My Picks from ShoppingIL Upcoming Event

November 07, 2016

בתקופה בה יש באז רציני סביב הבלאק פריידיי והסייבר מאנדי העולמיים, אנחנו יכולים להתגאות בחג ה-ShoppingIL המקומי. זו השנה השלישית שחג הקניות המקוונות של ישראל חוזר ל-48 שעות של חגיגת קניות ברשת. במהלך תקופה קצרצרה אך אינטנסיבית, בין התאריכים 9-10 בנובמבר, מאות אתרי סחר מקומיים יציעו מבצעים ייחודיים והנחות משמעותיות במגוון רחב של תחומים החל מאופנה, טיפוח, תיירות, חשמל, ילדים, ספורט ופנאי ועוד.
לכבוד המאורע החגיגי אספתי עבורכן ממיטב המבצעים המעניינים והמשתלמים בקטגורית הביוטי והטיפוח כדי שלא תפספסו את הדברים השווים באמת. אז קדימה, למה אתן מחכות? זה הזמן לצאת לשופינג!


מבין רשימת העסקים הארוכה והמכובדת שמשתתפים בחגיגות ה-ShoppingIL צדו את עיני מספר מותגים ועסקים מוכרים ואהובים כמו למשל אתרי הפארמה דראגסטור ומדילינק שמפתיעים במחירים משתלמים עבור מוצרי טיפוח אהובים (כן כן, אפילו בהשוואה לאתרים מחו"ל), ובל נשכח את האתרים המעולים של גלאם גורו וגילטי אשר מרכזים תחתם גם הם מגוון הצעות משתלמות בתחום האיפור והטיפוח.
וגם מותגים כמו לאוקסיטן, ללין, איב רושה, קליניק ועוד אשר במוצריהם אני משתמשת בהנאה גדולה.
כמובן שעם היצע כל כך גדול כל אחד יוכל למצוא את הנישה שלו, בין אם מדובר בגאדג'טים, אופנה, פנאי ועוד.

L'Occitane - לאוקסיטן
לאוקסיטן יוצאים במבצע אטרקטיבי שלא נראה ברשת לעיתים קרובות ומציעים הנחה מכובדת של 25% על כל המוצרים באתר. בנוסף הרוכשים באתר ב-600 ש"ח ומעלה יהנו גם ממארז מתנה מיוחד של שלישיית קרמי ידיים בשווי 147 ש"ח. זו הזדמנות נהדרת לנצל את המבצע ולפנק את עצמכן או מישהו אהוב במארזים המקסימים והמושקעים של המותג.
למשל מארז טיפוח הגוף המפנק הזה מסדרת פריחת הדובדבן* שלמעלה יעלה 195 ש"ח במקום 259 ש"ח. המארז כולל ג'ל/קצף לרחצה בגודל מלא, וארבעה מוצרים בגודל מיוחד בהם חלב גוף מנצנץ, א.ד.ט, קרם ידיים וסבון מוצק. סדרת פריחת הדובדבן נמנית על הריחות היותר אהובים עלי מהמותג בזכות העדינות המתקתקה שלה כך שבעיני הערכה הזו מומלצת ומשתלמת מאוד, אך כמובן שאם אתן חובבות ניחוחות אחרים מהמותג תוכלו לנצל את ההנחה לטובת מוצרים ריחניים ומפנקים אחרים.

Sasha's State of Mind - סאשה
המותג סאשה המשווק תכשיטים, אביזרי אופנה, ומוצרי ספא בהתאמה אישית מציע 20% הנחה על כל האתר, ועם הצעה שכזו איך אפשר לוותר על נרות הספא המרשימים של המותג? האתר מציע לרכוש נרות בגדלים שונים ועיצובים מיוחדים התואמים את אווירת הניחוח. לידי הגיע הנר Terra Indiana* בגרסת שלושת הפתילים הענקית (430 גרם / 159 ש"ח) בניחוח אתרוגים רענן וממכר. אני חייבת לציין שלרוב בענייני ריח אני די בררנית, אך בהחלט הופעתי לגלות שהניחוח המסתורי הזה הצליח לכבוש אותי ולמלא את חלל החדר בענן ריחני ונעים במיוחד, אפילו כאשר אינו דולק.


