Glam Guru Beauty Box - Holidays 2016 Edition

October 22, 2016

קופסת החגים החדשה של הגלאם גורו יצאה לא מזמן למכירה, וכמובטח אני חוזרת אליכן עם סקירת הקופסא וכל הגודיז שמחכים לכן בפנים. בהשקה החגיגית הזו חברו הגלאם גורו בשיתוף פעולה אל מותג התכשיטים "אופליה" ומציעים לרכוש את הקופסא לצד תכשיט לבחירתכן במחיר משתלם במיוחד. אז ללא הקדמות מיותרות בואו ונראה מה מצפה לכן בקופסת הגלאם גורו החגיגית הפעם.


בקופסת החג של הגלאם גורו מחכים לכן שלושה מוצרים בגודל מלא לצד מוצרים מוקטנים בגודל נסיעות ומספר דוגמיות. שווי הקופסא הפעם עולה על 250 ש"ח בעוד שמחיר הקופסא באתר הגלאם גורו עומד על 80 ש"ח, ועולה בהתאם לתכשיט אותו תבחרו לצרף אל הקופסא ונע בין 170 ש"ח עד 280 ש"ח.


המוצר הראשון שתפס את עיני היה מיניאטורת הבושם של Muschino (5 מ"ל / שווי כ-40 ש"ח) בעיצוב המשעשע אך שנוי במחלוקת. הבושם Fresh Couture בניחוח המשלב רעננות הדרים, פירותיות מתוקה ותוי בסיס עציים בשילוב ענבר. הניחוח מעניין אך לא בדיוק קולע לטעמי האישי שנוטה יותר לכיוון הניחוחות הרעננים והעדינים, אך אני בטוחה שיתחבב על אוהבות הסגנון.


המוצר הראשון בגודל מלא שתמצאו בקופסא הוא לק של ANNY במגוון צבעים (תכולה 15 מ"ל / 45 ש"ח).
Runway Bunny הוא גוון סגלגל עם נגיעות אפרפרות, גוון מעניין וחורפי בעיני, אחד כזה שלא ציפיתי לאהוב אבל דווקא התחבב עלי שכן זהו גוון שעדיין אין לי באוסף. הלקים של ANNY מעולים בעיני ולמרות שכיכבו לא מעט בקופסאות קודמות של הגלאם גורו, דווקא שמחתי לקבל אותו בין מגוון המוצרים.


המוצר השני בגודל מלא שמצא את מקומו בקופסת החגים הוא ה-Body Splash של חברת Spring הישראלית (30 מ"ל / 39 ש"ח) בניחוח Seychelles fresh המשלב תוים לימוניים רעננים, תוים פרחוניים וענבר. מדובר במבשם גוף בגודל מיוחד שניתן לשאת בתיק בזכות אריזת פלסטיק קלילה ובטיחותית. הרעיון מאוד שימושי ונוח בעיני, אם כי גם כאן הניחוח לא הצליח לקלוע לטעמי האישי בתור מבשם גוף. למרות זאת הצלחתי למצוא לו שימוש בתור מבשם אווירה, כך שהמוצר לא התפספס לגמרי הפעם.


המוצר השלישי והאחרון בגודל מלא שנמצא בקופסא הוא גלוס לשפתיים מבית Careline הישראלית (שווי 50 ש"ח).
לצערי המוצר הזה לא הצליח לקלוע לטעמי בשום קטגוריה שכן איני נמנית על חובבות הגלוסים, והגוון שקיבלתי כלל לא לטעמי, אך אני בטוחה שיהיו כאלו שדווקא ימצאו לו שימוש.
לצד הגלוס הגודל המלא מצורפת דוגמית של מוצר שדווקא הצליח לסקרן אותי יותר, הפריימר המדובר של Careline שזוכה לשבחים רבים בקרב חובבות איפור מקומיות, כך ששמחתי על ההזדמנות לנסות אותו.


בין המוצרים בגודל הנסיעות נמנה קרם הלחות מבית Clinique המגיע בגודל מיוחד של 7 מ"ל בשווי 30 ש"ח.
לפי אתר החברה המוצר Superdefence SPF20 הוא קרם לחות יומי לכל סוגי העור עם מקדם הגנה SPF20 בעל פורמולה קלילה ומשיית המסייעת למנוע סימנים ראשונים של הזדקנות. על פניו המוצר נשמע מבטיח למדי, וכמובן שעם חברה מעולה כמו Clinique יהיה קשה להתאכזב.


מוצר נוסף בגודל נסיעות מיוחד שממתין לנו בקופסא הוא מסיר איפור דו פאזי של חברת Payot הצרפתית המעולה (30 מ"ל / שווי 30 ש"ח). את מוצרי החברה כבר יצא לי לנסות לא מעט ואני בהחלט יכולה להעיד שמדובר במוצרים מעולים ואיכותיים, וגם מסיר האיפור הדו פאזי הזה מצליח לעשות את עבודתו נאמנה מבלי לגרום לשום גירוי או אי נעימות בעת הסרת איפור עיניים עיקש במיוחד. מבחינתי המוצר עומד באותה רמה גבוהה של מסירי איפור דומים מבית Clinique ו-Lancome, מאוד אהבתי את המוצר ובהחלט אשקול לרכוש אותו בגודל מלא בעתיד.


