Glam Guru Beauty Box April 2016

May 01, 2016

Hello there lovelies and a happy month of May to you! In today's post I'm going to reveal the content of the recent Glam Guru beauty box that was launched recently, so without any further ado let's see which goodies are awaiting inside...

שלום יפות וחודש מאי שמח לכן! בפוסט של היום מחכה לכן חשיפה של קופסת היופי החדשה של הגלאם גורו שהושקה לקראת חג הפסח ומלאה בשלל פינוקים. אז בלי הקדמות מיותרות, בואו נפתח את הקופסא ונראה מה מחכה לנו בפנים...



לאחר הפסקה די מכובדת, חוזרים הגלאם גורו עם אתר מחודש ומרשים ואיתו קופסאת יופי חדשה* המביאה עמה מגוון מוצרי טיפוח לפנים ולשיער וגם מוצרי איפור. אני בטוחה שהקונספט של קופסאות היופי כבר לא חדש לכן כלל, ובין אם את נמנית על אלו שאוהבת לקבל הפתעות או על אלו המעדיפות לדעת את תכולת קופסת ההפתעה מראש, אני בטוחה שתסכימו איתי שמדובר בפינוק שתמיד כיף לקבל.

בקופסא הפעם מחכה לכן מגוון נאה של מוצרים, ותכולת כל הקופסאות זהות מבחינת מוצרים (רק גווני מוצרי האיפור משתנים מקופסא לקופסא) כך שכאן אין הפתעות ולא יכול לקרות מצב שבו תחכו לספויילרים ותחליטו להזמין את הקופסא, ולבסוף תתאכזבו שקיבלתן מוצר אחר ממה שחשבתן, מה שבהחלט עשוי לקרות כשמדובר בקופסאות מחברות אחרות.
לסקירות של קופסאות הגלאם גורו הקודמות בבלוג לחצו כאן.


זוג המוצרים הראשון ששלפתי מהקופסא הם מוצרים מהמותג Marine, מותג ישראלי המשווק מוצרי אנטי אייג'ינג מתקדמים לשיער. זהו מותג שאני זוכה להכיר לראשונה דרך קופסת הגלאם גורו אשר לא שמעתי עליו בעבר, והרי זהו באמת הרעיון - להכיר מותגים חדשים שלא היית מכירה בצורה אחר.ת. המוצרים מיוצרים בישראל ואינם מנוסים על בעלי חיים.
שני המוצרים אמנם בגודל נסיעות, אך הכמות מכובדת מאוד ותספיק לשימושים רבים; בקופסא מסכת הזנה מעוררת Revitalizing Hair Mask לטיפול והזמנה של שיער יבש וחסר ברק (150 מ"ל, שווי 60 ש"ח) ושמפו מתקדם לשיקום השיער Absolute Nourishment Restoration Shampoo שמפו עדין ומזין לשימוש יומיומי לשיקום וטיפוח השיער (100 מ"ל, שווי 20 ש"ח).
את המוצרים טרם ניסיתי אך כבר שמתי לב שיש להם ניחוח מבושם עדין ונעים במיוחד! מחכה בקוצר רוח להתנסות במוצרים ולהכיר את המותג החדש Marine!


מוצר נוסף בגודל מתוק הסתתר בקופסא, מדובר בלק בגודל מוקטן מהמותג ANNY המוכר והאהוב. הגוון שקיבלתי מאוד יפה בעיני, מעין פטל סגלגל ושמו Unlock Your Heart. הלק מגיע בתכולה של 6 מ"ל (שווי 20 ש"ח), אמנם תכולה מוקטנת אבל אם לומר את האמת, לא זכור לי שהצלחתי לסיים לאחרונה בקבוק לק שלם, כך שבאמת אין לי טענות לגודל המוקטן והחמוד הזה. הלקים של ANNY כאמור מאוד מוצלחים לדעתי ומחזיקים עלי מעמד ימים ארוכים בצורה נפלאה, כך שאני מאוד שמחה לאמץ את הגוון החדש הזה לאוסף.


מוצר נוסף ששמחתי לגלות בקופסת הגלאם גורו הוא סבון מוס רימונים לניקוי הפנים מחברת תפוח הישראלית. סבון מוס הוא המוצר המועדף עלי לניקוי הפנים שכן הוא עדין מאוד עם העור. מזה שנים אני משתמשת באופן קבוע בסבון המוס של Nivea ורוכשת אותו שוב ושוב, כך שאני שמחה על ההזדמנות לנסות מוצר אחר שמגיע עם הבטחות דומות.
המוצר מתואר כתכשיר המנקה בעדינות וביסודיות את עור הפנים מלכלוך ושאריות איפור, ומכיל תמציות קלנדולקה רימונים וקמומיל. לסבון ריח נעים מאוד ותחושה כייפית ורכה, והעור הרגיש מאוד נקי ורך לאחר השימוש.
המוצר מגיע בגודל מלא של 150 מ"ל ושוויו המלא 120 ש"ח. אני חייבת לציין שסביר להניח שלא הייתי ממהרת לרכוש מוצר לניקוי הפנים במחיד כה גבוה (אם כי אני מאמינה שלרוב יהיה ניתן להשיג את המוצר במחיר אטרקטיבי יותר), אבל בהחלט שמחה לנסות אותו כחלק ממוצרי הקופסא.


