Valentine's Day Gift Guide

February 12, 2017

חג האהבה הלועזי, הלוא הוא הוולנטיין דיי, הפך למעט שנוי במחלוקת לאחרונה ויש שיגידו שמדובר בחג לחלוטין overrate שמטרתו העיקרית היא לגרום לנו לבזבז יותר ממה שאנחנו מתכוונים, הרי שכל יום הוא יום שראוי לציין ולחגוג בו את אהבתנו. אבל בין אם אתן נמנות על אוהבות הקיטש והרעפת המתנות, או שאתן מעדיפות לעבור את החג הזה מתחת לראדר, או שאולי אתן בכלל לא בטוחות איפה אתן נמצאות על הסקאלה הזו, זוהי הזדמנות טובה לבדוק את השטח ולקבל (או לתת) רעיונות למתנות אפשריות לחג הוולנטיין הקרוב.



מארזי מתנה מוכנים הם אופציה מצויינת למי שמעדיף שהעבודה הקשה תיעשה בשבילו, וכל מה שנותר לעשות הוא רק לבחור מהמגוון העצום שמציעות חברות הטיפוח. לאורך כל השנה מותגים כמו L'Occitane ו-Ahava מציעים מבחר עשיר של מארזים מקסימים ומגוונים בטווח מחירים נוח עם מוצרים בגודל מיוחד.
לקראת החג משיקה L'Occitane מהדורה מיוחדת Rose Originelle בניחוח ורדים עדין ומיוחד כאשר בקולקציה תמצאו מוצרים כמו א.ד.ט., חלב גוף מבושם, ג'ל רחצה עדין וקרם ידיים. בנוסף למוצרים בגודל המלא תוכלו להשיג את ערכת הוורדים עם מוצרים מוקטנים מהסדרה לצד מוצרי הבסט סלר מהמותג במחיר מיוחד לכבוד החג בהנחה של 20% בחנויות הרשת. הערכה המתוקה שמגיעה בתיק איפור ורוד רקום מכילה חלב גוף וג'ל רחצה מסדרת וורדים אוריגינל, קרם ידיים חמאת שיאה וורדים, מי פנים אימורטל, שפתון לחות חמאת שיאה וסבון מוצק חמאת שיאה חלב במחיר מיוחד של 95.20 ש"ח במקום 119 ש"ח לפני הנחה.


מארזים נוספים שכדאי לבדוק בחג הזה שייכים למותג הישראלי שכולו AHAVA, המציע שתי גרסאות במהדורת וולנטיין בניחוח Sea Kissed ו-קקטוס ופלפל ורוד. מוצרי חברת אהבה נתפסים בעיני מאז ומתמיד כמתנה איכותית וקלאסית לכל הגילאים. מוצרי המותג איכותיים ללא יוצא מן הכלל החל ממוצרי טיפוח הפנים וכלה בטיפוח הגוף, ההיצע רחב והמוצרים איכותיים ומפנקים מאוד. מארז הוולנטיין מכיל תחליב לחות מינרלי בגודל מלא ושני מוצרים בגודל מוקטן, בהם קרם ידיים וג'ל רחצה מינרלי, בניחוח האהוב לבחירתכן. מחיר הערכה 99 ש"ח, ניתן להשיג ברשת סופר פארם.


בגזרת האיפור אפשר להתפנק באין סוף מוצרים ואפשרויות, ומבין אלו שהצליחו לתפוס את תשומת לבי נמנים מוצרי האיפור של חברת ג'ייד. גם כאן מדובר בגאווה מקומית הרי שג'ייד מצטיינים בהנגשת מוצרים שאיכותם לעיתים לא נופלת ממוצרי יוקרה, אך המחיר נגיש בהחלט. לכבוד הוולנטיין המותג מציע מראה איפור רומנטי ומפתה כאחד, המשלב בו סומק בעיצוב תחרה משיי וזוהר בגוון Nectar Lace (70 ש"ח), מסקרה בעיצוב מיוחד שמעניק נפח והפרדה מושלמת של הריסים (80 ש"ח), ושפתון בגוון אדום קלאסי ומפתה המעניק לחות וברק לשפתיים בגוון Red Sin (65 ש"ח). את מוצרי המותג ניתן להשיג לרוב במחירים מבצע אטקרטיביים מה שמאפשר להרכיב סט איפור מושלם המותאם לצרכים וההעדפות שלכן, והאיכות כאמור מצויינת ואף העיצוב המשודרג מצליח להפתיע לאחרונה ומשווה למוצרים מראה יוקרתי שבהחלט לא יבייש מוצרי High End.



לחובבת האיפור המקצועיות שבינינו שכבר לא מתרגשות ממוצרים "רגילים" אופציה מעניינת למתנה בגזרת האיפור היא פלטות איפור מקצועיות יותר, למשל כמו אלו שמציעים IL Makiage ו-Careline.
IL Makiage משיקה את פלטת השפתונים Color Master בעיצוב שיקי ומדליק בשישה גוונים שונים המחולקת לקבוצות צבעים שונות כמו אדום, כתום, סגול, ורוד, חום וטבעי, כאשר בכל פלטה חמישה גוונים בגימור מאט וסמי-מאט, וגוון אחד בגימור מבריק וחי מסדרת שפתוני ה-Rave. האופציות כאן הן בלתי נגמרות הרי שניתן לערבב בין הגוונים וליצור גוונים חדשים ומיוחדים. את הפלטות ניתן להשיג במחיר השקה מיוחד של 129 ש"ח במקום 229 ש"ח, לצד מברשת שפתיים מקצועית בעבודת יד, מחירה 129 ש"ח.