Guilty - גילטי
Guilty, אתר הביוטי הגדול בישראל יוצא במבצעים ייחודיים, במסגרתם יוצעו הנחות ענק של 20% עד 80% הנחה על מאות מוצרי קוסמטיקה, טיפוח ואיפור.
במהלך ימי אירועי המכירות SHOPPING IL וה-Chinese Single's Day יוצעו באתר מאות מוצרים של מותגים ישראליים ובינלאומיים מובילים במחירים ייחודיים. כמו כן, יושקו מוצרים חדשים שיוצעו בבלעדיות באתר ולראשונה בישראל, במחירים חסרי תקדים.
אפילו עמוד הבית של האתר עוטה נראות חגיגית לקראת המאורה ויזכה לעיצוב ברוח חגיגת המכירות , והמזמינים יקבלו את המוצרים במארזי GUILTY BOX מעוצבים במהדורה מיוחדת.
בנוסף, בימי המכירות יוצעו באתר מבצעי HAPPY HOUR יומיים מתחלפים וכן יוצעו כפל מבצעים והנחות באתר.

מבין מגוון המוצרים העצום שמוצע באתר תוכלו לרכוש את מוצרי OFRA הבלעדיים לאתר כמו למשל פלטת הסמקים החדשה Signature Palette - Blush שתעלה 110 ש"ח (במקום 198 ש"ח), מארז קונטור של OFRA Skin Sculpting Wand ב-188 ש"ח (במקום 384 ש"ח), מוצרי טיפוח ועיצוב השיער של AMIKA, מברשות איפור SIGMA ו-Mikaella, מגוון מוצרי איפור ממותגים כמו מייבלין, לוריאל, רבלון, פלורמר ועוד. 
גם בגזרת טיפוח הציפורניים תוכלו לבחור משלל מוצרים מעולים כמו מייבש הלק האגדי Seche Vite (46 ש"ח במקום 70 ש"ח), לקים של צ'יינה גלייז במחיר מבצע, סינפול קולורס, ושמן מטפח לציפורניים והקיוטיקולות מבית ORLY (39 ש"ח במקום 49 ש"ח) שבקרוב יעלה לאתר כחלק מההשקות החדשות.


Glam Guru - גלאם גורו
באתר הגלאם גורו מפנקים הפעם עם מבצעים בלעדיים ושווים על מוצרי קאלט כמו הביוטי בלנדר, סדרת מוצרי השיער של אמיקה, מוצרי איפור גולדן רוז, ורסצ'ה ועוד... ובנוסף תוכלו להנות מ-20% הנחה לרכישה חופשית על שאר המוצרים באתר בעת מימוש הקופון 20%OFF. 

Laline - ללין
רשת ללין יוצאת במבצע משתלם למדי, קונים ב400 ומשלמים רק 200 ₪ על כל האתר. בנוסף משיקה הרשת קולקציית דיסני מיוחדת במהדורה מוגבלת, המעוצבת בדמותו של מיקי מאוס, בניחוח שרי בלוסום אותה ניתן לרכוש באתר בלבד.

Yves Rocher- איב רושה
בקניית שני פריטים ממבחר מוצרי הטיפוח והאיפור של המותג תהנו מפריט שלישי במתנה.
אתרים נוספים שכדאי לבדוק בימי המבצע הם דראגסטור ומדילינק, אני כבר עובדת על וויש ליסט בגזרת הטיפוח עם מוצרים ממותגים מעולים כמו Shiseido, Ahava, Lancome, Vichy, Clinique, Bourjois.

*PR Sample
*Affiliate links Guilty & Glam Guru

You Might Also Like

7 Comments

  1. All of the products look very nice.

    ReplyDelete
  2. Interesting beauty products! Have a great week! xx

    ReplyDelete
  3. תמונות מהממות בובה! המארז טיפוח של ל'אוקסיטן נראה שווה ביותר!

    ReplyDelete
  4. לנצח ל'אוקסיטן תהיה חברת הטיפוח האהובה עליי 3>

    ReplyDelete
  5. The l'occitane cherry blossom shower gel seems so nice *v*

    ReplyDelete