Full Face With New Products: Drugstore & Highend

November 02, 2016

בעולמן הסודי של בלוגריות איפור ההשקות החדשות לא מפסיקות לרגע (טוב נו, אולי בחגים), ומי שלוקחת חלק בעולם הזה נאלצת להתמודד עם כמות עצומה של מוצרי איפור וטיפוח חדשים, לטוב ולרע. מצד אחד את זוכה להיחשף למוצרים חדשים שלא בהכרח היית חושבת לנסות או כאלו שייתכן ולא היית יכולה להרשות לעצמך, ומצד שני החשיפה הזו מעצימה את התיאבון לכל מה שחדש ומנצנץ, גם אם את לא באמת זקוקה לו.
כמובן שעם פרצוף אחד יש גבול לכמות המוצרים שחובבת איפור ממוצעת יכולה להכיל ולנסות על עצמה, והתובנה שאין לי רצון להפוך לשפן נסיונות מתחילה לשקוע בי, והחשק דועך בהתאם. אוסף האיפור שלי אמנם כביר (אם לא לומר מוגזם) ובכל זאת אני נוטה שלא להתאפר ביום יום, וגם אז אני מושטיה ידי אל מספר מוצרים ספציפיים. שגרת טיפוח הפנים שלי מצטמצמת למוצרים הכרחיים בלבד המותאמים לעור רגיש, ואפילו שגרת טיפוח הגוף הפכה למינימליסטית והמוצרים הריחניים והממכרים לרוב מפנים מקום לטובת מוצרי טיפוח בסיסיים כמו שמנים טבעיים ותחליבי רחצה טיפוליים בתקווה שיעזרו לי להתמודד עם היובש של עונות המעבר והחורף שמעבר לפינה.
ועם זאת, לאחר כל הנאמר בהקדמה המעייפת הזו, מדי פעם מתחשק לי לנסות משהו חדש, לשחק קצת עם איפור סתם ככה בשביל הכיף, ועל הדרך לשתף אתכן ברשמים ודעותיי ממוצרים חדשים שניסיתי בעצמי. אני בטוחה שחלקכן סקרניות לא פחות ממני ומתרגשות קלות למראה מוצרים חדשים וצבעוניים, כך שאני שמחה לשתף אתכן במה שתפס את עיני, מה אהבתי ומה פחות, ובאופן כללי לשתף אתכן בחוויות מהתנסותי.
לכבוד הפוסט הנוכחי החלטתי ליצור מראה איפור שלם עם מוצרים חדשים בלבד אותם ניסיתי לראשונה, ואני מזמינה אתכן לקרוא על הרשמים שלי מיצירת מראה האיפור הסתווי שהתגבש לו.



חברת PUPA הוסיפה לאחרונה אל סדרת מוצרי הבסיס שלה פריימר חדש בגוון אפרסקי המבטיח להחליק ולאחד את גוון העור למראה רענן ובריא. הפריימר Smoothing Foundation Primer* מגיע בבקבוקון זכוכית עם משאבה נוחה בדומה לשאר הפריימרים בסדרה, אם כי מעבר למראה החינני של המוצר התקשתי להתחבר אל המוצר עצמו. באופן אישי פריימר הוא מוצר שאני נוטה לוותר עליו בשגרת האיפור שלי ומעדיפה להסתפק בקרם לחות שמטיב עם העור שלי, וגם כאן מצאתי שהטמעתו בעור לא היתה משימה קלה. אני מוצאת שפריימרים המכילים סיליקונים מאוד קשים לטשטוש עבורי ולרוב מתפזרים בצורה לא אחידה.
לשם הניסוי הנחתי את הפריימר המדובר טרם הנחת המייקאפ, וכאמור ההטמעה לא היתה אחידה במיוחד, אבל בהחלט ניתן היה להבחין שטשטוש מסויים של הנקבוביות. אם פריימר סיליקוני הוא מוצר שנמצא קבוע בשגרת האיפור שלכן ואתן מחפשות משהו חדש לנסות, אני חושבת שבהחלט אפשר לתת למוצר הזה צ'אנס, אך באופן אישי אני מתקשה להאמין שאושיט יד אל המוצר הזה בשנית.
ניתן להשיג במחיר השקה ברשת סופר פארם / 30 מ"ל / 79 ש"ח


