Product Of The Year Israel 2015 מוצר השנה

June 02, 2015


כמדי שנה מתקיים ארוע מוצר השנה בו קהילה מצומצת של עיתונאים ובולוגרים מובילים זוכה להכיר מקרוב את המוצרים שזכו בתואר מוצר השנה ולהתנסות בהם. זוהי השנה השלישית בה השתתפתי בארוע זה ושמחתי על ההזמדנות להכיר מוצרים חדשניים ויחודיים שעשו את השנה הזו למוצלחת יותר. בפוסט הזה תוכלו לקרוא על מספר מוצרים שזכו בתואר מוצר השנה לשנת 2015 בהם התנסתי ולגלות מדוע לדעתי מגיע להם התואר הנכסף "מוצר השנה".

מסלסל שיער אוטומטי של Babyliss
תלתלים מושלמים בעיצוב עצמי: קווצת השיער נמשכת באופן אוטומטי לתוך המכשיר, ויוצאת ממנו בתוך שניות כשהיא מתולתלת.
המכשיר המהפכני לעיצוב השיער של בייביליס עשה באז לא קטן ברחבי הרשת בעולם, ובתור בעלת שיער חלק לחלוטין הסתקרנתי לנסותו. במהלך הארוע זכינו להתרשם ממנו מקרוב וכשהדגימו כיצד הוא פועל ומייצר תלתלי פלא ברגע, לא יכולתי שלא להתפעל. המכשיר קל לתפעול ומפיק תוצאות מרשימות בשניות! אילו המחיר היה מעט זול יותר, בהחלט הייתי קונה אותו לעצמי.


Scholl Express Pedi
פצירה חשמלית לכפות הרגליים, בעלת ראש מתחלף, קלה לשימוש, המסירה עור קשה ומעניקה תוצאות ניראות לעין מהשימוש הראשון.
את הפצירה המעולה הזו קיבלתי במתנה ליום ההולדת בשנה שעברה ואני נהנית ממנה מאוד. היא מאוד נוחה וקלה לפתעול, לא גורמת לנזק לעור ואכן עושה את המובטח - מספקת תוצאות נראות לעין מיידית.



 

סדרת CLINERAL סקין פרו של טבע ו-AHAVA
סדרת תכשירים, המבוססים על תמציות מינרלים מבוץ ים המלח, שפותחו במיוחד כמענה לעור רגיש, הנוטה לגירוי ואלרגיה.
בחודשים האחרונים הזדמן לי לנסות שני מוצרים מוצלחים מהליין הזה, קרם לחות והגנה לפנים וקרם ידיים, בו התאהבתי מהשימוש הראשון. הסדרה מותאמת במיוחד לעור רגיש ופועלת נהדר להרגעת עור מגורה, ובעיני מדובר במוצרים מוצלחים במיוחד, מה שלא מפתיע היות והם נוצרו משיתוף פעולה בין שני מותגי ענק "אהבה" ו-"טבע" המוכרים לנו היטב בזכות המוצרים המעולים שלהם.



סדרת מוצרי השיער Toni & Guy
מגוון מוצרי עיצוב שיער מקצועיים, שעוזרים לך לעצב את שיערך ולהקנות לו Total Look עדכני ואופנתי.
בין כל טוב המוצרים שחיכו לנו בסט מוצרי השנה, מצאתי את המרכך לשיער מבית Toni & Guy בפורמולה ייחודית לשיער חום. אני חייבת להודות שלמרות ששמעתי על המותג רבות בארץ ובעולם, לא הזדמן לי לנסות את המוצרים עד לרגע זה, ועכשיו אני לגמרי מצטערת שלא עשיתי את זה קודם. השמפו של Toni & Guy לגמרי הצליח להפתיע אותי לטובה - השיער שלי הרגיש כמו אחרי טיפול במספרה יוקרתית, ואני בהחלט לא מגזימה. השימוש במרכך בשילוב עם השמפו הרגיל שלי (head and shoulders) הותיר את השיער רך וזוהר במיוחד, ובסידור מינימלי הוא נראה פשוט מעולה. בהחלט אבדוק מוצרים נוספים מהליין בעתיד!


CC CREAM של REVLON
מוצר אנטי אייג'ינג המזין את העור, מעניק לו כיסוי, גוון אחיד, זוהר וחיוניות, מנטרל אדמומיות וכתמי גיל, ומספק הגנה גבוהה מהשמש.
לאחרונה אני מגלה עוד ועוד מוצרים מוצלחים מהמותג REVLON, ומוצר נוסף שזכיתי להכיר במסגרת האירוע הוא קרם ה-CC החדש של המותג, שגם הוא הצליח לפהתיע לטובה בזכות המרקם הקליל והלחותי שלו. גיליתי שהוא מתאים במיוחד לימי הקיץ שכן הוא מעניק לחות בלי להכביד על העור, ומעניק מראה אחיד לעור ללא כיסוי כבד, שעדיין נראה מאוד יפה.


 
סדרת ד"ר פישר אולטרסול Wet'n Go 
מעכשיו, אפשר להתיז ספריי הגנה מהשמש היישר על עור רטוב מייד עם היציאה מהמים, לכיסוי בטוח ואחיד.
הים הוא אחד המקומות שבהם הכי נדיר למצוא אותי, ועם זאת אחרי שנים ארוכות שהעור שלי בקושי נחשף לאור היום, ובטח שלא לשמש ישירה וקופחת - איכשהו מצאתי את עצמי קופצת לבילוי בחוף הים בשבת בצהריים. מזל שקרם ההגנה של ד"ר פישר היה בהישג יד, אחרת היום היה נגמר ברע. אמנם אין הרבה מה להגיד על קרם הגנה, אבל כל עוד הוא עושה את העבודה - אני מרוצה. הספריי השקוף עם מקדם ההגנה 50 SPF היה מאוד נוח לשימוש (אפילו עבד מעולה על עור רטוב!) ודרש מינימום השקעה, עם זאת הוא הגן בצורה מעולה על העור מפני השמש ובסוף היום אף אחד לא נשרף. מומלץ בחום וחובה בכל תיק בקיץ!

בין המוצרים אשר זכו בתואר מוצר השנה נמצאים עוד מגוון מוצרים חדשניים, מעניינים וטעימים (!) שזכיתי להכיר במהלך השנה הזו, ואני כבר מחכה לגלות אילו מוצרים יעשו לנו את השנה הבאה! לרשימת הזוכים המלאה לשנת 2015 לחצו על הקישור.
ספרו לי, אילו מוצרים מנצחים זכיתן להכיר במהלך שנה זו, ואיזה מוצר עשה לכן את השנה לקלה, טעימה או כייפית יותר.

You Might Also Like

2 Comments

  1. Beautiful post, really interesting...thx for sharing! have a good evening! xo

    ReplyDelete