Let's Talk About Hair Baby

May 10, 2016

Hair care and styling isn't a subject that gets mentioned here on the blog a lot (if any at all), since my hair regime is rather simple and basic. but recently a few new products from Amika and IKOO arrived to me for a review and I wanted to take advantage of this opportunity and to dedicate an entire post to hair care products. If you are curious to read about the new products I've got to try from Amika and IKOO, then dive right it!

תחום טיפוח ועיצוב השיער לרוב לא זוכה לאזכור מספק אצלי בבלוג, שכן שגרת טיפוח ותחזוקת השיער שלי מאוד פשוטה ובסיסית, אך לאחרונה הגיעו לידי מספר מוצרי שיער חדשים ומסקרנים מבית Amika ו-IKOO ורציתי לנצל את ההזדמנות הזו ולקדיש פוסט שלם לנושא. כך שאם פוסט על מוצרי שיער מדבר אליכן, אני מזמינה אתכן להמשיך ולקרוא מה חשבתי על המוצרים החדשים של אמיקה ואייקו!



באופן טבעי שיער הוא נושא שלא זוכה ליותר מדי התעסקות אצלי, ובעלות שיער ישר וחלק כנראה יבינו אותי. מעבר למחשבה שהשיער שלי נראה לרוב ישר ומשעמם, אני לא עסוקה בדאגות כמו להחליק את השיער או לרסן שוונצ'ים סוררים, כי הוא פשוט מסתדר מעצמו. עוד משנותי המוקדמות זכיתי לאין ספור קריאות התפעלות מהשיער החלק שלי בסגנון "יו איזה כיף לך, איזה שיער חלק מושלם" אבל היום מרגישה שכל כך מיציתי את הסגנון הזה המראה של השיער שלי פשוט מאס עלי, כך שאני ממש נואשת לשינוי או חידוש כלשהו (כבר חושבת להתנסות בצבע שיער ומכשירי סלסול למיניהם, משהו שמעולם לא נוסה אצלי ובאמת הגיע הזמן, לא?). כך שכאשר קיבלתי הזדמנות לסקור מספר מוצרי שיער חדשים מבית אמיקה ואייקו, שמחתי לנסות משהו חדש בתקווה שיכניס קצת רעננות ועניין בשגרת הטיפוח שלי.

מסכת ההזנה של אמיקה Nourishing Mask* היא אחד המוצרים שיותר סקרן אותי לנסות ממגוון מוצרי הטיפוח לשיער של המותג, שכן שמעתי עליה הרבה דברים טובים. המסכה מגיעה עם הבטחה להעניק טיפול וריכוך עמוק תוך חידוש והזנת השיער, הענקת ברק, גמישות ונפח, ואף טיפול בקצוות שיער מפוצלים, נטרול חשמל סטטי ושמירת השיער מפני נזקי היום יום. ההבטחות בהחלט לא מעטת, אך הציפיות אכן התממשו והשיער שלי פשוט התאהב במוצר הזה! מדובר באחת ממסכות ההזנה היותר מוצלחות שיצא לי לנסות, ומעבר לאריזה הצבעונית והשמחה והניחוח המתקתק המשכר, מדובר במוצר מוצלח מאוד שעומד בהבטחה ומטפל בשיער בצורה יעילה אשר מניבה תוצאות.
אני משתמשת במסכה זו בכל חפיפה לאחר שימוש בשמפו, כמעין קונדישנר, והשיער שלי מרגיש פשוט מעולה. אני בהחלט מרגישה שהמסכה תורמת למראה השיער הכללי, מוסיפה לו זוהר ומראה בריא יותר, מסייעת בהתרת קשרים ומעניקה לו ניחוח נפלא לאורך זמן.
המחיר לא זול בכלל עבור מוצר טיפוח לשיער (120 ש"ח עבור 500 מ"ל), אבל כרגע אני כל כך נהנית להשתמש במוצר הזה ולמזלי הצנצנת מכילה כמות חומר נדיבה מאוד, כך שלבנתיים אני מנסה לדחות את המחשבה הזו.


