Take a moment to relax...

January 23, 2017

התקופה האחרונה שלוותה הכניסתה של השנה החדשה השרתה עלי לא מעט לחצים בפן האישי והנפשי, ובאופן כללי האווירה הייתה לחוצה ואיך לומר, לא כל כך נעימה. המחשבות של "מה משנים, לאן ממשיכים, ואיך מתקדמים עם החיים..." די הלחיצו אותי, והמפלט היחיד שהצלחתי למצוא (מלבד הדחקה והתעלמות טוטאלית, כמו שאני יודעת לעשות מצויין) הוא דווקא בדברים הקטנים כמו שגרת טיפוח נעימה מרגיעה.
אם גם אתן חשות כמוני או פשוט מחפשות לקחת לעצמכן פסק זמן קטן ולהירגע, הנה כמה אופציות שיעזרו לכן להשיג רגע של שקט ושלווה בתוך הכאוס האינסופי של החיים...



רענני את שגרת טיפוח הפנים שלך.
לאחרונה שגרת הטיפוח שלי הצטמצמה למוצרים הכרחיים בלבד וכאלה שמתאימים לעור רגיש במיוחד, כך שאני מוצאת את עצמי משתמשת בקולקטיב מצומצם למדי של מוצרים שאיך לומר, לא מרגשים אותי במיוחד. לכן מדי פעם אני אוהבת לגוון עם מוצר טיפוח חדש שיכניס קצת עניין וירענן את שגרת הטיפוח העייפה שלי. פילינג הפנים של לאוקסיטן* מסדרת האדמונית [100 מ"ל | 127 ש"ח לאחר הנחה במקום 159 ש"ח] הוא בדיוק המוצר שעובד עבורי ומצליח לעורר את המצב. מדובר במוצר 2 ב-1 המשלב מסכה ופילינג לפנים באחד, הוא מצליח לרענן ולחדש את עור הפנים בעדינות, ובעיקר מוסיף קצת עניין.

הקדישי זמן לטיפוח הגוף לפני השינה.
מלבד שגרת טיפוח הפנים הידועה בחשיבותה, טיפוח הגוף חשוב לא פחות בתקופה זו של החורף, וקרם ידיים הוא אחד המוצרים שאני לא מוכנה לוותר עליהם, במיוחד לפני השינה. קרם הידיים והרגליים המרגיע של לאוקסיטן* אהוב עלי במיוחד בתקופה האחרונה שכן בנוסף למרקמו העשיר והמפנק, הוא מועשר בחמאת שיאה וחמישה שמנים אתריים מרגיעים בהם לבנדר, ברגמוט, תפוז מנדרין, תפוז מתוק וגרניום שמעניקים לו ניחוח טבעי ומרגיע שמסייע להירדם בתחושה טובה ונינוחה. [75 מ"ל | 80 ש"ח לאחר הנחה במקום 100 ש"ח]


הקפידי על מניקור מסודר.
אני חייבת להודות שבקטגוריה זו אפילו אני עצמי חוטאת לעיתים, אבל דווקא זהו המקום להזכיר גם לעצמי שציפורניים מטופחות גורמות להרגשה טובה יותר. גם אם את מעדיפה ציפורניים נטולות לק, כדאי לפחות להקפיד על ציפורניים מסודרות עם לק שקוף, ואם תוכלי לפנות לעצמך זמן לסידור מלא של הציפורניים ומריחת לק, הרי זה מבורך. לק בצבע האהוב עלייך (אצלי הוא ללא ספק הצבע האדום) וציפורניים מסודרות ישדרגו כל מראה ואני אישית מוצאת שההתעסקות עצמה מרגיעה ונעימה.

הבעירי נר ריחני לאווירה טובה.
אין ספק שנרות ריחניים הפכו למוצר חובה בכל בית, ומעבר לכך שמדובר בפריט דקורטיבי ופונקציונלי כאחד, הוא מצליח ליצור אווירה רגועה ונינוחה יותר בזכות האור העדין וכמובן הניחוח שהוא מפיץ בחלל החדר. בין אם בחרת בנר קטן בתקציב כמו למשל זה של Yves Rocher [20 ש"ח] או שהחלטת להשקיע בנר מסיבי עם נוכחות, כמו אלו של Spring למשל [119-279 ש"ח], שניהם יעשו את העבודה ויתרמו לאווירה חמימה ונעימה שתעזור לך להירגע בסופו של יום ארוך.


