Summer Nail Trends: Nudes vs Brights

July 12, 2015

Hello Lovelies! After a long blogging break that feels like forever, I'm back with a fun and colorful post featuring the latest trends in the nail polish world. This season I'm all about classic nudes and fun bright shades, so in today's post I'm going to share with you some of the recent nail polish launches and a few of my all time favorite shades for the season.

שלום יקירותי! אחרי הפסקה שמרגישה כמו נצח אני חוזרת אליכן עם פוסט חדש שכולו קיץ וצבעוניות. העונה החמה מביאה איתה טרנדים רבים, ביניהם גוונים חדשים ומרעננים לצד גוונים קלאסיים נצחיים. בפוסט הזה אתן מוזמנות להתעדכן בקולקציות הלקים החדשות והטרנדיות שנחתו לאחרונה במדפים ולהתרשם מהגוונים האהובים עלי לעונה זו.



ניודים טבעיים

לאחרונה גיליתי חיבה עזה לגוונים טבעיים ועדינים; גוונים בהירים בסגנון "ניוד" מתאימים לכל מראה ותלבושת, הם גורמים לציפורניים להיראות מטופחות ללא מאמץ, ואפילו נוטים "להחזיק מעמד"  על הציפורניים למשך זמן רב יותר לעומת גוונים עזים וכהים, שכן התקלפויות וצ'יפים פחות נראים לעין. 
בין הגוונים האהובים עלי לאחרונה תוכלו למצוא שני גוונים בהירים ומאוד מחמיאים של Ga-De מקולקצית הניודים החדשה של המותג; 507 Rose Dust - גוון ורדרד עתיק עם נגיעו אפרפרות, וגוון 509 Naked Ambition* גוון אפרסקי ורדרד. שני הגוונים עדינים ומחמיאים מאוד, המריחה נוחה להפליא בזכות המברשת הרחבה, והפורמולה נמרחת בצורה אחידה לגימור אטום בשתי שכבות.
50 ש"ח (לפני הנחה, לרוב ניתן להשיג במחיר מבצע 10-15 ש"ח) ברשתות הפארם.
גם המותג Color Club שלאחרונה זכה לעיצוב מחודש, מביא אלינו העונה קולקציה מקסימה של גוונים פסטליים עדינים - Shift into Neutral. בקולקציה מגוון של 7 צבעים החל מבהירים ורכים כמו לבן, ורדרד, אפרסק ומנטה, וכלה בגוונים עשירים יותר כגון "מאוב" וסגלגל. הגוון Get A Mauve On It* התחבב עלי במיוחד בזכות הגוון האפרפר-סגלגל המחמיא שלו, ונראה שיזכה לשמש אותי בכל עונות השנה בזכות המראה הוינטג'י הנצחי שלו.
30 ש"ח ברשת מכוני "נייל סטודיו".
גם המותג ANNY זוכה למקום כבוד בפוסט הזה עם גוון ניודי חמים ורך בשם 304 Little Sister*, בזכות השילוב המעולה של פורמולה מוצלחת ועמידה לצד המברשת המרובעת השטוחה שמאפיינת את הלקים של המותג. המותג מציע מגוון רחב של לקים מעולים בקשת גוונים עשירה ומעניינת, כך שבין אם אתן חובבות הגוונים הניודים העדינים או דווקא אוהבות את הגוונים הצבעוניים העזים, תוכלו להנות מכל אלו תחת סטנד אחד לצד קולקציות טרנדיות מתחלפות בכל עונה.
45 ש"ח ללק בגודל מלא (15 מ"ל) ו-20 ש"ח ללק בגודל מיני (6 מ"ל), להשיג ברשת המשביר לצרכן, באתר adikastyle.com וברשת מכוני היופי Adi Beauty Studio.
אחרון חביב בחבורת הניודים האהובים עלי לאחרונה הוא הלק של OPI בגוון ניודי שקפקף תחת השם Act Your Beige* מקולקצית ה-Soft Shades שיצאה השנה למותג. מדובר בלק שקפקף ומושלם במיוחד למראה פרנץ' מניקור או להענקת מראה נקי ומטופח לציפורניים מסודרות ללא מאמץ. תוכלו לקרוא בהרחבה על הגוון ולהתרשם מהנראות שלו בפוסט המלא כאן.
להשיג ברשת אפריל ובמכוני הטיפוח המקצועיים במחיר של 65 ש"ח.



