New in Beauty March / April 2016

April 18, 2016

Hello lovelies! In today's post I've gathered a few recent and exciting launches from local and international brands that are new in stores here in Israel. Since I've started working on this post I've collected even more new products to show you (such as the new foundation and brushes line from IL Makiage, which I've decided to dedicate a separate post to) but you gotta start somewhere, right? So let's dive right in to the reviews of the new beauty bits from much loved brands such as IL Makiage, PUPA, Essence and Vichy.

שלום יפות! בפוסט הנוכחי החלטתי לרכז עבורכן מספר פריטי איפור מסקרנים אשר הושקו בתקופה האחרונה בארץ. אמנם מאז שהכנתי את הפוסט הזה כבר הספיקו להגיע לידיי מוצרים אף חדשים יותר (כמו למשל סדרת הבסיס החדשה של איל מקיאג' וליין מברשות האיפור החדש של המותג, אשר להם החלטתי להקדיש פוסט נפרד) אבל צריך להתחיל איפשהו, נכון? אז בואו נצלול היישר אל תוך סקירת המוצרים חדשים שהושקו לאחרונה בארץ ממותגים מוכרים ואהובים כמו איל מקיאג', פופה, אסנס ווישי.



אחת ההשקות היותר מסעירות שיצאו לאחרונה הן סדרת שפתוני המאט הנוזליים של איל מקיאג': INFINITY Long Wear Matte Lip Cream*. סדרת השפתונים הזו עוררה באז מטורף שטרם נראה כמותו מאז השקת ההיילייטר המפורסם של המותג - Wannabe. מי שמעורה במתרחש בעולם האיפור בטח כבר יודעת ששפתוני מאט נוזליים הם הדבר הכי חם כרגע, וממש כיף לראות את איל מקיאג' מצטרפים לחגיגה עם השקת המוצר המדהים הזה.
בסדרה 14 גוונים החל מניודים, ורודים, אדומים ואפילו גוונים מיוחדים כמו סגול ובורגונדי כהה, בעלי פורמולה קרמית קטיפתית ופיגמנט עשיר. לרוב השפתונים בקולקציה גימור מאט המתקבל לאחר ייבוש מלא עם השפתיים, ובנוסף ישנם מספר גוונים בודדים בעלי גימור מאט המשלב בו מעין שימר זעיר למראה מעט נוצץ. למרות הגימור המאט של השפתונים, לא מתקבלת תחושת יובש לא נעימה על השפתיים שכן השפתונים מועשרים בויטמין E ותמצית שמן הסיליקון המעניקים לשפתיים גמישות ומרקם נעים לצד מראה מאט כובש.
ארבעת הגוונים שניסיתי היו די עקביים מבחינת הפורמולה והפיגמנט המעולים, פרט לגוון Danger אשר נמרח בצורה לא אחידה ונדרשה שכבה נוספת לקבלת מראה אטום לגמרי. לשפתונים עמידות מרשימה מאוד וכל עוד לא תיאלצו להתמודד עם מזון שומני מאוד, הם יחזיקו על השפתיים בצורה נפלאה.
Royal הוא גוון ניוד שזיפי ורדרד ונחשב לניוד שבקולקציה. הגוון מאוד יפה אם כי הייתי שמחה לראות גוונים נוספים בקולקציה שיראו יומיומיים וטבעיים יותר על בעלות עור בהיר כמו שלי.
Geisha מתאר בצורה מבריקה את הגוון האדום היפייפה הזה. האדום המושלם לגווני עור בהירים ובכלל!
In Love במבט ראשון נראה לי כאדום קריר ויפה, אם כי בהשוואה לגוונים אדומים אחרים שבסדרה ניתן אפילו להגיד שהוא נוטה לכיוון הורוד. הגוון הזה פשוט מעולה לדעתי ובזכות התת גוון הקריר שלו מעניק לשיניים מראה לבן יותר.
Danger הוא אדום עמוק כהה יפייפה, הגוון מאוד ואמפי ועשיר, אם כי כאן הרגשתי שהפורמולה פחות אחידה ונדרשת שכבה שניה למראה אחיד.
בעוד שזהו מוצר מעולה שזוכה אצלי לציון גבוהה במיוחד, אני חייבת לציין נקודה שטעונה שיפור והיא אריזת המוצר עצמו שדורשת שימוש זהיר בעת הוצאת והכנסת האפליקטור, כייוון שהוא נוטה לפזר חומר אל מחוץ לטיובה, מה שגורם לבלגן לא קטן ואיבוד חומר מיותר בין היתר. אם כבר באריזה עסקנו, לדעתי גם אפשר לוותר על המכסה בגימור המאט שאמנם תורם מבחינה עיצובית והגיונית לתכולת המוצר, אך נוטה להתלכלך יותר ולכן פחות עדיף לטעמי לטווח הרחוק.
מחירם המלא של השפתונים עומד על 129 ש"ח, בהחלט לא זול בהשוואה למוצרי שפתיים דומים בשוק - אבל המוצר מעולה, כך ששווה להמתין למבצעים ברשת.