Careline עומדים בטרנדים העכשוויים ומציעים פלטה מקצועית חדשה Pro Shimmer & Glow ובה ארבעה גווני היילייט ושימר זוהרים במיוחד בגווני Champagne, Golden, Bronzer ו-Sweet אשר יכולים להעניק נגיעות זוהר למראה האיפור כולו או אפילו לשמש כצלליות. הפלטה קומפקטית ומעוצבת, והגוונים אוניברסליים ומחמיאים, לדעתי מדובר בפלטה מוצלחת למדי. מחירה עומד על 120 ש"ח ברשת סופר פארם.


Shiseido השיקו לאחרונה את סדרת שפתוני ה-Rouge Rouge היוקרתית שמעבר לגוונים היפייפים מציעה קונספט מיוחד - בסדרה 16 גוונים על טהרת הגוון האדום, כך שכל אחת תוכל למצוא את האדום המושלם שלה. בין אם השפתון המושלם שלך הוא עדין וטבעי, ובין אם הוא אדום דומיננטי וכובש, כל אחת תוכל לבחור את האדום שיתאים לה בדיוק לכל ארוע ולכל שעה ביום.
כאיה ממותג יוקרתי, השפתונים בסדרה מעוצבים בצורה אלגנטית להפליא ובעלי מכסה מתמגנט מיוחד, מה שמוסיף שיק וחן למוצר. השפתונים עצמם בעלי פיגמנט עשיר ומצטיינים בפורמולה לחותית ונוחה. אחרי שגעת שפתוני המאט שתפסה אותנו לאחרונה, זהו בדיוק הזמן להתפנק בשפתון לחותי איכותי!
ניתן להשיג בנקודות המכירה של שיסיידו, 145 ש"ח.


בגזרת מוצרי הבישום והאווירה מככבים לאחרונה המוצרים של חברת Spring הישראלית שמציעה מגוון מוצרים ריחניים מעוצבים. על הנרות של Spring כבר כתבתי בעבר בבלוג, ואתן בטח כבר יודעות שמעבר לעיצוב המשגע מדובר בניחוחות ממכרים ונפלאים. בסדרת ה-Private Collection תמצאו מגוון נרות ריחניים בגדלים שונים, העשויים 100% שעווה טבעית. ניחוחות הסדרה מתחלקים לריחות פרחוניים ורעננים (באגרטלים לבנים) וניחוחות עציים ומתובלים (אגרטלים שחורים), הנרות מעוצבים בצורה אלגנטית ויוקרתית ומשווים לחדר אווירה נעימה ומפנקת, ואפילו כאשר הנר אינו דולק, מופץ בחדר ריח נעים ועוצמתי.
הנרות של Spring מגיעים במגוון ניחוחות וגדלים, ומחירם נע בין 99 ש"ח ל-279 ש"ח בהתאם לגודל.


בגזרת הבישום Spring מציעים מגוון בשמים לנשים ולגברים, ואף בישום אווירה לבית. בקבוקוני הבושם מתהדרים בעיצוב יוקרתי המזכיר את בשמי Chloe המפורסמים, והניחוחות מגוונים ומעניינים. הבושם White Flower (א.ד.פ) בעל ניחוח מתוחכם של פרחים לבנים: חבצלת, יסמין, שושנת העמקים וטוברוז ובבסיסו ניחוח מאסק קלאסי ועצים לבנים.
מחיר הבשמים עומד על 99 ש"ח עבור 50 מ"ל, וכמו כן ניתן להזמין דוגמיות בשמים ללא עלות ולהתנסות בניחוחות חדשים.

לכבוד הוולנטיין משיקים ב-Spring מארז מיוחד בניחוח Velvet Crystal באריזת To Go קומפקטית וסבון לב מתוק וריחני. זוהי אופציה צנועה ונחמדה שתשמח את המקבלת מבלי להתרושש. 59 ש"ח למארז.



למי מאיתנו שאוהבת לשמור על מראה ציפורניים מתוקתק אך לא בהכרח מצליחה לפנות זמן למניקור במכון, תוכל למצוא את הישועה בלקים העמידים של OPI מסדרת ה-Infinite Shine המדוברת. הסתיו הזה OPI מרעננים את סדרת הלקים המוצלחת Infinite Shine עם 30 גווני הדגל של המותג עם גוונים אהובים החל מה- Funny Bunny ועד Big Apple Red הפופולארי. סדרת הלקים מצטיינת בעמידות מצויינת וברק ממש כמו של לק ג'ל, וכעת מתווספים אל המגוון הרחב גוונים מוכרים ואהובים, וזו הזדמנות מצויינת להתחדש בלק האהוב בפורמולה עמידה יותר.



*המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה *PR Sample

You Might Also Like

8 Comments

  1. Love the inspiration! Everything looks amazing! xx

    ReplyDelete
  2. תענוג! יום אהבה שמח

    ReplyDelete
  3. פוסט עוצר נשימה אהובה. פשוט יפהפה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מקסימה שכמותך :) תמיד כיף לקבל ממך מחמאות שכאלו

      Delete