בין המוצרים האחרונים שהושקו באמיקה תוכלו למצוא את ספריי השיער Un.Done Texture Spray* המתואר כספריי טקסטורה לעיצוב קל ומהיר של השיער המעניק מראה מאט מלא נפח וטקסטורות למראה לא מתאמץ שאינו מוגמר באופן מושלם (מכאן שמו Un.Done). לדברי החברה הספריי מכיל מינרלים טבעיים המונעים חשמל סטטי ומנקים את השיער מרעלים, בזמן שמולקולות המינרלים נצמדות אל השיער ויוצרות נפח לבי להכביד או להקשיח את השיער. פורמולת הספריי מבוססת על שמן האובליפיחה המחייה את השיער ומעניקה לו מראה זוהר ורענן.

אני חייבת להודות שספריי לעיצוב השיער הוא לא מוצר שנכלל בשגרת טיפוח והעיצוב השיער הכה בסיסית שלי, ולרוב איני משתמשת במוצרי עיצוב שיער כלל, אבל מאוד הייתי סקרנית לנסות את המוצר ולראות איך אני יכולה לשדרג את השיער החלק והישר שלי. בפועל, ההתנסות שלי בספריי הספציפי הזה לא צלחה שכן הרגשתי שהשיער שלי איבד מהמראה המבריק, הבריא והחלק שאני אוהבת, ובעיקר הכבידה עליו והפכה אותו ליבש ולא נעים למגע. ייתכן שמי מכן שאוהבת את הגימור היבש והלא מתאמץ של שיער "פרוע" ו-Un Done דווקא תחבב את המוצר שכן הוא מושלם ליצירת המראה הזה, אבל אני פחות התחברתי.

את מוצרי אמיקה ניתן להשיג במספרות מובחרות, ברשת אפריל, באתר גילטי ובאתר הרשמי של החברה. את ספריי הטקסטורה ניתן להשיג כעת בלעדית באתר גילטי, ובעתיד ישווק גם באתר הרשמי של אמיקה.


שני מוצרים נוספים שהזדמן לי להכיר מהמותג הם שמפו אובליפיחה ללא מלחים לשיער שמנוני Clarifying Shampoo* (80 ש"ח עבור 500 מ"ל) ושמן טיפולי Oil Treatment* (120 ש"ח עבור 100 מ"ל).
השמפו מיועד כאמור לשיער שמנוני בעוד שאת השיער שלי הייתי מגדירה כיבש, ולכן תהליך הניקוי העמוק שלו השאיר את השיער שלי בתחושה מעט מיובשת. השמפו ללא מלחים וללא SLS כך שרמת ההקצפה שלו נמוכה יחסית, ובעוד שזהו למעשה יתרון והופך את המוצר לבריא יותר, אני עדיין מרגישה צורך בפעולת הקצפה יסודית יותר כדי לקבל תחושת נקיון טובה יותר לשיער. הייתי בהחלט מעדיפה לנסות דווקא את השמפו שמתאים לשסוג השיער שלי כדי לגבש דיעה טובה יותר על המוצר.
השמן הטיפולי לשיער דווקא מאוד מצא חן בעיני והיה מושלם לשיקום השיער שלי לאחר השמפו שהרגיש מעט מייבש עבורי. השמן הטיפולי מועשר בשמן האובליפיחה הידוע בתכונותיו המשקמות, המרפאות והמגנות על השיער והעור. הוא מציע טיפול עמוק תוך כדי הגנה מפני חום בעת ייבוש השיער ושיקומו. השמן נספג במהירות ולא מותיר את השיער כבד או שמנוני, ואינו פוגע בנפח השיער. בונוס נוסף לשמן הוא הניחוח המתקתק הנפלא אשר מאפיין את מוצרי הסדרה, במשם בצורה נעימה את השיער לאורך זמן. דווקא הפעם מצאתי שמדובר במוצר מוצלח שהשתלב בצורה מושלמת בשגרת טיפוח השיער שלי.


