Valentine's Day Gifts Ideas

February 12, 2015

For the upcoming Valentine's Day I've decided to gather up some gifts ideas for you to share with your other half, so if you are on the look for a pampering beauty gift for this holiday or if you're just curious to find out what's new on the marked, this is a post you'd like to check out.

לכבוד חג הוולנטיינס שחל בסוף השבוע החורפי הזה, החלטתי לרכז עבורכן (ועבור בני הזוג שלכן) פוסט מיוחד עם מוצרים וקולקציות חדשות שיצאו במיוחד לכבוד החג הלבבי הזה, אז תתרווחו, תהנו ואולי על הדרך תקבלו רעיונן למתנות שתרצו לאמץ לעצמכן.


Translate to English / Translate to Russian

לכבוד חג האהבה Laline השיקו קולקציה מתוקה להפליא תחת השם Love Me שעוצבה על ידי האמן Curtis Kuling שחתימת האהבה שלו הפכה אותו לאחד מהיוצרים המרתקים והמדוברים הפועלים כיום בעולם.
קולקציית המוצרים בסדרת Love Me של ללין מעוצבת בגווני פוקסיה ולבן עם נגיעות זהב, ובה מבחר מוצרי טיפוח ואקססוריז אופנתיים כגון קרם ידיים וקרם גוף, ג'ל רחצה, נר עיסוי, תיקי קלאץ' אופנתיים ועוד.
ניחוח ה-Raspberry Vanilla שנבחר להוביל את הסדרה, הוא בין הניחוחות הפופולאריים של המותג המשלב בין נועזות הפטל לקלאסיות הוניל.
קרם הגוף* ונר העיסוי* מסדרת Love Me שהגיעו אלי השבוע הפכו את היום החורפי והקריר שלי להרבה יותר נעים מפנק! ניחוח המוצרים הפתיע אותי לטובה בארומה המתקתקה והכובשת שלו, ונוכחתי לגלות שאיכות המוצרים ממשיכה להיות מעולה כצפוי; קרם הגוף בעל מרקם עשיר ומזין, מועשר בתמצית אלוורה, שמן שקדים מתוקים, ויטמין B ומינרלים מים המלח (49.90 ש"ח / 200 גרם). נר העיסוי סקרן אותי מאוד וגם הוא התגלה כמעולה ומפנק ביותר, מדובר בנר חמאה לעיסוי המועשר בחמאת שיאה ובשמני חוחובה, שקדים ושמן נר הלילה. כאשר מדליקים את הנר הוא משרה אוירת רוגע וממלא את החדר בניחוח מתקתק נעים, ומה שמיוחד בו הוא שניתן להשתמש בחמאת הנר המומסת לעיסוי מפנק של הגוף. פשוט כיף! (89.90 ש"ח)
תוכלו להתרשם מכל סדרת המוצרים באתר וברשת חנויות ללין.



 אם אתן כבר קופצות לאחת מהחנויות המקסימות של ללין (או שולחות לשם את בן הזוג שלכן), כדאי שתדעו על המבצע המיוחד שלהם שבהחלט לא כדאי לפספס.
קונים תיק Laline אופנתי ב- 19.90 ש"ח ומקבלים 50% הנחה על כל הפריטים שנכנסים לתוכו!
המבצע בתוקף בין התאריכים 11/2-28/2.


בגזרת האיפור תוכלו למצוא מגוון מבצעים שווים ממותגים כמו *Revlon שיוצאים בקמפיין מיתוג חדש תחת סלוגן שכולו אהבה Love In On! תוכלו לקבל הצצה לקמפיין באינסטגרם תחת התיוג #LoveIsOn ועל הדרך להתחדש באחד משפתוני ה-Colorburst החדשים בגימור מאט או מבריק שזמינים כעת לרכישה ב-50 ש"ח בלבד ברשת הסופר פארם.

