New Fragrances for Spring 2017

April 09, 2017

חג האביב הוא הזדמנות מצויינת להתחדשות הן מפנים וכלפי חוץ, זהו זמן מצויין לחידושים מרעננים בחיים, ולו הקטנים ביותר. מזג האויר הנעים מפנה מקום לתחושת קלילות ובגדים אווריריים, ואיתו מגיעים ניחוחות חדשים ומרגשים.
כל התחדשות בתקופה זו היא מבורכת, ואם היא מגיעה בצורת בשמים יפייפים שמעטרים את השידה ועוטפים אותנו בניחוחות מופלאים, הרי שהיא מבוכרת.
בפוסט מסורתי לכבוד חג האביב אספתי עבורכן כמה אופציות נהדרות לבשמים חדשים שבהחלט כדאי לבדוק לפני החג.

Salvatore Ferragamo Signorina in Fiore

Salvatore Ferragamo - Signorina in Fiore

סניורינה האלגנטית מתחדשת באביב זה עם ניחוח פרחוני רומנטי המשלב בצורה מושלמת קוקטייל של פרחוניות ופירותיות מענגת. הניחוח החולמני ומלא החיים של Signorina in Fiore פותח בתוים פירותיים של אגס ורימון, לב הבושם כובש עם פריחת הדובדבן ויסמין, ובבסיסו מאסק לבן וסנדלווד המשאירים אחריהם תחושת חמימות ורכות.
אוהבות הניחוחות הפרחוניים-פירותיים הקלילים מובטחות להתאהב בבושם זה, ולו רק בזכות העיצוב הרומנטי של הבקבוקון היפייפה.
50 מ"ל / 249 ש"ח, 100 מ"ל / 349 ש"ח

 Kenzo Eau De Lumiere

 Kenzo - Eau De Lumiere

מי מאיתנו לא זוכרת את הניחוח הקלאסי והנצחי של Kenzo Flower? הניחוח הפרחוני והפודרתי של Kenzo נתפס כאחד הבשמים האייקוניים והפופולאריים עוד מאז שנת 2000, והשנה מתחדש המותג בניחוח פרחוני חדש וזוהר במיוחד.
כעיצוב הבקבוקון המרשים, גם הניחוח מתהדר בתווים אלגנטיים ונשיים של ברגמוט רענן לצד פירותיות של אגס, לב פרחוני של ורד מבולגריה ויסמין, ובסיס ממכר של מאסק לבן ודבש מתוק וכובש.
אוהבות הנוסטלגיה וודאי ישמחו לנסות את הניחוח החדש אשר טומן בו נגיעות מהניחוח הקלאסי ובו בעת מחדש ומפתיע עם תווים מקוריים וכובשים.
50 מ"ל / 299 ש"ח

Juicy Couture Viva La Juicy Sucre

Juicy Couture - Viva La Juicy Sucre

המתוק שבחבורה ואחד כזה בהחלט תתקשו להסיר ממנו את העיניים הוא הבושם החדש לבית Juicy Couture.
בבקבוק כבד ומרשים הנוטף מתיקות מסתתר ניחוח התואם בצורה מושלמת את נראות הבושם. כאן לא תמצאו מתיקות מעודנת ונגיעות של עדינות של וניל, הרי שהבושם Viva La Juicy Sucre מציע לטעום את טעמו של הסוכר, רק בלי להתחשבן על הקלוריות.
בקוקטייל המשלב פרחוניות, פירותיות ובעיקר כל מה שמתוק, תזכו לטעום מתווים פרחוניים של גרדניה, יסמין ופריחת הדרים, תוים פירותיים של דומדמניות, מנדרינה ואפרסק, ובסיס מתוק של שקדים, וניל, קצפת, קקאו וסנדלווד חמים.
מסתבר שבהחלט אפשר לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה. מתוק-מתוק-מתוק.
100 מ"ל / 249 ש"ח

Elizabeth Arden White Tea

Elizabeth Arden - White Tea

באוירה של נשיות, קטיפתיות ועדינות, משלב הבושם White Tea לכדי הרמוניה תוים יחודיים של תה לבן לצד ניחוחות עדינים של מנדרינה ומרווה, כאשר בין תוי הבושם מסתתרות נגיעות של אירוס, ענבר, מאסק ותוים עציים רכים.
הבושם מצליח ללכוד את תחושת הרוגע והשלווה של לגימה ראשונה ומענגת של תה, ומאפשר לקחת עמנו את החוויה הנעימה הזו ולהתעטף בה במהלך היום.
מדובר בבושם אלגנטי שכולו נשיות ורכות, בניחוח נקי ומעודן שיצליח לכבוש בקלות את אלו מאיתנו שאוהבות למצות את רגעי השלווה ביום.
100 מ"ל / 199 ש"ח

*המוצרים נשלח לסקירה כנה ע"י החברה *PR Sample

You Might Also Like

7 Comments

  1. Some lovely packaging on them.

    ReplyDelete
  2. התמונות ריסקו אותי. פוסט כל כך יפה יקירה!!!

    ReplyDelete
  3. כמעט מצליחה להריח את הבשמים דרך התמונות המעלפות...

    ReplyDelete
  4. התמונות שלך ממיסות את הלב!♥

    ReplyDelete