מותג אהוב נוסף שצא את דרכו את הקופסא הוא המותג האיטלקי PUPA - ההמצטרף אל מניין המוצרים בקטגורית האיפור. בקופסא תמצאו את מסקרת Diva's Lashes של המותג המבטיחה להפריד את הריסים, להעניק עובי ונפח למראה דרמטי. זוהי אחת המסקרות הקלאסיות והמוצלחות של המותג, השתמשתי בה רבות בעבר כך שאני אכן יכולה להעיד שמדובר במסקרה מוצלחת מאוד. את המסקרה הזו החלטתי לשמור לי בנתיים עד שארסנל המסקרות במגירת האיפור שלי יצטמצם, אבל מאוד שמחה לשמור לי אותה כגיבוי לעתיד.
שווייה המלא של המסקרה 115 ש"ח, ולמיטב ידיעתי בקופסאת הגלאם גורו תקבלו אותה בגרסא חומה או כחולה בלבד.


בגזרת הדוגמיות / המוקטנים שמצטרפים לחגיגה תמצאו שני מותגי טיפוח פנים יוקרתיים - Lancaster ו-Payot.
Lancaster Skin Therapy Perfect Correct & Blur Concentrate - תמצית לתיקון וטשטוש פגמים המכילה פיגמנטים מחזירי אור שמטשטשים וממלאים במיידית את הפגמים בעור. ניתן להשתמש בתכשיר לבדו או מעל למוצר טיפוח כבסיס למייקאפ. מי שעוקבת קבוע אחר הבלוג לבטח תזכור כמה אהבתי את המוצר הזה כאשר זכיתי לנסותו בגודל מלא לפני מספר חודשים, ולכן אני מאוד שמחתי לראות אותו מבין תמהיל המוצרים, אם כי לדעתי הדוגמית מאוד קטנטנה ותספיק לשימוש בודד, מה שלרוב לא מספיק כדי לגבש דיעה על מוצר ולהחליט לרכוש אותו, לא משנה כמה מעולה הוא יהיה.

שני מוצרים נוספים מהמותג Payot הם קרם פנים ליום (בגודל נדיב של 15 מ"ל) ודוגמית קרם פנים ללילה (5 מ"ל) מסדרת My Payot על בסיס תמציות מפירות העל גוג'י ואסאי המזינים, מחזקים ומרעננים את העור. לקרמים מרקם נעים וקליל וניחוח עדין ונעים מאוד, קרמים מוצלחים מאוד לטעמי ואמשיך להתנסות בהם בשמחה.



לסיכום אני חושבת ששקופסת הגלאם גורו הנוכחית מכילה תמהיל מוצרים נחמד מאוד שכולל מוצרי שיער, טיפוח וניקוי פנים, איפור ולק - מה שמכסה את רוב האופציות וכל אחת תוכל קטגוריה שמעניינת אותה יותר, אם כי תמיד הייתי שמחה לראות את הדוגמיות הקטנטנות מתחלפות בגודל קצת יותר נדיב שיעזור להחליט האם המוצר מתאים לנו והאם שווה לנו לרכוש אותו.
את קופסת הגלאם גורו ניתן לרכוש באתר החברה תמורת 79 ש"ח (שווי המוצרים מעל 300 ש"ח לפי האתר) או להזמין את המארז המשתלם של קופסאת ההפתעות + ספוגית האיפור ביוטי בלנדר המעולה תמורת 159 ש"ח.

אני מציעה לכן לקפוץ לביקור באתר הגלאם גורו החדש גם כדי להתרשם ממגוון חידושים והטבות ייחודיות לאתר, לדוגמא:
כסף חזרה בכל רכישה - בכל רכישה צוברים נקודות השוות כסף לרכישה הבאה, משלוח חינם ו-2 מתנות לבחירה ברכישה מעל 200 ש"ח, צבירת הנחות קבועות ללקוחות נאמנות בכל קניה חוזרת בכל חודש בנוסף על ההנחות שבאתר ועוד המון מבצעים.

*PR Sample *Affiliate Link

You Might Also Like

12 Comments

  1. אהובה פוסט נפלא!! שימי לב, נראה לי שהכפתור תרגום לרוסית מקולקל, הוא לא ניתב אותי לתרגום :\

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מתוקה!
      האמת שבדקתי ונראה שהכל תקין, אבל תודה על תשומת הלב :)

      Delete
  2. תמונות מדהימות אהובה!

    ReplyDelete
  3. Some great things inside of it.

    ReplyDelete
  4. פוסט מקסים אהובה! גוון הלק מתוק, ואני כמוך, ממש לא מסיימת לקים, כך שהגודל מושלם בשבילי!

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף לשמוע, תודה יפתי!

      Delete
    2. מפרגנת לגמרי, אהבתי את התמונות! כישרון צילום יש לך חופשי!

      Delete
  5. This box seems amazing! Great variety of products! xx

    ReplyDelete
  6. מהמם ותודה על האירוח אצלך! שמחה שנהנת מהקופסה!

    ReplyDelete