L'Occitane Pivoine Sublime - Peony Skincare Range Review

February 07, 2016

A while back I got the opportunity to test up closely some of the most beautiful face care products from L'Occitane, it was their newest Pivoine (Peony) Sublime collection. Everything about these items is just gorgeous, starting with their divine packaging, to the lovely scents and textures, and finally how gorgeous they felt and looked on my skin. And these are only a few of the reasons that made me fall in love with the Peony range. Each one of these three products I tested ended up being a real winner in the skincare department, so it wasn't a surprise when I totally fell for these, right?

בהשקה ריחנית וחיננית במיוחד שהתקיימה לפני כחודשיים זכיתי להכיר את מוצרי טיפוח הפנים מסדרת הפאוני של לאוקסיטן, ופשוט התאהבתי... החל מהעיצוב היוקרתי, הניחוח המקסים והמרקמים הנעימים, וכלה בתחושה הקטיפתית החלקה וחיוניות העור - אלו הן רק חלק מהסיבות שגרמו לי להתאהב במוצרי הסדרה. כל אחד משלושת המוצרים שבהם זכיתי להתנסות התגלה כמוצר מנצח, אז איך אפשר שלא להתאהב?



מוצרי סדרת הפאוני נועדו להשיב לעור לחות ולהעניק לו מראה זוהר וחי בגימור מאט עדין. ה"מרכיב הסודי" בהופך את סדרת המוצרים הזו לכה מיוחדת הוא תמצית פרח האדמונית אשר ידועה כמטיבה עם העור, ומשפרת מיידית ולאורך זמן את מראה העור.

Peony Perfecting Essence -סרום לפנים*
לסרום מרקם קטיפתי אשר מחליק על פני העור ומעניק לו מראה אחיד וחלק, בעודו מותיר את העור קטיפתי ונעים למגע. המיקרו פיגמנטים העדינים שבסרום גורמים לעור להיראות זוהר ורענן, ומאירים את כל הפנים בצורה יפיפיה תוך כדי טשטוש פגמים קלים.
רכיבי הסרום היחודיים הופכים אותו למוצר מעולה גם לטיפוח העור וגם כהכנה לפני איפור, שכן הוא משמש גם כפריימר ותורם לעמידות האיפור.
30 מ"ל | 199 ש"ח




Peony Perfecting Cream - קרם פנים יום ולילה*
קרם הפנים שבסדרה מעניק זריקת לחות מיידית בזכות פורמולה עשירה ומרעננת שנספגת מיידית בעור. גם כאן מדובר במוצר מעולה שמוסיף לחות בכמות המושלמת מבלי להכביד על העור ובו בעת מאפשר להנות מתחושת נוחות מלאת רוויה לעור הפנים.
הקרם מתאים לכל סוגי העור ובעל יכולת התאמה אל מזג האויר ורמת הלחות באוויר, כך שללא תלות במשתנים אלו, העור תמיד מקבל את רמת הלחות לה הוא זקוק. העור יכול לנשום ומרגיש גמיש, רך וחיוני.
50 מ"ל | 199 ש"ח




Peony Perfecting Mist - מיסט לפנים*
המיסט שבסדרה הוא מוצר מושלם להתרעננות במהלך היום ובנוסף מתפקד כהכנה ראשונית של העור לפני שגרת טיפוח הפנים. הפורמולה הריחנית בעלת אותו ניחוח עדין ומהפנט המאפיין את סדרת הפאוני, הוא מרענן את העור בצורה מיידית ומעדן את מרקמו. המיסט נטול אלכוהול כך שהוא עדין במיוחד ואף יכול לשמש כמקבע איפור ומרענן לאורך היום.
100 מ"ל | 69 ש"ח


לאחר שימוש יומיומי ממושך במוצרי סדרת הפאוני של לאוקסיטן אני בהחלט יכולה להגיד שהתאהבתי ולא לחינם. המוצרים באמת מעולים ומקיימים את המובטח; עור הפנים שלי מרגיש מואר יותר, רענן ורווי בלחות בדיוק במידה לה הוא זקוק, והניחוח... אח, הניחוח! פשוט משגע!
למרות שמדובר במוצרים שמגיעים עם תוית מחיר לא זולה במיוחד (אם כי זה לא מפתיע בידיעה שהמוצרים מגיעים ממותג נחשב, ולרוב מחירי מוצרי פנים איכותיים נעים סביב מחיר זה), אני בהחלט אשקול לרכוש אותם בשנית היות ואני מאוד נהנית מהשימוש בהם ואכן מרגישה שהם מטיבים עם עור הפנים שלי, מה שבהחלט לא מובן מאליו בימי חורף מייבשים שכאלו.

אם אתן חברות מועדון של לאוקסיטן, תוכלו להנות מהטבה מיוחדת ובקניה של קרם הפנים והסרום תוכלו לקבל את מיסט הפנים במתנה, מה שבהחלט מוזיל את עלות המוצרים הכוללת.
למי אלו מאיתנו שיכולות להתפנק או לאלו שמחפשות מתנות מיוחדות כדי להוסיף אל הוויש ליסט שלהן, הייתי ממליצה בחום לבדוק את הנר הריחני המדהים שמפיץ את ניחוח הפאוני המקסים, ואת הבשמים התואמים בסדרת הפאוני (א.ד.ט / א.ד.פ). ואם חשקתן בכל זאת לנסות ממוצרי הסדרה ובידכן תקציב חודשי מצומצם לפינוקים, תוכלו להתנסות במוצרי הסדרה המוקטנים כדוגמת קרם הידיים, ג'ל הרחצה, חלב הגוף ואפילו ה-א.ד.ט המוקטן אשר מחירם אינו עולה על 50 שקלים. אז כמו שאומרים, יש כאן משהו לכל אחת! תוכלו להתרשם ממגוון המוצרים בסדרת הפאוני באתר לאוקסיטן.


*PR Sample

You Might Also Like

9 Comments

  1. Replies
    1. I can't recall loving an entire skincare range so much! ;)

      Delete
  2. מסכימה איתך בכל מילה אהובה!!!

    ReplyDelete
  3. Such a wonderful review dear! ...thx for sharing! xx

    ReplyDelete
  4. תגידי, איך זה שלא ידעתי שיש לך בלוג?!?!?!?!?!
    איפה התחבאת כל הזמן הזה???

    על כל פנים, ל'אוקסיטן אהבת חיי, ואני ממש רוצה לקנות את המיסט! אולי במשכורת הבאה.. ;)

    ReplyDelete