OPI נייל בוטיק בשרונה יוצא במבצע מפנק במיוחד לקראת חג האוהבים עם מארזי מתנה בהרכבה אישית לפי בחירה, ובהם הלקים ומוצרים הטיפוח המפנקים של המותג.
לדוגמא, למארז של שני לקים - יתווסף שני מיני לק במתנה. למארז שני תכשירי טיפוח הציפורניים הכולל מחזק וסרום (או צ'יפ סקיפ, קרם אבופלקס, סטרט טו פיניש וכו'..) - יתווסף קיוטיקל טו גו במתנה. למארז פינוק ציפורניים גדול הכולל קרם אבוג'וס גדול עם טופ קואט (או מוצרי FEET לרגליים או קמומיל מינט וכו'..) - יתווסף קרם אבופלקס במתנה.
ההטבות לוולנטיין יינתנו בתאריכים 4.2.15 עד ה-14.2.15


עוד מותג מעולה המוכר לי מקרוב הוא Lavido, המציעים בחג הזה מגוון ערכות שי מלאות בכל טוב החל מ-59 ש"ח; מחיר זעום לתמורה מעולה, אם תשאלו אותי. המותג אשר מתמחה בטיפוח טבעי ואורגני יתאים כמתנה לקהל בוגר ואפילו צעיר יותר, שכן הניחוחות המעולים שנרקחים עבור מוצרי הטיפוח של בלבידו כדוגמת הפטשולי-וניל לא רק ממכרים אלא גם מטפחים את הגוף בצורה מדהימה.
(לסקירה של שמן גוף ופילינג מסדרת פטשולי-וניל לחצו כאן)
לצד ערכות השי של Lavido תוכלו למצוא מבצעים נוספים ואפילו סדנת וולנטיין לאוהבים בה תוכלו לרקוח שמן עיסוי טבעי מותאם אישית יחד עם בן הזוג שלכן. 
חברי מועדון אף יהנו ממבצעים נוספים כמו 3 מוצרים ב-100 ש"ח או 2 מוצרים ב-150 ש"ח.


אוהבות הניחוחות המתקתקים והפרחוניים ישמחו לגלות שמותג היוקרה Prada משיק מארז חגיגי עם הבושם המעולה Prada Candy Florale ובו א.ד.ט בגודל 50 מ"ל ורול און מוקטן בגודל 10 מ"ל המתאים לנשיאה בתיק, מושלם למי שאוהבת לקחת את הניחוח האהוב עליה לדרך! המארז המקסים מעוצב בצורת לב ורדרד ועליו עיטורי פרחים וסרט שחור לאורכו הקשור לפפיון. רק האריזה בפני עצמה כבשה אותי! את הניחוח הזדמן לי לבדוק בגיחה האחרונה לפארם, ודווקא ממש ההתרשמתי לטובה, כך שיש סיכוי טוב מאוד שארכוש אותו בעתיד לאחר דילול רציני באוסף הבשמים שלי.
המארז נמכר במחיר מבצע של 229 ש"ח (402 ש"ח לפני הנחות) בלעדית בסופר פארם במבצע במהלך חודש פברואר /עד גמר המלאי.


ב-L'Occcitane תוכלו למצוא ערכות מתנה מקסימות בשבילו ובשבילה תמורת 99 ש"ח (במקום 140 ש"ח) לצד מוצרים נוספים ומבצעים שקשה לעמוד בפניהם.
ערכת הוולנטיינס המיוחדת "בשבילה" כוללת שלושה מוצרים מסדרת פריחת הדובדבן Cherry Cersier L'Eau:
קרם גוף 75 מ"ל, קרם ידיים 30 מ"ל, א.ד.ט 7.5 מ"ל המגיעים בתיק אופנתי
ובערכה שמיועדת לחצי השני שלך תמצאי ארבעה מוצרים לגבר המגיעים בתיק רחצה:
ג'ל רחצה 75 מ"ל, ג'ל גילוח 30 מ"ל , קרם אפטרשייב 30 מ"ל, סבון מוצק 50 גרם



ולבסוף, אם מתחשק לך להפתיע את עצמך במתנה, קופסת הפתעות של ביוטיבוקס (המוכרת לנו לשעבר כגלוסיבוקס) יכולה להיות עבורך אופציה נחמדה בהחלט!
בקופסא יחכו לך חמישה מוצרים אשר לפחות אחד מהם בגודל מלא תמורת 75 ש"ח (עם אופציה למשלוח בתוספת תשלום או איסוף עצמי). כך גם תהיי מופתעת וגם תהני מפינוק עד הבית.
מהסתכלות על שתי הקופסאות הקודמות של הביוטיבוקס נראה שהמיזם במגמת שיפור, כך שבהחלט שווה לתת צ'אנס!


*PR Sample

You Might Also Like

10 Comments