New Fragrances To Try This Spring

March 27, 2015

As spring being all about lovely blooms and new scents, I couldn't pass on the opportunity to join the perfume frenzy and try out some of the new scents which landed in stores for the spring holidays.
Over the past month I've collected several new perfumes that were recently released, and in this festive spring inspired post I'd like to share with you some of my favorites and some of the new fragrances that landed on my desk, all which are worth checking out this spring.

סקירת בשמים בתקופה אביבית זו היא כמובן מתבקשת, וגם אני לא יכולתי לוותר על ההזדמנות לבחון מקרוב כמה מהבשמים החדשים והפופולריים שנחתו אצלנו בארץ לקראת חג האביב. במהלך החודש האחרון הספקתי לאסוף לחיקי מספר מרשים של בשמים חדשים שהגיעו אלי מהשקות שונות, ובפוסט החגיגי הזה בחרתי להתמקד בכמה מהבשמים האהובים עלי וכמו כן לספר לכן על בשמים חדשים שבהחלט שווה לבדוק אותם מקרוב.


Translate to English / Translate to Russian


// פרחוניים וקלילים //

MARC JACOBS DAISY DREAM
בקבוקון תכול בעיצוב אלגנטי ונשי, מעוטר בחרציות מקסימות המלוות את סדרת הבשמים Daisy. לבושם תמצית ריח קלילה, אוורירית ורעננה שסובבת סביב התוים הפרחוניים והפירותיים: פרחוניות ממכרות של אוכמניות, אשכולית טרייה ואגס עסיסי. לב עשיר ונשי עם תווי לב של יסמין, ליצ'י בשרני וויסטריה כחולה וסיומת חלומית כשובל בלתי ניתן להתעלמות של מי קוקוס ומושק ממכר.
50 מ"ל / 450 ש"ח, 100 מ"ל / 605  ש"ח

Bright Crystal Versace
בקבוקון ורדרד ונשי ובראשו קריסטל מרשים שגורם ליד להימשך אליו ולו רק בכדי לאחוז בעיצוב היוקרתי הזה.
הבושם מצליח לסקרן עם ניחוח פרחוני ונגיעות מתוחכמות של יוזו, רימון ותמציות מים; בלב הבושם תגלו תוים של לוטוס, מגנוליה ואדמוני; ובבסיבו מושק, מהגוני וענבר.
50 מ"ל / 167 ש"ח

Eclat d’Arpège Lanvin
עדין, נשי וקליל, הבושם הזה הוא אחד הבשמים שאני תמיד יכולה לחזור אליהם ולהנות מהניחוח המוצלח שלו.
בין תוי הבושם הקליל והמופלא הזה תמצאו את פריחת האפרסק, עלה התה, לילך ירוק, ענבר, מושק, אוסמנטוס סיני, הדגן פטי, ארז וויסטריה.
30 מ"ל / 100 ש"ח

Royal Marina Rubis Princess Marina De Bourbon
בקבוקון מלכותי וורוד המעוטר בכתר מפואר ותבליטי אבני חן כיאה לנסיכה אמיתית, הבושם אוצר בתוכו תמצית פרחונית מתקתקה וממכרת:
תו עליון - גוייבה, תפוז ולימון. לב הבושם - מימוסה, אדמונית, ורדים ויסמין. תו בסיס -  אמבר עצים, מושק ואלגום.
50 מ"ל / 99 ש"ח, 100 מ"ל / 149 ש"ח




// נועזים ומפתים //

VIVA LA JUICY GOLD COUTURE
בקבוק הזכוכית כבד ומרשים כאילו נטבל בזהב טהור, משתעשע בקישוטים האופיניים לו כמו הפפיון השחור ותבליט Couture, כך שאם עדיין לא שמתם לב אליו, עכשיו בטוח לא תוכלו להוריד ממנו את העיניים.
תו עליון - פירות יער, לב הבושם - יסמין, סמבאק ויערת דבש, תו בסיס - קרמל, ענבר וניל וסנדלווד.
מתוק, פלרטטני וחושני, נוצר עבור אותה בחורה זוהרת שיודעת להנות מהחיים.
100 מ"ל / 330 ש"ח / ETD

Desigual LOVE
בקבוקון עגלגל, צבעוני ושמח המזוהה עם מותג ההלבשה הספרדי Desigual מביא אלינו שמחת חיים, יצירתיות וססגוניות מפתיעה. ניחוח הבושם רומנטי, מתוק, לוהט ושובה לב.
תו עליון - חמוציות, ענבי שועל, לב הבושם -  נרולי, אשכולית, בנזואין, תו בסיס - פרלין, זרעי טונקה בין, סנדלווד.
בסדרת בשמי Desigual שני בשמים נוספים, SEX בניחוח פרחוני-אוריינטלי פרובוקטיבי ומפתה, ובושם נוסף FUN, תמצית שמחת החיים - פירותי-פרחוני, עליז, תוסס ומרומם רוח.
50 מ"ל / 250 ש"ח, 100 מ"ל / 350 ש"ח

Roberto Cavalli Paradiso
הבושם מתואר כגן עדן עלי אדמות, המתחיל בניחוח הדרי משמש ומשאיר אחריו שובל משכר של יסמין. בקבוק הבושם כולו גן עדן עלי אדמות, ממש כמו שמתואר על ידי המעצב: בקבוק זכוכית כבד ויוקרתי המעוטר בטבעת זהב ובראשו קריסטל החתום בראשי התיבות של המעצב.
תו עליון - הדרים, מנדרינה תפוז וברגמוט, לב הבושם - יסמין, תו בסיס - עץ אורן, ברוש וזרי דפנה.
50 מ"ל / 250 ש"ח, 75 מ"ל / 480 ש"ח