מוצר בסיס נוסף שהיו לי ציפיות גדולות ממנו (למרות מחירו הזעום) הוא המייקאפ החדש של Essence מסדרת Pure Nude*. מדובר במייקאפ נוזלי המבטיח גימור טבעי וקליל, להרגשה נטולת איפור. המייקאפ המדובר מאוד הזכיר לי את סדרת True Match של L'Oreal במרקמו וגם בגימור המאט הקליל שלו. בהנחה ראשונה נראה כי הגוון 10 (הבהיר מבין השלושה) יהיה הגוון המושלם עבורי (תת גוון צהוב ובהיר מאוד) אך במהרה המייקאפ שינה את צבעו (התחמצן) והפך לכתמתם וכהה בכשלוש דרגות צבע, אם לא יותר. אכזבה, כבר אמרתי? אילו הצבע היה מתאים לי, בהחלט היה לו פוטנציאל להיות מייקאפ נהדר וטבעי שכן הוא מקיים את המובטח ואכן מספק תחושה נהדרת של קלילות ונוחות.
ניתן להשיג בדוכני Essence ברשת סופר פארם / 30 מ"ל / 21 ש"ח


מוצר פנים נוסף אשר שימש אותי למראה האיפור שבפוסט הזה משתייך דווקא אל קטגוריה יוקרתית יותר, והוא טריו האבקות הזה של Shiseido היוקרתית. ה-Face Color Enhancing Trio* הוא מוצר קומפקטי המשלב בין סומק, ברונזר והיילייטר המגיע באריזה מוארכת ויפייפה עם מברשת מסיער טבעי ומראה ענקית ונוחה. המוצר מגיע בארבע גרסאות כאשר בכל אחת שלושה גוונים שונים, המתאימים לעור בהיר או כהה בהתאם. הגוון שהגיע אלי הוא RD1 ובו סומק ורדרד, ברונזר בתת גוון חמים ומעט כתמתם, ושימר ורדרד כאשר לכולם גימור מנצנץ.
עם ציפייה גדולה ניגשתי תחילה אל הנחת הברונזר וחימום הפנים, אך התאכזבתי לגלות שהגוון לא בדיוק הולם את גוון עורי הבהיר, מה שהכריח אותי להוסיף מעט ברונזר בגוון קריר על מנת למתן את האפקט החם שהתקבל. הסומק לעומת זאת התחבב עלי, הגוון הורדרד שלו היה עדין יחסית ומצאתי שהוא מחמיא לי מאוד. ההיילייטר התגלה כפחות מוצלח מבין השלושה שכן הפיגמנט שלו מאוד חלק, אינו זוהר במיוחד ומרקמו הרגיש אבקתי מדי למשימה. ייתכן שעל גוון עור כהה יותר הגוונים היו נראים מוצלחים יותר, אבל מה אגיד - לפחות נתתי לו צ'אנס.
המברשת המצורפת אל הערכה היתה מאוד נעימה ואפילו הפתיעה ביכולת ההנחה והטשטוש שלה, אם כי באופן אישי אני נוטה להעדיף מברשות איפור משיער סינטטי. למרות חיבתי אל המראה הגדולה המצורפת אל ערכת הקומפקט הזו, אני מתקשה לראות את הקומפקטיות שבמוצר הזה שכן מידותיו גדולות מהרגיל (12X5 ס"מ) כמעט כשל פלטת צלליות קטנה, וכמות החומר אותה הוא מכיל (7 גרם בלבד) אינה מצדיקה מידותיו.
עם כמה שרציתי לאהוב את המוצר הזה, נראה שהחסרונות עולים על היתרונות ונותרתי מעט מאוכזבת.
את מחירו המדוייק של המוצר בארץ אשתדל לברר לכן בהקדם, אך נכון לעכשיו אני יכולה לומר שערכה זו נמכרת באתר Lookfantastic למשל במחיר מלא של 32.5 ליש"ט (כ-150 ש"ח).