השקת מוצרי שפתיים נוספת מבית איל מקיאג' שקדמה לשפתוני המאט הנוזליים של איל מקיאג' היא עפרונות השפתיים העמידים* שיוצרו בהתאמה למגוון שפתוני ה-XO מהסדרת הקלאסית. לעפרונות השפתיים פורמולה עמידה ופיגמנטית בצורה מרשימה, אם כי לא מצאתי שהם חמאתיים או רכים במיוחד בהשוואה לעפרונות שפתיים אחרים שניסיתי. הפיגמנט אכן עשיר ונשאר לאורך זמן, הגוונים יפייפים ואף מצאתי לי שני גוונים מושלמים העונים למראה הפופולארי My Lips But Better. שני הגוונים הם Naked, גוון ניודי מושלם למראה טבעי עם מעט שימר, ו-Lollipop אשר לו גוון מעט יותר ורדרד וחי.
10 הגוונים שהושקו לאחרונה מצטרפים לגוונים הקודמים בסדרה ומגדילים את המבחר ל-20 גוונים התואמים באופן מושלם את כל סדרת שפתוני ה-XO (אותה סקרתי בבלוג כאן).
גם כאן ישנה נקודה קטנה טעונת שיפור - למרות המראה הפלסטיקי של העפרונות הם אינם מסתובבים ויש לחדד אותם באמצעות מחדד רגיל. בתמורה למחיר לא זול בכלל (99 ש"ח מחיר מלא) הייתי מצפה לעיפרון מסתובב שיהיה יותר פרקטי ויאפשר לשמור על החן והנוחות של אריזתו המלאה.


קולקציית האיפור של המותג הצעיר Essence מתעדכנת באופן שוטף ומחדשת עם מוצרים וקולקציות חדשות מדי תקופה. הפעם הצטרפו אל ליין הסמקים הנהדרים שלהם Silky Touch Blush* מספר גוונים חדשים, ולידי הגיעו הגוונים 10 Adorable ו-20 Babydoll. הראשון הוא ורדרד בהיר וקר המוסיף שטיפת צבע עדינה לתפוחי הלחיים, והשני מתהדר בגוון עמוק וחמים יותר עם נגיעות אפרסקיות ומעין שימר עדין. הפיגמנט אינו אחיד בין כל הסמקים, למשל הגוון Adorable (הבהיר מבין הארבעה שמוצגים בתחתית הפוסט) מצריך הנחה נדיבה של חומר, בעוד ששאר הגוונים שניסיתי פיגמנטיים למדי ומשאירים גוון מרשים בהנחה קלילה.
באופן כללי הסמקים האלו נהדרים בעיני ותמורת מחיר זעום של 16 ש"ח מקבלים כמות נדיבה (5 גרם) של פיגמנט יפייפיה ומגוון רחב של גוונים, ואפילו האריזה קלילה וחיננית, כיאה לרוח מוצרי המותג.

השקה נוספת מהמותג שצפויה להגיע אל החנויות בקרוב היא קולקציית ה-Nude ובה פריטים מוצלחים גם הם, ביניהם צללית ה-I Love Nude בגוון My Favorite Tauping הנהדרת שכל כך רציתי לנסות בזכות השבחים להם זכתה כמוצר רב שימושי - מעבר להיותה צללית טבעית נהדרת, האבקה גם מושלמת ליצירת הצללות לבעלות גוון עור בהיר מאוד, דבר אשר היה לי קשה להשיג בעזרת מוצרי הצללות וברונזים אחרים שניסיתי עקב הפיגמנט החם שבהם. תוכלו לקבל הצצה אל מספר מוצרים נוספים בקולקציה בדף האינסטגרם שלי.


פופה מתחדשים בשני מוצרים מסקרנים במיוחד - מסקרת Pupa VAMP! Mascara Extreme* ומייקאפ Pupa Made To Last*.
המסקרה החדשה מבטיחה נפח ומראה ריסים דרמטי, ומגיעה עם מברשת סיליקונים שמנמנה ולה זיזים קטנטנים ועיצוב פתלתל המשתנה בהתאם לסיבוב המברשת. למסקרה פורמולה בעלת פיגמנט שחור עשיר מאוד המצפה ביעילות את הריסים, אפילו הקטנים ביותר, והריסים מקבלות מראה ארוך ומעוגל. לטעמי הפורמולה מעט "רטובה" מדי ואף מוציאה יותר חומר ממה שהייתי רוצה, אם כי הפורמולה והמברשת נוחים מאוד לשימוש. אני נוטה להאמין שבעוד תקופה קצרה הפורמולה תהפוך לפחות רטובה ואז אהבה להשתמש בה אף יותר.
המחיר מאוד נגיש כמו ברוב המקרים בהם פופה משיקים מוצר חדש, וכעת ניתן להשיג את המסקרה במחיר השקה מיוחד של 59 ש"ח.



