Summer Ready Feet With Ipanema

June 24, 2016

בחודשי הקיץ החמים אני נוטה לבחור בזוג סנדלים אופנתיים, קלילים ומאווררים שילוו אותי לצד פדיקור מתוקתק, ובדרך כלל בכל שנה אני אמצא את הזוג הזה שיגרום לי להינעל עליו לכל הקיץ ואפילו כמה חודשים טובים מעבר. בשנה שעברו היו אלו סנדלים זהובים שנקנו ב-Call It Spring שהתחבבו עלי כל כך שהם הצליחו ללוות אותי אל תוך חודשי הסתיו ואף באביב, ועכשיו כמעט שנה שלמה אחרי שהזוג הזה נחרש היטב, נכנסים לתמונה הסנדלים החדשים של Ipanema.



את המותג הברזילאי איפנמה (Ipanema) הכרתי דרך פוסטים אופנתיים וצבעוניים של חברותיי לבלוגוספירה, אך משום מה לא יצא לי להיתקל בנעלי המותג בעצמי עד כה (למרות שניתן למצוא את מגוון נעלי המותג בנקודות מכירה רבות ברחבי הארץ)... כנראה שלא באמת ידעתי מה אני מחפשת... כעת, אחרי שכבר יש לי פייבוריט חדש לקיץ הקרוב בגזרת הסנדלים חשבתי לשתף אתכן, ואולי גם אתן תמצאו את הסנדלים שלא ידעתן שאתן מחפשות ותגלו את הזוג שילווה את רגליכן בנעימים אל תוך הקיץ החמים הזה.


נעלי איפנמה משווקות תחת המותג Grendene לצד מותגים נוספים כמו Rider, Zaxy, Grendha ועוד, ולאחר הצלחה מסחררת בברזיל וברחבי בעולם, הנעליים יובאו גם לארץ ומשווקות במגוון חנויות ברחבי הארץ. המותג מציע מגוון רחב של דגמים ועיצובים טרנדיים לנשים, גברים וילדים בכל גיל, החל מכפכפים, נעלי אצבע, סנדלים ואף נעלי בלרינה ופלטפורמה. מדי שנה המותג מתחדש עם מאה דגמים ועיצובים חדשים בהשראת הטרנדים הכי חמים ועכשוויים ששולטים בעולם האופנה.



לקיץ הנוכחי משיקים באיפנמה קולקציית נשים השוזרת בין המראה האורבני לבין המראה הנשי הרומנטי ומציגים עיצובים מעניינים בשילוב שלל אלמנטים קישוטיים, הדפסים ואיורים, עם מגוון רחב של אפשרויות אשר יכולות להתאים גם ליום וגם לערב וללוות בצורה שיקית כל לוק.
הסנדלים שבחרתי לי מקולקצית הקיץ החדשה הם מדגם CHARM* (מחירם 119 ש"ח באתר / 139 ש"ח בחנויות), סנדלי אצבע עדינים ומלאי שיק כאשר בסיס הסנדל בגווני nude והרצועות הדקות בגוון rose gold, ומעוטרים באלמנט עיצובי בדוגמת שורות ניטים זהובים (זמינים גם בגוונים שחור, כסוף ובז').
אני יכולה לשבת כאן ולכתוב לכן ארוכות על כמה שהסנדלים יפות בעיני ועונות בדיוק לסגנון האישי שלי, על כמה שהן קלילות ונוחות להפליא ומתאימות לי כמו כפפה ליד (או גרב לרגל?) - אבל האמת היא שזהו נושא מאוד אינדיבידואלי, ומה שיהיה יפה ונוח עבורי יכול לא להתאים למישהי אחרת. מה שכן אוכל לומר בבטחון מלא, זה שהמגוון הדגמים והעיצובים שמציעים איפנמה כל כך רחב ומעניין שאני בטוחה שיש משהו שיתאים לכל אחת. בין אם אתן מחפשות זוג כפכפים איכותי ומקושט או סנדלים טרנדיים ונוחים לעצמכן, או שבא לכן לפנק את הבן זוג בכפכפים בעיצוב קצת יותר מעניין מאלו שמציעים הרשתות האופנה, או אפילו לשדרג את נעלי הילדים שגדלים בצ'יק אבל צריכים משהו נוח לגדול בו - אני בטוחה שתוכלו למצוא את התשובה לכך בין מגוון נעלי איפנמה.


את נעלי המותג ניתן להשיג בחנות המותג הראשית ברחוב יהודה מרגוזה 39 יפו, בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר ipanema.co.il .

Sandals : Ipanema
Jeans : Mango
Bracelet | Clutch : Asos
Nails : OPI Stop I'm Blushing

*PR Sample

You Might Also Like

5 Comments