New Skincare To Try: Lancaster Skin Therapy Perfect

January 18, 2016

Along with my love for makeup, I find that skincare is rather an interesting (and pampering) domain, so whenever I get the chance to try and test some new skincare bits I get quite excited. Skincare is a broad category which offers endless amount of beauty products for different skin types and different needs, so it's easy to get lost among the huge selection of products. If you are anything like me and you get confused by all the products that are out there, you'd probably understand my excitement about Lancaster's new Skin Therapy Perfect range; a small skincare range aimed for younger skin with a promise to protect the skin from first signs of aging while waking it with a glowing boost, and making a statement which we all would like to embrace - Love your skin and feel comfortable without any makeup on.

לצד אהבתי לאיפור וטיפוח, אני מוצאת את תחום טיפוח הפנים כמעניין (ומפנק) ביותר, כך שאני תמיד שמחה במיוחד כאשר נופלת בחלקי הזדמנות להתנסות בסדרת מוצרי טיפוח חדשים לפענים. הקטגוריה ככלל כה נרחבת ועולם הטיפוח מציע אין ספור מוצרים לסוגי עור שונים וצרכים שונים, כך שמאוד קל להתפזר ולאבד את עצמנו. אם אתן שותפות לתחושה זו, אתן בטח תבינו את שמחתי כאשר הזדמן לי להכיר את סדרת מוצרים Skin Therapy Perfect של חברת Lancaster ; סדרת מוצרי טיפוח ייעודית לעור צעיר המגיעה עם ההבטחה לשמר את העור מפני הזדקנות מוקדמת ולהעניק לו מראה זוהר, המגיעה לצד אמירה שכל אחת הייתה רוצה לאמץ לחיקה - לאהוב את העור שלך להרגיש בנוח ללא איפור.



בלנקסטר מאמינים שגם עור צעיר חשוף בפני פגמים של אורח חיים אניטנסיבי, מתח, עייפות ועבודה קשה. 
כדי להחזיר לעור את החיות שלו ולהעניק לו מראה בריא, רענן וזוהר, פיתחו לנקסטר את סדרת ה-Skin Therapy Perfect שמעניקה לעור רגע של פסק זמן.
כאן אנחנו מגלים שאנטי אייגי'נס זו בכלל לא מילה גסה, ולמרות שהורגלנו לחשוב שמוצרי אנטי אייג'ינג מותאמים לעור בוגר יותר, דווקא תופתעו לגלות שסדרת Skin Therapy Perfect נולדה במיוחד בכדי להגן על העור הצעיר (בגילאי ה20-30) ולהילחם בסימני ראשונים של הזדקנות העור בכדי למנוע ממנו את השחיקה של אורח החיים האינטנסיבי שהנשים המודרניות מנהלות.
סדרת המוצרים משלבת קומפלקס חדשני וייחודי ללנקסטר, Equalizing Complex שמטרתו לצמצם פגמים, להדק את מרקם העור ולשפר את איכותו תוך כדי פעילות כפולה בעומק תאי העור ועל פני העור. בנוסף לקומפלק הייחודי, פורמולת המוצרים משלבת בתוכה רכיבים המסייעים בהרגעת העור והפחתת אדמומיות,  רכיבים אשר מחזקים את עמידות התאים הטבעית ואת יכולת הריפוי שלהם, וכמו כן התחדשות תאים טבעית למראה עור רגוע חלק וזוהר.
הפורמולה הייחודית של סדרת מוצרי Skin Therapy Perfect מכילה חלקיקים זעירים של פיגמנט המעניקים לעור מראה זוהר, חלק ואחיד באופן מיידי תוך כדי טשטוש פגמים כמו קמטוטים עדינים, נקבובית ומרקם עור שאינו אחיד.

לאחר התנסות של מספר שבועות בסדרת המוצרים אני חוזרת עם קצתמעט תובנות ורשמים על מוצרי הסדרה בהם התנסתי, וכעת הגיע הזמן לבדוק - האם הם עומדים בהבטחות?


Perfecting Texturizing Eye Care - קרם עיניים*
קרם העיניים שבסדרה בהחלט הצליח להפתיע אותי והפך לאחד הקרמים האהובים עלי שכן הפורמולה הקטיפתית שלו נספגת במהירות ומלחחת את העור העדין שמסביב לעין בנעימות. הקרם מועשר ברכיבים המסייעים בהפחתת נפיחויות וכהויות מתחת לעיניים, אם כי איני סובלת מכהויות משמעותיות כך שאיני יכולה להעיד על הבדל משמעותי, אך בהחלט מדובר בקרם נעים וקליל שאינו מעיק ומסייע בשמירת העור רווי לחות ואף משמש כמצע טוב כהכנה לפני הנחת הקונסילר.
15 מ"ל / מחיר השקה 199 ש"ח / מחיר מלא 299 ש"ח



Perfecting Texturizing Moisturizer - קרם לחות*
מדובר בקרם לחות נעים וקליל בניחוח עדין אשר נספג במהירות ומעניק לעור מרקם משיי ומראה עור חלק יותר. לקרם ניחוח פרחוני עדין ונעים שמלווה את מוצרי הסדרה. גם כאן מדובר בפורמולה מוצלחת מאוד שמרגישה נעים מאוד על העור, ובעת הנחת הקרם שמתי לב לתחושת קרירות נעימה, מעין תחושה של תמצית מנטול מרענן.
בזכות הקומפלקס הייחודי של הסדרה וחלקיקי הפיגמנט הזוהרים שמצויים בקרם, ניתן להבחין בזוהר עדין מייד לאחר הנחת הקרם, מה שמעניק מראה אחיד וחלק יותר לעור.
50 מ"ל / מחיר השקה 269 ש"ח / מחיר מלא 435 ש"ח

Correct & Blur Concentrate - תמצית לתיקון וטשטוש פגמים*
המוצר הבא הוא ללא ספק הכוכב של הסדרה, שכן הוא מגיע עם הבטחה גדולה מאוד ואף מצליח לקיים אותה בגבורה. הקרם הוא מעין סרום מרוכז המעניק לעור מרקם מאט חלק ואחיד, ואף משמש כפריימר אשר למראית העין מצליח לטשטש פגמים קלים ומצמצם את נראות הנקבוביות. הקומפלקס הייחודי של הקרם בשילוב חלקיקים זוהרים מזעריים מאיר את עור הפנים מיידית ומצליח להשיב להן את הזוהר שכה חסר להם בימים בהם העור מתעורר עייף לאחר לילות חסרי מנוחה.
מצאתי שהקרם אכן מתפקד מעולה כפריימר ואף נראה נהדר על עור נקי ונטול איפור באותם ימים בהן אנחנו מרגישות שהעור שלנו במצב טוב ורק זקוק לבוסט קטן של זוהר.
30 מ"ל / מחיר השקה 249 ש"ח / מחיר מלא 360 ש"ח 
להשיג בדלפקי Lancaster בלעדית ברשת סופר פארם


*PR Sample

You Might Also Like

7 Comments

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    ReplyDelete
  2. They look like some very nice skincare items.

    ReplyDelete
  3. Wow, your new blog design looks amazing!!! Also thanks for your latest comment, I replied to what you said about your fringe on my blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much Carmen! Glad to hear you like the new design <3
      I'm heading over there to read you comment right away! :)

      Delete
  4. Hi, where are these products sold in Israel?

    ReplyDelete