בניגוד לאכזבה הקלה מהמוצר הקודם של Shiseido, דווקא הצללית הקרמית המעולה מסדרת Shimmering Cream Eye Color* בגוון PK224 הצליחה להזכיר לי כמה שאני אוהבת את המותג. על הצלליות הקרמיות האלו כבר כתבתי בבלוג בהתלהבות רבה, ולגמרי מגיע להן. מדובר בצללית קרמית חמאתית ורכה בצורה מושלמת עם פיגמנט זוהר ויפייפה. הגוון PK224 הוא גוון ורדרד חיוור ועדין, מושלם לבדו לאיפור יומיומי עדין וגם כבסיס לצלליות נוספות. למראה האיפור בנוכחי בחרתי להניח את הצללית על כל גלגל העין והוספתי בשקע העין מהברונזר שבערכת הקומפקט, מה שהוסיף מימדיות ועניין בלי יותר מדי השקעה.
אמנם לא מדובר בצללית קרמית מהסוג שמבטיח לשרוד 24 שעות, היא מצליחה לספק עמידות יפה מאוד ונראית מצויין גם בסוף היום, ואפילו לא מקשה על תהליך ההסרה.
הגוון הבהיר והזוהר היפייפה של הצללית הקרמית הזו יכולים בקלות להפוך אותה למוצר רב שימושי ולתפקד בתור הילייטר קרמי או מוצר הארה בזויות הפנימיות של העין, כך שבעיני היא לחלוטין שווה את ההשקה. הצלליות הקרמיות של Shiseido הן בין האהובות עלי ביותר באוסף האיפור וידי תמיד מושטת אליהן בשמחה.
ניתן להשיג בנקודות המכירה של המותג / כ-100 ש"ח במבצע / 6 גרם


השקה חדשה למדי שהגיעה בצמוד להשקתה בעולם היא המסקרה החדשה מבית Bourjois מסדרת ה-Volume Reveal* המגיעה בגרסא Radiant Black ו- Waterproof. המסקרה מצויידת האפליקטור בעל זיזי סיליקון קשיחים באורכים שונים המאפשרים להגיע בקלות לכל הריסים ואפילו מצליחה להתמודד בכבוד עם הריסים התחתונים מבלי ללכלך, בזכות האפליקטור הצר והארוך שלה. Bourjois הצליחו לחדש עם גימיק מעניין, מראה מגדילה פי 3 הנמצאת על אחת מפאותיה של המסקרה, ולמרות שמדובר במחשבה מעניינת וייתכן אף שימושית עבור מישהי אחרת, הגימיק נשאר עבורי כגימיק בלבד ולא באמת זוכה לשימוש כיוון שלרוב אני מתאפרת מול מראה בגודל מלא. המסקרה כשלעצמה דווקא חביבה למדי ומשמשת אותי רבות בתקופה האחרונה, האפליקטור מאוד נוח והפורמולה שלה אכן שחורה וזוהרת כמובטח (שחור שאינו מאט), אינה מתפוררת או נמרחת, והאריזה נחמדה. האפ זו המסקרה הכי טובה שניסיתי? כנראה שלא. אבל היא בהחלט עושה V על כל מה שאני מחפשת במסקרה, אז למה בעצם לא?
להשיג בנקודות המכירה של המותג / 135 ש"ח מחיר מלא / 7.5 גרם