המייקאפ העמיד החדש של המותג, Pupa Made To Last, מבטיח עמידות לאורך זמן, פורמולה קלילה נטולת שומן, ומגע קטיפתי שיעניק לעור מראה מאט טבעי ועמידות לאורך כל היום. ההבטחה בהחלט לא קטנה, אבל האם המייקאפ הזה מצליח לעמוד בה? לדעתי בהחלט כן!
בסדרה 12 גוונים להתאמה מקסימלית לטווח רחב של גווני עור, כך שבין אם גוון עורכן הוא חם, קר או ניטרלי - לא תהיה לכן בעיה מצוא את הגוון המתאים ביותר עבורכן. הגוון הכי בהיר 010 Porcelain התאים לי בצורה יפה מאוד. אמנם תת הגוון של המייקאפ הספציפי הזה אינו צהבהב, מה שלרוב נוטה להיות בחירתי, אך הוא הצליח להתאים בצורה טובה מאוד ונראה טבעי למדי על העור. הגימור הוא מאט ומרגיש מאוד טבעי, קליל וקטיפתי על העור. הוא מתייבש מיידית לאחר הנחתו (הנחה קלה ואחידה מאוד בשימוש עם ספוגית הביוטי בלנדר וגם במברשת באפינג) ובאופן מפתיע נשאר עמיד לאורך זמן רב, הרבה יותר ממייקאפים אחרים שניסיתי שבמוקדם או מאוחר נעלמים ולא מגיעים איתי אל סוף היום. כמובן שעם העמידות המרשימה שלו, אני מרגישה שמסיר איפור רגיל וקליל כמו המים המיסלריים של גרנייה לא יספיקו כאן, ולכן נאלצת להשתמש במוצר חזק ואפקטיבי יותר כדוגמת מסיר איפור דו פאזי כדי להתמודד על הסרת המייקאפ העמיד הזה בצורה יעילה יותר.
דבר נוסף שכדאי לציין הוא שהמייקאפ מכיל מקדם הגנה, אם כי חלק מהגוונים מכילים מקדם הגנה SPF10 ולחלקם SPF30. החלוקה הזו לא בדיוק ברור והייתי מצפה לאחידות מסויימת במגוון של אותו המוצר. ייתכן שהמייקאפ פחות ידידותי לנשיאה עקב היותו עשוי זכוכית, אך לדעתי עיצוב זכוכית המאט מוסיף יוקרה למוצר ודווקא התחבב עלי.
את המייקאפ ניתן להשיג במחיר קבוע של 79 ש"ח ברשת סופר פארם.


מוצר נוסף שאמנם אינו מתשייך לקטגוריית האיפור, אך בהחלט משפר משמעותית את האיפור שכן הוא מהווה מוצר בסיס חשוב, הוא ג'ל העיניים* החדש של וישי מסדרת Aqualia Thermal. ה-Awakening Eye Balm הוא ג'ל לחות עדין וקליל לאיזור העיניים אשר אמור לסייע בטיפול בכהויות מתחת לעיניים ולהפחית נפיחויות, למראה רענן ומואר יותר. אמנם איני סובלת מנפיחות וכהויות משמעותית באיזור העיניים, אך עדיין מצאתי את הבאלם הזה כשלב נעים ביותר אותו אני נהנית לשלב בשגרת הטיפוח שלי מדי בוקר וערב.
לג'ל מרקם קליל ומרענן וגוון תכול, ממש כמו מי מעיינות צלולים. בעת הנחתו הג'ל מעניק תחושה מאוד נעימה וקרירה לאיזור העיניים, כאילו נמס והופך למרקם מיימי קליל אשר מרענן את העור העדין מסביב לעיניים. הוא נספג כמעט מיידית ומכין את העור בצורה מעולה להנחת הקונסילר.
הג'ל נטול ריח ומגיע במשאבה לחיצה סטרילית ונוחה מאוד לשימוש. אריזתו עשויה פלסטיק קליל ומאוד קומפקטית, אך עם זאת בעלת שיק. החסרון היחיד שאני מצליחה למצוא למוצר הנהדר הזה (ותאמינו לי שאני צריכה להתאמץ כדי למצוא) הוא שעקב אריזתו האטומה אין לדעת מתי הוא יגמר, מה שסביר מאוד יקרה במפתיע.
המוצר מגיע בתכולה של 15 מ"ל ומחירו המלא 109 ש"ח. המחיר גם כאן לא זול במיוחד, אך כשמדובר במוצרי וישי לפחות אפשר להיות שקטים ולדעת שאתם מקבלים איכות. אמנם בתחילת השנה וישי נקטו בצעד משמעותי להוזלת מחירי המוצרים בארץ, כך שמחירי המבצע הפכו למחירים הקבועים לאורך כל השנה, אך אני עדיין חושבת שיש מקום לשיפור שכן אפשר למצוא את אותם המוצרים באתרים שונים אשר מספקים משלוח לארץ בכמעט מחצית מהמחיר.


ולסיכום אשאיר אתכן עם כמה סווצ'ים של המוצרים שסקרתי בפוסט הזה שיתרמו להתרשמות מעמיקה יותר :)


אני מקווה שנהניתן לקרוא על החידושים האחרונים שפקדו את ארץ הקודש, ואולי אף מצאתן לכן פריט שסקרן אתכן והייתן רוצות לנסות. ספרו לי איזה מהמוצרים הכי קרץ לכן? :)

*PR Sample

You Might Also Like

12 Comments