Ange ou Demon Le Parfum & Accord Illicite Givenchy
יוקרתי ומפתה, המארז המסתורי של GIVENCHY מכיל שתי תמציות ייחודיות המעצימות האחת את השנייה: הראשונה, הבושם החושני  Ange ou Demon Le Parfum
והשניה, התמצית האסורה Accord Illicite, המעצימה את הבושם ברגעים של פיתוי וכישוף. טיפה קטנה של האקורד האסור בנקודות הדופק תגביר את עוצמת בניחוח ותהפוך אותו לפיתוי של ממש.
בקבוקון הזכוכית של הבושם מעוצב כקמע אלגנטי ויוקרתי, המשדר נשיות עדינה ובו במן עוצמה ופיתוי שלא ניתן לעמוד בפניהם.
תמצית הבושם מרוכזת ומכילה רכיבים יוקרתיים כמו תו עור מגרה, מושק לבן, פצ'ולי ווניל.
40 מ"ל / 333 ש"ח / 75 מ"ל / 474 ש"ח / EDP + תמצית אליקסיר 4 מ"ל




// גבריים וממכרים //

MONT BLANC EMBLEM INTENSE
עם נוכחות כזאת, אין ספק ש-EMBLEM INTENSE הוא הכוכב האמיתי שבחבורה. בבקבוק זכוכית מרשים בגימור מתכתי, הבושם הזה הוא עוצמתי, אלגנטי ויוקרתי עם ניחוח חושני וממכר של רעננות וגבריות.
תו עליון - אשכולית, קלארי סייג, הל וגד, לב הבושם - סיגלית, תפוח, ורד, קינמון ומוסקט, בסיס הבושפ - עץ, פצ'ולי, שעועית טונקה וזמש.
100 מ"ל / 323 ש"ח / ETD

Karl Lagerfeld Paradise Bay for Men
מעצב העל קארל לגרפלד משיק צמד ניחוחות חדש בשבילו ובשבילה - Paradise Bay. בצד הגברי תמצאו בושם בניחוח גברי עדין, אך כוחני, כזה שלא ניתן לעמוד בפניו.
בושם מחדש המשלב ניחוחות מרעננים כמו מנטה ירוקה, רעננות וחוזקה, שילובים של תווים פירותיים של תפוחים ופירות יער מתובלים בניחוח עצי דומיננטי.
100 מ"ל / 230 ש"ח

Dolce&Gabbana Pour Homme
מתוחכם, רענן, גברי וחושני, פשוט למראה אך מסתיר בתוכו איכות שאין עוררין עליה. הניחוח העל זמני של Dolce&Gabbana הוא אחד הניחוחות האהובים עלי לגברים מזה שנים ארוכות, ועדיין לא נמצא לו מחליף הולם.
תו עליון - ברגמוט, נרולי, הדרים, מנדרינה ותפוז, לב הבושם - לבנדר, מרווה ופלפל, תו בסיס- שעועית טונקה, ארז וטבק.

DUNHILL Desire Black
אלפרד דנהיל העומד מאחורי מותג האופנה הבריטי המצליח, מציג בושם חדש שממשיך את הקו האריסטוקרטי בטוויסט עדכני הפונה לאניני הטעם.
הבושם Desire Black המעוצבבצורת פלאסק יוקרתי הוא המתנה המושלמת לגבר המתוחכם והמסוגנן.
הניחוח: מקסים ומפתה, תווים ראשוניים של תערובת תמציות הדרים מעודנות, ברגמוט ואשכולית, מעט פלפל שחור. תווי אמצע של שמני זעפרן וברוש עשירים המשרים ניחוח אלגנטי קלאסי, ורד טורקי, לבונה ערבית ופרסי ענבר המוסיפים עוצמה וחמימות. תווי בסיס של אמבר, מאסק ופאצ'ולי לחתימה סופית מפתה וסקסית לאורך כל היום.
100 מ"ל / 200 ש"ח / ETD




מבין הבשמים הנמנים בפוסט זה, בהחלט יש כמה בשמים שהצליחו להרשים אותי; הבקבוקון המלכותי של Royal Marina Rubis Princess כבש אותי בניחוח המתקתק והפרחוני שלו, וכמובן גם ה-Daisy Dream הקסום שנמצא בויש ליסט שלי הרשים אותי ביופיו האלגנטי ובניחוח המיוחד שלו. הבקבוק המרשים של Ange ou Demon Givenchy שמביא איתו מסתוריות וחושניות קיבל מקום כבוד במדף הבשמים שלי, ולצידו האליקסיר שמביא עמו רעיון חדשני ומאוד מיוחד בעיני.

מקווה שלאחר הסיכום הארוך הזה הצלחתן להתרשם מכמה בשמים חדשים ואולי אפילו קיבלתן חשק בלתי מוסבר לקפוץ לפארם הקרוב ולהריח את כל הבא ליד. אתן מוזמנות לספר לי אילו בשמים אתן אוהבות בעונה הזו והאם כבר יש לכן בושם חדש על הכוונת?
בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכן חג אביב שמח, פרחוני וריחני! :)

*PR Sample

You Might Also Like

12 Comments

  1. all these perfumes are so good and with and amazing packaging

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh I just can't resist a beautiful packaging!

      Delete
  2. такие солнечные фото, а у нас весна никак не начнется

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо! Надеюсь придет к вам скоро ;)

      Delete
  3. adore these photos! have been waiting for this post just to see them :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear! Glad you liked them!

      Delete
  4. Вторая моя слабость после лаков)) а может быть и первая, но цена сдерживает)) Очень интересный обзор!

    ReplyDelete