אחת מהשקותיה האחרונות של חברת PUPA היא תוספת 8 גוונים חדשים אל סדרת השפתונים *PUPA Volume. סדרת השפתונים מציעה מרקם קרמי עשיר ונוח (הגיע הזמן להיפרד משפתוני המאט המייבשים) עם נוסחה ייחודית המבטיחה לטפח את השפתיים ואף להגדיל את נפחן החל מהשימוש הראשון (5% תוספת נפח כ-10 דקות לאחר המריחה הראשונה ו- 12% תוספת נפח לאחר שימוש של שבוע). הנוסחה הייחודית מכילה רכיבים כמו Volufiline וחומצה היאלורונית.
שני הגוונים שהגיעו לידי נראו מהפנטים מהרגיל, הגוון 402 Rouge Noir הוא בורדו עמוק ויפייפה והגוון 403 Euphoria Red הוא אדום אש כתמתם.
הפורמולה מעולה כמובטח ומעניקה לשפתיים מראה עסיסי ויפייפה, וגם אם טרם הצלחתי לרדת לשורש עניין הגדלת נפח השפתיים, אני עדיין חושבת שמדובר בגוונים מוצלחים ופורמולה נהדרת שבהחלט כדאי לנסות. הגוון שעל שפתי במראה האיפור הנוכחי הוא כמובן הגוון Rouge Noir, כל כך חורפי ומיוחד!
להשיג בנקודות מכירה של המותג ברשת סופר פארם / 55 ש"ח מחיר השקה / 3.5 מ"ל


מוצר שפתיים נוסף שראוי לציין (למרות שלא בדיוק הצליח להשתחל אל מראה האיפור שלי הפעם) הוא עפרונות השפתיים העמידים של IL Makiage* שהושקו לאחרונה בחמישה גוונים חדשים התואמים את סדרת שפתוני ה-XO של המותג. אף נראה שאחד הגוונים החדשים עשוי להתאים בצורה מפתיעה גם לשפתון האדום/כתום של Pupa אותו הזכרתי למעלה, והשילוב של השניים נראה הכרחי בעיני.
מנסיון עבר אני יכולה להעיד שעפרונות השפתיים של IL Makiage בעלי פורמולה מוצלחת מאוד, עמידה למדי ופיגמנטית בצורה מפתיעה, כך שאין כאן יותר מדי מקום לטעויות. אם אתן אוהבות לשלב עיפרון שפתיים טרם הנחת השפתון, בהחלט מומלץ לבדוק את סדרת עפרונות השפתיים המדוברת. המחיר אמנם לא זול במיוחד, אבל כדאי להמתין למבצעים או לנצל את שובר יום ההולדת שהרשת מעניקה לחברי המועדון שלה כדי לקבל דיל קצת יותר טוב על המוצרים המעולים של המותג.
להשיג ברשת איל מקיאג' ברחבי הארץ / 99 ש"ח


אז זהו זה להיום, מאוד אשמח לשמוע מה דעתכן על מראה האיפור שיצרתי, האם זהו לוק שהייתן מנסות בעצמכן?
אתן יותר ממוזמנות לשתף אותי בעמדתכן לגבי אגירת האיפור וכיצד אתן מתמודדות עם הסוגייה הזו בתור חובבות איפור או בלוגריות איפור.
אני מקווה שהצלחתי לחשוף אתכן למוצרים מעניינים שאולי הייתן רוצות לנסות, בתקווה שסקירותיי הצליחו לעזור לכן לגבש דעה על מוצר זה או אחר.
תודה שקראתן וניפגש בפוסט הבא!

 *PR Sample

You Might Also Like

11 Comments

  1. You look so fresh and radiant! Excellent post (as always)!xx

    ReplyDelete
  2. הציפורניים המושלמות הסיחו את דעתי! פוסט מקסים

    ReplyDelete
    Replies
    1. חח תודה יקירה :) שמחה שמשהו תפס את תשומת לבך מהפוסט הזה

      Delete
  3. מראה מקסים והאודם הולם אותך מאוד! חורפי ומדויק.
    נורא מאכזב שלמרות ההבטחות, בכל מה שנוגע לגוונים בהירים במייקאפים החברות הזולות יותר נוטות לפקשש...

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירה, כיףך לשמוע!
      המשימה למצוא מייקאפ בגוון מושלם בהחלט לא פשוטה, שמחה שיש מי שתבין אותי :)

      Delete
  4. אהבתי את המראה! והצללית של שיסידו נראת מושלמת! :)

    ReplyDelete