L'Occitane Iris Bleu & Iris Blanc Collection

September 05, 2015

A new collection from L'Occitane just landed in stores, and it's a good reason for celebration. I don't know what it is exactly that makes me go 'Uh' and 'Ah' about L'Occitanes' products - Whether it's their splendid packaging or the spectacular scents that are concocted somewhere in the pastoral Provence. the fact is that the people at L'Occitane just know what they are doing!
Being fashionably late, the L'Occitane Iris Bleu & Iris Blanc collection has finally made it's way to the stores in Israel, and we can finally enjoy this magnificent scent with the product range of Eau de Toilette, Shower Gel, Body Milk, Hand Cream and Perfumed Soap.

קולקציה חדשה נחתה בלאוקסיטן, וזו בהחלט סיבה למסיבה. קשה לי לשים את האצבע על הסיבה המדוייקת, אבל משהו במוצרי המותג פשוט עושה לי את זה - בין אם זהו עיצוב המוצרים הקסום והיוקרתי, או הניחוחות המרהיבים שנרקחים אי שם בפרופאנס, לאוקסיטן פשוט יודעים מה הם עושים!
באיחור קל אך אופנתי, מגיעה אלינו קולקציית Iris Bleu & Iris Blanc - אירוס כחול & אירוס לבן ובה מגוון המוצרים הסטנרדטי שכולל בושם א.ד.ט, ג'ל רחצה, תחליב גוף, קרם ידיים וסבון מוצק.



ניחוח הסדרה מתאפיין בשילוב מעניין של שני פרחים יקרי ערך, אירוס לבן ואירוס כחול, עשוי תמצית מי פרחים של אירוס פלידה מהעיירה גראס ותמצית של אירוס פלורנטינה מאגן הים התיכון. בעוד שהבושם הוא ללא ספק הכוכב של הסדרה, שאר המוצרים בקולקציה זכו לאותו הניחוח הממכר. הבושם פותח את עלי הכותרת שלו לתווים פירותיים ירוקים של דומדמנית שחורה ופירות הדר המתענגים על האינטנסיביות של איריס פלידה. שובל הניחוח שהבושם מותיר אחריו הוא ניגוד של חם-קר בין שני הפרחים.



מתוך הקולקציה זכיתי להתנסות בג'ל הרחצה אירוס כחול & אירוס לבן*, ואני אכן יכולה להעיד שמדובר בהתמכרות מיידית לניחוח המענג הזה. בימים חמים שכאלו כשרק מקלחת ריחנית ומרעננת יכולה להציל את היום, ג'ל הרחצה של לאוקסיטן זוכה אצלי לשימוש תדיר בזכות תמצית הניחוחת המיוחדת שלו והקצף הרך והעשיר שהוא יוצר כשהוא בא במגע עם ספוג הרחצה. ג'ל הרחצה הזה מרגיש כמו פינוק יוקרתי אמיתי, והמחיר בהתאם. אם חפצתן במקלחת מענגת במיוחד בניחוח של אירוס כחול ואירוס לבן, תיאלצו להיפרד מ-102 ש"ח לטובת הנאה זו.


אם בכל זאת חשקה נפשכן בפינוק קל מבלי לשבור את הקופה, תוכלו כמו תמיד להנות מערכת מוצרים בגודל מוקטן מסדרת אירוס כחול & אירוס לבן - עלות ערכת הנסיעה 99 ש"ח והיא כוללת  בושם א.ד.ט  7.5 מ"ל, חלב גוף 50 מ"ל, קרם ידיים 10 מ"ל וסבון מוצק 50 גרם.
מוצרים בסדרת אירוס כחול & אירוס לבן:
בושם או דה טואלט (7.5 / 30 / 100 מ"ל המחיר בהתאם 49 / 129 / 269 ש"ח), חלב גוף (250 מ"ל / 142 ש"ח), ג'ל רחצה (250 מ"ל, 102 ש"ח), סבון מוצק מבושם (75 גרם / 25 ש"ח). לפינוק האולטימטיבי תוכלו לרכוש את ערכת אירוס כחול & אירוס לבן ובה כל מוצרים שבסדרה בגודל מלא תמורת 538 ש"ח.

*PR Sample

You Might Also Like

8 Comments