שהוא מאפשר לקבל כיסוי שאינו מכביד על העור, ומעניק לו מראה מאט טבעי. גם כאן מדובר במוצר מוצלח מאוד שממלא אחר ההבטחות להעניק כיסוי אחיד ותחושה קלילה וקטיפתית לצד עמידות מרשימה, וכל זה במחיר זעום של 15 ש"ח בלבד (לתכולה של 15 מ"ל). בסדרה מוצעים שישה גוונים המותאמים לגווני העור הישראלי, ונראה שאפילו אני הצלחתי למצוא התאמה לגוון העור הבהיר שלי כשבחרתי בגוון מספר 1.
המוצר מגיע בצנצנת זכוכית קטנה וקומפקטית ולה מכסה מתברג ומכסה פנימי נוסף לשמירה מירבית על טיב החומר. החסרון היחידי של המוצר בעיני הוא ריח מבושם סינטטי חזק למדי שמורגש מייד עם הנחת המוצר, ולמרות לאחר שהניחוח הזה מתנדף תוך זמן סביר למדי - לצערי הוא מתחלף בריח סינטטי אחר (לא מבושם אלא ריחו של החומר ככל הנראה) שעשוי להיות פחות נעים עבור מישהי כמוני שרגישה לריחות. אם להתעלם מחסרון זה, אפשר בהחלט להגיד שמדובר במוצר מוצלח מאוד עם ביצועים מרשימים ביחס למחירו.



להנחת המייקאפ מוס השתמשתי במברשת הקבוקי הזויתית השטוחה של ביוטיקייר שנשלחה אלי יחד עם המייקאפ, וגם כאן מדובר בהצלחה מפתיעה ממש. המברשת מתוארת כמברשת רב שימושית המתאימה להנחת מגוון סוגי חומרים ומרקמים, החל ממייקאפ במרקם אבקה, מוס, קרם או נוזל, וכלה בסומק, פודרה וברונזר אבקתיים.
המברשת בעלת סיבים סינטטיים רכים המעוצבים לצורה שטוחה וזויתית ומאפשרת להניח ולפזר חומר בצורה טובה ובגימור אחיד וחלק בצורה מרשימה למדי. בהשוואה לשתי מברשות אחרות בהן אני משתמשת לעיתים להנחת מייקאפ (אם כי לאחרונה הצורה המועדפת עלי להנחת מייקאפ היא באמצעות ביוטי בלנדר האהובה) ; Expert face brush של Real Techniques ומברשת עגולה צפופה של Jessup, המברשת של ביוטיקר מרגישה לי פחות צפופה ומעט פחות רכה, אך עדיין מדובר במברשת מעולה שלגמרי שווה את מחירה (10 ש"ח).
קוטר המברשת מתאים בצורה מושלמת לשימוש עם מייקאפ המוס של ביוטיקייר שכן ראש במברשת נכנס בצורה מדוייקת אל תוך נצנצת הזכוכית ומאפשר לתפוס את כמות החומר הנחוצה. צורתה הזויתית של המברשת מאוד מעודנת ולעיתים אני תוהה האם אפשר היה פשוט לוותר על החיתוך ולשמור על במרשת ישרה ובכל זאת לקבל ביצועים זהים.
בנוסף בחנתי את ביצועי המברשת בהנחת מייקאפ נוזלי (Bourjois Healthy Mix) והתרשמתי לטובה; החומר נטמע היטב בעור ללא סימני משיחות, כך שלדעתי המברשת בהחלט ממלאת את ייעודה כרב שימושית.



כדי לבחון את שני המוצרים בצורה הטובה ביותר, השתמשתי במייקאפ המוס ובמברשת הקאבוקי להכנסת איפור הבסיס שלי, ולאחר מכן השלמתי את מראה האיפור עם מספר מוצרים אהובים מהתקופה האחרונה. כיוון שהכיסוי שהמייקאפ מוס היה מרשים למדי, לא הרגשתי צורך להשתמש בקונסילר באיזורים הרגילים (למשל מסביב לאף ולכיסוי פגמים כלליים) והנחתי את הקונסילר הקבוע שלי Maybelline Fit me בגוון 15 לכיסוי כהויות מתחת לעיניים בלבד. להדגשת הלחיים השתמשתי בסומק המינראלי האפוי של IL Makiage בגוון Bootylicious שהוסיף זוהר ורדרד עדין לתפוחי הלחיים, ובשפתון של Clinique בגוון Plum Pop שהונח בטפיחות קלות וטשטוש למראה עדין וטבעי יותר. לעיניים השתמשתי בצמד המוצרים האהובים עלי הלוא הם צללית הקרם Maybelline Color Tattoo בגוון On and on bronze והמסקרה המעולה Lancome Hypnoze Volume-a-porter.





ואם כבר הזכרנו פייבוריטים, לא יכולתי שלא לשלב כמה מהפריטים האהובים עלי מאוסף התכשיטים שלי שנענדים באופן כמעט קבוע ומבחינתי מהווים הכרח להשלמת כל לוק; טבעת אמטיסט עדינה ומקסימה שקיבלתי מאמי לפני שנים רבות לצד שתי טבעות מידי דקיקות בזהב ורוד מ-Galisfly, ושרשרת עדינה ששילבתי עם תליון בסימן "&" שהיא במקור חלק מאוסף תליונים בשרשרת מיוחדת שהראתי כאן בעבר בעיצוב של המותג HW Star.


ספרו לי, האם כבר הספקתן לנסות את המוצרים החדשים של ביוטיקייר? אשמח לשמוע המלצות למוצרים נוספים מרשת ביוטיקייר שאהבתן והייתן ממליצות לי לנסות!

PR Sample*

You Might Also Like

5 Comments