התבשמי בבושם האהוב עליך.
אין כמו לקבל מחמאה על הבושם שלך או יתרה מכך, שאת עצמך מריחה נפלא. גם כשאת בבית, או סתם יוצאת לסידורים זריזים, כיף לדעת שאת מריחה נהדר. הרי מי מאיתנו לא חשה את תחושת התסכול הזו כשאנחנו מגלות ששכחנו להתבשם לפני היציעה מהבית... דרך נהדרת להתמודד עם ההתקלה הזו נמצאת בבקבוקוני מיני של בשמים, כדוגמת ה-א.ד.ט. של לאוקסיטן בניחוח תה ירוק ותפוז מר המרענן [75 מ"ל גודל מלא | 202 ש"ח לאחר הנחה במקום 289 ש"ח] שמלווה אותי מאז הגעתה של משאית האושר הקטנה. כל כך פשוט לזרוק אותו בתיק ולהתבשם בדרך או במהלך היום, ואם הצלחת למצוא מיניאטורה של הבושם האהוב עליך, את בהחלט יכולה להיות רגועה.


תרשי לעצמך להתפנק.
עם תחילתה של השנה החדשה חלקנו יצאנו בהבטחות לעצמנו הנוגעות להפסקת או צמצום הקניות המיותרות עד ליום ההולדת / שנת 2020 / ציון דרך אחר, ותאמינו לי שאני בהחלט זקוקה לאתנחתא מהסוג הזה. עם זאת אני עדיין חושבת שזה לחלוטין לגיטימי להתפנק מדי פעם ובמידה, במיוחד בגזרת הטיפוח. אז נכון, אנחנו יכולות להסתבן כל חיינו בסבון נוזלי של Life ולהתמרח בקרם גוף גנרי כלשהו, אבל מה שווים החיים ללא פינוקים?
מדי פעם בהחלט אפשר ונכון להשקיע קצת אקסטרה באותו מוצר שנמצא אצלנו בוויש ליסט כבר חצי שנה או לנסות את המוצר ההוא שמריח נפלא אבל לא חיוני לתפקוד היומיומי שלנו. וזה בדיוק המקום להזכיר לכן שלא חייבים להתרושש, אלא פשוט צריך לדעת לקנות חכם. ואיך עושים את זה? ניחשתן נכון - לקנות במבצעים.
זה לא מקרי שהפוסט הזה עולה בדיוק בתחילתו של סייל ענק שעורכת חברת לאוקסיטן על מאות ממוצריה, אותם תוכלו לרכוש בהנחה משמעותית של עד 40%. זהו בדיוק הזמן להתחדש במוצרים האהובים עליכן מהחברה או לנסות מוצרים חדשים בהם חשקה נפשכן, כאמור מבלי להשאיר חור בארנק.

ה-"Winter Sale" של לאוקסיטן יתקיים בין התאריכים 23-31 בינואר בחנויות הרשת ובאתר ויציע מגוון מוצרים ב-10% עד 40% הנחה, ומשלוח חינם ברכישה מעל 400 ש"ח (או איסוף בחינם מהחנות הקרובה אליכן). למי שתגדיל לרכוש מוצרים בסכום של 1000 ש"ח תקבל גם מתנה נדיבה, מארז שלישיית קרמי ידיים בשווי 147 ש"ח.

אני כבר הספקתי להוסיף לסל כמה מהמוצרים האהובים עלי מהמותג כמו מיסט הפנים המרענן מסדרת הפאוני [100 מ"ל | 55 ש"ח לאחר הנחה במקום 69 ש"ח] שנרכש אצלי באופן קבוע ומשרת אותי נאמנה בכל בוקר וערב לפני הנחת קרם הלחות. גם שמן הרחצה הנהדר מסדרת השקד הוא מוצר אהוב שייתכן ויירכש בשנית במסדרת המבצע המשתלם הזה [500 מ"ל | 143 ש"ח לאחר הנחה במקום 179 ש"ח].

אני מקווה שנהניתן מהפוסט הזה וקיבלתן רעיונות שיעזרו לכן לקחת רגע לעצמכן ולהיכנס לאווירה רגועה ושלווה יותר.
כרגיל אתן מוזמנות לספר לי אילו מוצרים של לאוקסיטן אהובים עליכן והייתן ממליצות לי לנסות, והאם תהיו מוכנות לשבור את עוצר הקניות שלכן כשמדובר במבצע משתלם?
תודה שקראתן ונתראה בפוסט הבא!

*PR Sample

You Might Also Like

6 Comments

  1. פוסט יפהפה ונוגע ללב יקירה, כל כך מזדהה עם מה שכתבת והטיפים שלך נפלאים!

    ReplyDelete
  2. כמה יופי בפוסט הזה נטלי! מקווה שהשנה הזו תהיה טובה אלייך :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מקסימה :) שתהיה שנה נהדרת גם לך!

      Delete