נועזים וצבעוניים

קשה להתעלם מהגוונים הצבעוניים והזועקים שמככבים גם השנה בעונת הקיץ החמה, ובניגוד לגוונים הניודים השקטים, בהחלט יש משהו כייפי בגוונים הנועזים והניאוניים. נראה שמותגים רבים דואגים להשיק בכל שנה קולקצית ניאונים חדשה ובולטת עוד יותר, כך שלאורך התקופה האחרונה הצלחתי לצבור לחיקי כמה גוונים מוצלחים ביותר, אותם אספתי לכבוד הפוטס הזה.
בין ההשקות החדשות תוכלו למצוא את קולקצית OPI Brights 2015 ובה 9 גוונים מדליקים במיוחד, החל מקרמים, שימרים וגליטרים - החביב עלי במיוחד הוא The Berry Thought of You*, גוון סגלגל ניאוני שקשה להסיר ממנו את העיניים. הקולקציה כולה צבעונית ושמחה במיוחד, תוכלו למצוא בה את כל גוונים הניאון הפופולאריים  כגון צהוב, כתום, ורוד, ואפילו נגיעות של כחול וגליטר ורוד ניאוני.
60 ש"ח ברשת אפריל ובמכוני הטיפוח המקצועיים.


גוון דומה אך יפה לא פחות שבחרתי לצרף לקולאז' זה הוא ESSIE DJ Play That Song שרכשתי לפני מספר שנים בעונת קיץ חמה לא פחות, מדובר בגוון סגול ניאוני שמח בעל פורמולה קרמית-ג'לית אטומה למדי. אני די ידוע בחולשה שלי לגוונים סגולים, וזהו אחד המוצלחים שבאוסף שלי, שמתאים בול לעונה.
$4 בחנויות שונות ב-ebay.


המותג Color Club משיק בארץ קולקציות חדשות בקצב מדהים, וכך גם אצלנו נחתה קולקצית ה-Poptastic הניאונית המדהימה ובה מגוון רחב של צבעים תוססים וכייפיים לקיץ. הגוון Youthquake* הוא כנראה הבולט בקולקציה בזכות הצבע הורוד הניאוני הזועק שלו, כזה שפשוט כיף למרוח על קצות האצבעות ולטבול אותן בחול.
30 ש"ח ברשת מכוני "נייל סטודיו".

שני גוונים ניאוניים על גבול הפסטל שמצאתי באוסף שלי הם מהמותג הבריטי Models Own, מקולקצית הקיץ של שנה שעברה Nail Polish for Tans. מדובר בקולקציה של חמישה גוונים המשלבים בצורה נפלאה גווני ניאון עם נגיעות פסטל רכות, ויוצרים גוונים שמחמיאים לגוון עור שזוף או אפילו יוצרים תחושה של עור שזוף כנגד הגוון הבוהק. 
הגוונים שבתמונה הם Bikini - צהוב ניאון, ו-Beach Bag - אפרסק-כתמתם ניאון.
השנה השיק המותג קולקציה דומה ובה 10 גוונים שונים העובדים על אותו העיקרון ומעניקים לקצות האצבעות מראה שזוף ומחמיא.
5 ליש"ט באתר המותג modelsownit.com או באתר asos.com


 *PR Sample

You Might Also Like

11 Comments

  1. Interesting beauty products.We keep in touch. xx

    ReplyDelete
  2. what this nude eyeshadow palette is?)

    ReplyDelete
  3. hmmm...interesting. Well this is something worth checking out. So lots of great colors to choose from.

    ReplyDelete
  4. The nudes look adorable, I would like to see them on your pretty nails :)

    ReplyDelete
  5. For summer I definitely prefer brights even though I'm not really into neon colours anymore ;)
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. What are your favorite hues for this season? :)

      Delete
  6. I love both the nude and bright color palettes, I really want to try the OPI brights! Beautiful photos!

    ReplyDelete
  7. אני בשנים קודמים נטיתי מאוד לכיוון הניאונים הצבעוניים אבל השנה אני הרבה יותר רגועה ולגמרי הולכת על הניודים והגוונים הרגועים יותר!

    ReplyDelete