מוצר נוסף לשיער שנשלח אלי להתנסות, הפעם מאתר הגלאם גורו, הוא מברשת השיער החכמה של אייקו* (IKOO) - מותג גרמני שממש זה עתה הושק בארץ. אם המברשת של אייקו נראתה לכן מוכרת, אתן כנראה צודקות, הרי שהמבנה הכללי של המברשת מזכיר מאוד מברשות בסגנון ה-Tangle Teezer המוכרות. למרות שלא התנסתי במברשות דומות בעבר, אני בהחלט יכולה לראות דמיון משמעותי במאפייני המברשת של אייקו לבין מתחריה.
לדברי החברה, הייחודיות של מברשת אייקו טמונה במבנה הארגונומי שלה ובסידור סיבי המברשת הגמישים (העשויים פלסטיק) הפזורים על גבי המברשת בשני אורכים שונים, ובנוסף העיצוב הקמור של המברשת מאפשר אחיזה נוחה והתאמה מושלמת לכף היד.
המברשת מסייעת בפרימת קשרים בקלות וללא כאב ומעניקה עיסוי "שיאצו" לקרקפת, אשר עוזר בהפחתת לחצים, מעורר את זרימת הדם ומאזן את הזרימה האנרגטיתלפי עקרונות הרפואה הסינית. כמו כן המברשת קלה לניקוי וידידותית לסביבה.

המברשת מגיעה בחמישה גוונים מטאליים יפיפיים (דובדבן, גולד, רוזי, טורקיז וטיטניום, ובקרוב גם בשחור ולבן בגימור מאט אלגנטי) כשאר כל גוון מגיע בשני גדלים; האחד בגודל מלא ומוארך לשימוש נוח בבית, והשני בגודל מקוצר יותר המגיע עם מכסה ומגן על סיבי המברשת - מתאים לנשיאה בתיק ובדרכים.



המברשת שברשותי היא מברשת אייקו רחבה בגוון רוזי* ורדרד מטאלי יפייפה ומבריק, ומעבר למראה היוקרתי המרשים שלה, מצאתי שהיא באמת עומדת בכל ההבטחות - המברשת מאוד נוחה לאחיזה ויושבת בצורה מושלמת בכף היד. סיבי המברשת גמישים ויחסית עדינים עם עור הקרקפת, ובעוד שהשיער שלי אינו נוטה לקשרים, אני מוצאת שהיא עוברת דרכו בקלות ולא מושכת את השיער.
הופתעתי לגלות שהמברשת אכן מעניקה מעין עיסוי נעים לעור הקרקרפת ומזרימה את הדם, מה שלדעתי אף עתיד לעודד צמיחת שיער בריאה ומהירה יותר. לאחר השימוש במברשת אני יכולה להבחין במספר שיערות שנתפסות בין הסיבים, אך מקול קל להסירן ולנקות את המברשת. אני משתמשת לסרוגין במברשת אייקו לצד מסרק שיער ישר ופשוט, ואני לא רואה שהיא מושכת יותר שיער או מעצימה את הנשירה.
אני יכולה לומר שבהחלט התרשמתי מביצועי המברשת, והחסרון היחיד שאני יכולה למצוא לה הוא מחירה. מחיר המברשת באתר בגלאם גורו עומד על 129 ש"ח (עבור שני הגדלים של המברשת) מה שלדעתי בהחלט לא זול, במיוחד כאשר אפשר למצוא מברשות מתחרות בשוק עם ביצועים טובים בחצי המחיר (למשל מברשות ה-Tangle Teezer נמכרות החל מ-60 ש"ח למברשת פשוטה ב-lookfantastic). האם מברת בחצי המחיר מספקת את אותם הביצועים של מברשת אייקו? את זה כנראה לא ייצא לי לבדוק, אבל אם יצא לכן להתנסות במברשות דומות אשמח לשמוע מה חשבתן.

אני בהחלט התרשמתי מהנראות היוקרתית והיפיפייה של מברשת אייקו וביצועיה נראו לי הוגנים ותואמים להבטחה, אבל אני לא בטוחה שהייתי מצליחה לשכנע את עצמי להשקיע במברשת שיער במחיר כזה. ייתכן שבתור בעלת שיער חלק ונוח יחסית אני לא האדם המתאים לשפוט סוג זה של מברשת, וכנראה שהייתי יכולה להסתפק במסרק פשוט כל חיי, אבל מאוד יכול להיות שבעלות שיער גלי או מתולתל אשר דורש טיפול מיוחד יותר היו יכולות לחוות דעה אחרת לגבי מברשת זו.


אשמח לשמוע מהם מוצרי השיער המומלצים והאהובים שלכן, ומה הייתן ממליצות לי לנסות כדי לרענן את מראה השיער שלי!

*PR Sample *Affiliate Link

You Might Also Like

5 Comments