Glam Guru Beauty Box Review - July 2016

July 13, 2016

אי אפשר להתעלם מהקיץ המהביל שכבר בהחלט נמצא איתנו, אבל אפשר להתנחם בכך שאחד החודשים החמים של השנה מביא עמו את קופסת ההפתעות החדשה של הגלאם גורו עם הרבה התרגשות וציפייה גדולה. הקוראות הוותיקות וודאי כבר מכירות את קופסאות ההפתעה של המותג שנסקרו אצלי בעבר, ולמי שטרם זכתה להכיר מקרוב, אני ממליצה לעיין בסקירות קודמות בבלוג. הפעם קופסת הגלאם גורו הצליחה להתעלות מעל לכל הציפיות שלי, ובעיני הפכה לאחת הקופסאות המוצלחות ביותר שיצאו עד כה על ידי המותג. סקרניות לגלות מה מחכה בפנים? אז המשיכו לקרוא!



קופסת הגלאם גורו החדשה לקיץ מגיעה עם מגוון מרשים של מוצרים ונוגעת בכל הקטגוריות שאנחנו אוהבות, החל מטיפוח הפנים, טיפוח הגוף, שיער, איפור ואף ציפורניים ממותגים אהובים ומוכרים וכמה חדשים שטרם זכיתי לנסות אישית.
עבור 79 ש"ח (לא כולל דמי משלוח) תקבלו שלושה מוצרים בגודל מלא ושלושה בגודל נסיעות/מיוחד, עם שווי כולל של המוצרים העולה על 300 ש"ח. בין המותגים שמככבים החודש בקופסא תמצאו את Lavido, Amika, CND, Golden Rose, -417 ו-Mummy Care.


בקופסת הקיץ של גלאם גורו שלושה מוצרים בגודל מלא, ביניהם קרם פנים טבעי של חברת Mommy Care המתאים לעור רגיל - קרם המכיל מרכיבים צמחיים ואורגניים (שמן זית, מלפפון, שמן קוקוס, חמאת שיאה, חוחובה, הממליס) מגן על עור הפנים מרדיקלים חופשיים. ללא פרבנים. ללא שמנים מינרלים. גודל מלא / 120 ש"ח.
את קרם הפנים טרם הספקתי לנסות אך שמעתי הרבה דברים טובים על המותג הטבעי הזה, לכן כבר יש לי הרגשה שמדובר במוצר מעולה.
מוצר נוסף הוא מסיכה מטהרת לפנים מהמותג -417. מסכה המנקה את העור משאריות לכלוך, איפור ותאים מתאים. מעניקה מגע רך ומראה בריא וזוהר. מכיל את VITAMIN MINERAL COMPLEX, המשלב קבוצת מינרלים מאזני לחות מים המלח עם ויטמינים. גודל מלא / 90 ש"ח.
מסכת הפנים הזו הגיעה בזמן מושלם עבורי כיוון שזהו המוצר שבדיוק חיפשתי לקנות. לאחר שניסיתי דוגמית של מסכת בוץ של חברת אהבה וקצת התקמצנתי ועדיין לא רכשתי אותה, אני מאוד שמחה לנסות את המסכה הזו של -417 שגם היא (בדומה למסכה של אהבה) מכילה בוץ מים המלח בשילוב עוד הרבה מרכיבים טובים ומזינים.
המוצר האחרון בגודל מלא הוא עיפרון-שפתון של Golden Rose המגיע ב-21 גוונים שונים, השפתון בעל מרקם חמאתי נעים ומעניק מראה מאט יפה לשפתיים עם גוון עשיר ומלא צבע. השפתון מועשר בוויטמין E אשר אינו מייבש את השפתיים, אינו מכיל פרבן. גודל מלא / 35 ש"ח.
מספר הגוון שקיבלתי הוא 12, גוון ורדרד ניודי מקסים, הפורמולה מאוד מוצלחת בעיני, לשפתון פיגמנט טוב מאוד ועמידות יפה, ובאופן כללי אני מאוד מרוצה מכך שיש מוצר שפתיים בקופסא.

בין המוצרים בגודל הנסיעות שלושה מוצרים מעניינים במיוחד:

הראשון שבהם הוא קרם גוף ארומתרפי של Lavido בניחוח פטשולי וניל. המוצרים של חברת לבידו הם בין האהובים עלי בגזרת טיפוח הגוף, ומאוד שמחתי לראות את קרם הגוף הזה בין מוצרי הקופסא. לקרם ארומה משגעת ונעימה ומרקם מעולה ומעשיר, וגם הגודל מכובד ביותר עבור גודל נסיעות. 60 מ"ל / 40 ש"ח.
השמפו היבש של אמיקה הוא אחד המוצרים המדוברים והנמכרים ביותר של המותג, לכן מאוד שמחתי על ההזדמנות לבדוק את ההייפה הזה מקרוב. ספריי השמפו היבש של אמיקה מיועד לניקוי מהיר של השיער בין החפיפות ע"י ספיחת השומן העודף והלכלוך שבשיער תוך כדי טיפוח השיער. טרם ניסיתי אבל בהחלט נשמע מעניין! מגיע בגודל נסיעות מוקטן בשווי 40 ש"ח.
מוצר מוקטן נוסף שהגיע בקופסא הוא שמן הזנה ושיקום לציפורניים של CND, לשמן המיוחד פורמולה המבטיחה שיקום אינטנסיבי לנזק הציפורן ע"י ריכוז גבוה של קרטין, חלבוני פרוטאין והזנה עמוקה של שמן חוחובה. גודל מוקטן / 3.7 מ"ל/ 15 ש"ח.


החודש יוצאים הגלאם גורו בשיתוף פעולה מיוחד עם מותג התיקים האופנתי Laster ומציעים לרכוש את קופסת ההפתעות של הקיץ לצד תיק מעוצב לבחירתכן במחיר משתלם במיוחד. בין מגוון תיקי המותג שניתן לרכוש במסגרת הדיל הזה תוכלו למצוא תיקי צד, קלאצ', ארנקים ועוד. לסטר Laster הינו מותג מעצבים ישראלי אשר הוקם ע"י אייל לסטר בשנת 1999, המציע תיקים ואביזרי אופנה המעוצבים בהשראת הטרנדים המובילים בעולם.


לדעתי מדובר באחת הקופסאות היותר מוצלחות של הגלאם גורו עד כה, תמהיל המוצרים והמותגים מאוד מעניין ואיכותי ובאמת שאני לא מצליחה למצוא ולו חסרון אחד לקופסא הזו. מעבר לקופסא המרשימה הזו, הדיל שמאפשר לרכוש את הקופסא בשילוב תיק של Laster מאוד משתלם בעיני, כך שאם אתן בדיוק מחפשות תיק ערב נחמד או ארנק חדש, לדעתי זו הזדמנות נהדרת להתחדש בתיק לבחירתכן ולקבל את שני הפריטים במחיר שווה במיוחד.

*PR Sample *Affiliate link

You Might Also Like

4 Comments