Summer Vacation Essentials

July 16, 2015

Summer time is all about relaxing, having fun and traveling to new and amazing destinations across the globe. Being one of those who just can't leave the house without stuffing her handbag with all possible beauty essentials, I know that packing for a vacation can turn into an exhausting and confusing task... So for today's quick post I've decided to gather a few beauty and skincare essentials that hopefully will make your vacation prep much easier.

הקיץ החם מבשר על תחילתה של עונת החופשות שמביאה איתה מנוחה והנאה, וכמובן נסיעות ליעדים חדשים ומדהימים ברחבי העולם. בתור אחת שאוהבת להיות מוכנה לכל דבר וסוחבת איתה מגוון פריטי טיפוח ואיפור בתיק היומיומי, אני יודעת טוב מאוד שההכנה לתקופה זו יכולה להפוך למטלה מעט מבלבלת... לכן החלטתי לרכז עבורכן פוסט קצרצר וענייני שיקל על מלאכת ההתארגנות לחופשת הקיץ הקרובה שלכן, עם כמה מוצרים מוצלחים במיוחד.



לקראת עונת הנסיעות לאוקסיטן משיקים סדרה של ארבע ערכות חופשה מפנקות המכילות את כל הפריטים להם אתן עשויות להזדקק במהלך החופשה שלכן. הערכות מגיעות בפאוץ' צבעוני ושמח ומכילות מגוון של 7 עד 8 מוצרים בגודל מוקטן לטיפוח הפנים, לגוף ולרחצה המושלמים לנסיעות (ובינינו, מי לא אוהבת מוצרים מוקטנים גם ליומיום?).
בערכת חופשה בפרובאנס בפאוץ' ירוק* תוכלו למצוא את המוצרים הבאים:
או דה טואלט וורבנה 10 מ"ל, חלב גוף וורבנה 75 מ"ל, ג'ל רחצה וורבנה 75 מ"ל, שמפו סיטרוס וורבנה 50 מ"ל, קרם ידיים וורבנה 10 מ"ל, קרם לחות חמאת שיאה עשיר במיוחד 10 מ"ל, ושפתון חמאת שיאה 2 גרם.

אם אתן עוקבות אחר הבלוג שלי זמן מה, לבטח אתן כבר יודעות שמוצרי טיפוח בניחוח הדרי / לימוני מרענן הם האהובים עלי, וסדרת הוורבנה של לאוקסיטן מנמית ביניהם.
גודל המוצרים יספיק למספר שימושים במהלך החופשה, וחלק מהמוצרים אפילו יכולים לשמש אתכן לאחר החופשה בתיק שלכן, כדוגמת שפתון הלחות (שאמנם מגיע בחצי מהגודל, אבל בהחלט כמות מספקת לשימושים רבים) וה-א.ד.ט שמגיע בבקבוקון מיניאטורי מקסים.
המוצרים שבערכות הנסיעה של לאוקסיטן מאושרים לעלייה למטוס מבחינת התקנות של חברות התעופה, כך שאם הצלחתן להסתפק בתיק אחד קטן לחופשה קצרה, תוכלו לקחת את הערכות המפנקות האלו אתכן לטיסה ולהנות מהן גם בדרך.

את ערכות הנסיעה תוכלו לרכוש תמורת 139 ש"ח באתר או בחנויות הרשת, ובנוסף תוכלו להנות מהטבה מיוחדת לחברי הפייסבוק של לאוקסיטן - ערכת יסמין & ברגמוט ובה שלושה מוצרים בשווי 99 ש"ח, אותה תקבלו חינם ברכישה מעל 100 ש"ח באתר או בחנות בהצגת קוד קופון "facebook" במעמד הרכישה. לקבלת ההטבה לחצו כאן.
לצפיה בכל ערכות הנסיעה שבאתר לחצו כאן.


אמנם ערכת הנסיעות של לאוקסיטן מכילה את רוב המוצרים החיוניים לנסיעה שלך, בכל זאת יש כמה מוצרים נוספים שכדאי שתשקלי לארוז בתיק לחופשה הקרובה.
שני מוצרים מעולים ומומלצים לכל חופשה ובעצם לעונת הקיץ בכלל, הם קרם הגנה ומים תרמליים מרעננים של Vichy. המים התרמליים כבר הפכו ללהיט של ממש ומוצר חובה בתיק בעונת הקיץ החמה בזכות היכולת להרגיע ולצנן את העור לאחר חשיפה לשמש או כתוצאה מגירויים שונים, ובנוסף הם מעולים להענקת בוסט מיידי של לחות לעור יבש. אך ניתן להשתמש בהם מעל איפור שכן המיסט שיוצא מהבקבוקון עדין ביותר.

קרם ההגנה Vichy Capital Soleil מגיע במספר גרסאות, והגרסא שבחרתי לנסות נקראת Mattifying Face Fluid Dry Touch - מעבר למקדם ההגנה הגבוה SPF50+, הפורמולה המיוחדת של הקרם מגיעה במרקם קליל בניחוח נעים, שנספג מיידית בעור ומעניק לו תחושה קטיפתית וגימור מאט לנינוחות מקסימלית.
את מוצרי Vichy אני ממליצה לרכוש אונליין באתרים כמו eChemist ו-Lookfantastic שמציעים מחיר אטרקטיבי ומגוון רחב של מוצרים, ולרוב תוכלו להנות ממבצעים והנחות משמעותיות, כיוון שלצערי בארץ מוצרי המותג עשויים להגיע למחירים יקרים למדי.

מוצר חדש שנחת לאחרונה בארץ ומשתלב בצורה מושלמת בפוסט נסיעות זה הוא סכין הגילוח הקומפקטית Venus Snap*. החולשה למוצרים בגודל מיוחד פעלה גם כאן כשגיליתי כשמדובר בסכין הגילוח המעולה של Gilette Venus בגודל מיוחד שמושלם לנשיאה בתיק חדר הכושר או בתיק הנסיעות. ה-Venus Snap מצויד בסכין Embrace עם 5 להבים המוקפים בפס לחות מגונן, וכל שצריך הוא קצת מים ולתת לו להחליק על עור לגילוח מהיר וחלק.
את סכין הגילוח ניתן לקחת לכל מקום בזכות הקייס הקשיח שאיתו הוא מגיע, וניתן להחליף את להבי הסכין בכל סכין Embrace של Gillette.
ניתן להשיג את סכין הגילוח של Venus Snap ברשתות הפארם במחיר של 50 ש"ח לפני הנחות.

*PR Sample

You Might Also Like

8 Comments

  1. Nice essentials to take on vacation!

    ReplyDelete
  2. Such a wonderful review dear! Interesting beauty products.

    ReplyDelete
  3. lovely post as always dear! loved the photos!

    ReplyDelete
  4. I also love everything with a citrus smell! I have this shampoo from L'Occitane which smells just so fresh, it's amazing!
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think we have a similar taste in a few more things ;)

      Delete