מוצר נוסף בגודל נסיעות / דוגמית נדיב (5 מ"ל) הוא תחליב לחות מבית Avene. התחליב מותאם לעור רגיל עד מעורב לטיפול בקמטים ראשוניים ובעל רכיבים פעילים, מתאים לעור רגיש ונטול ריח. מוצרי Avene הם המוצרים אליהם אני מושיטה יד כאשר העור שלי נמצא במצב רגיש ופגיע במיוחד, לכן אני שמחה לנסות מוצר חדש מהמותג המעולה הזה. לדעתי אין צורך להרחיב במילים כאשר מדובר במותג כה ידוע ואיכותי כמו Avene, שכן שמו הולך לפניו.


 בנוסף למוצרים המוקטנים שבקופסא תמצאו שלישיית דוגמיות מבית "תפוח" עם סרום רימונים משקם להזנה והפחתת קמטים, קרם לחות עם ויטמין C ומקדם הגנה SPF25, וקרם לחות לעור רגיל-שמן עם מקדם הגנה SPF15 (תכולה 2 מ"ל). אמנם לא מדובר במוצר שמרגש במיוחד למצוא בקופסת יופי, אבל אני בהחלט אוהבת לשמור את הדוגמיות האלו לנסיעות או בתיק האיפור לטיפוח על הדרך, כך שאין לי יותר מדי טענות.


ואחרי שעברנו על תכולת קופסת היופי החגיגית של הגלאם גורו לעונת החגים הקרובה, הגיע הזמן לעבור אל החלק המרגש (לפחות מבחינתי) והוא שיתוף הפעולה עם מותג התכשיטים "אופליה".
"אופליה" היא חברת תכשיטים המייבאת לארץ תכשיטי כסף טהור, ציפוי זהב ואופנה מארה"ב. בין התכשיטים תוכלו למצוא עיצובים מיוחדים one of a kind עם טאץ' ייחודי, פטנטים מקוריים ועיצובים יוקרתיים.
כאמור תוכלו לבחור לצרף אל הקופסא החודש תכשיט לבחירתכן מהמגוון המוצע באתר הגלאם גורו ולהנות מתכשיט מקסים במחיר אטרקטיבי במיוחד. הבחירה בהחלט לא היתה פשוטה, אך לבסוף בחרתי לי בצמיד הטניס הכסוף העשוי כסף טהור ומשובץ זרקוני קריסטל. הצמיד בעל סגירת פטנט ייחודית המאפשרת התאמה מושלמת לפרק היד.
הצמיד המהקסים הזה הפך לאחד הפריטים האהובים עלי ומזכה אותי בשבחים רבים. מעבר לעדינות המקסימה שלו, מדובר בפריט איכותי ויפייפה. שווי הצמיד באתר החברה 200 ש"ח, אך בדיל המיוחד שמציעים באתר הגלאם גורו ניתן לרכוש אותו בהנחה משמעותית ומחירו יורד ל-150 ש"ח בעת רכישת הקופסא, כך שעל הקופסא והצמיד המקסים הזה תשלמו 230 ש"ח בלבד.
בעיני מדובר בתכשיט מקסים שיכול להיות מתנה נהדרת לצד הקופסא החגיגית של הגלאם גורו, אחד כזה אחת תשמח לקבל.



אם לסכם את התרשמותי מקופסת הגלאם גורו הנוכחית, הייתי אומרת שמדובר בקופסא עם תכולה חביבה אם כי לא מצויינת כמו זו שקדמה לה. גולת הכותרת בקופסא זו היתה מבחינתי ללא צל של ספק שיתוף הפעולה המעולה עם "אופליה" ששדרג בצורה מעולה את הקופסא והתמורה שתקבלו לכספכם.
הייתי מאוד שמחה לראות בקופסאות הבאות מוצרים ממותגים חדשים - אמנם המותגים מעולים אבל די חוזרים על עצמם, והדוגמיות הפכו לעניין של מה בכך... בעיני מוצרי איפור טרנדיים יוכלו לשדרג פלאים כל קופסת הפתעה, וכמובן ההזדמנות להכיר מותגים אחרים (דווקא כאלו שלא ניתן להשיג בקלות בארץ) יותר ממבורכת.
אני מקווה שנהניתן מהסקירה, וכמובן אשמח לשמוע מה דעתכן על המוצרים שבקופסא ואילו מוצרים היו מפתים אתכן לשבור את החסכון ולהזמין לכן קופסת הפעתה.

*PR Sample

You Might Also Like

7 Comments