New Beauty Bits I'm Loving This Spring

May 06, 2017

אביב, הו אביב... כל כך ציפיתי וחיכיתי לתקופה המקסימה הזו... הפריחה היפה בכל מקום, מזג האויר הנעים, ואיתם מגיעה תחושת התחדשות והתרעננות מלאת ציפיות. את האביב שלי התחלתי במקום עבודה חדש, אחרי שנים ארוכות של עשייה בתחום שונה לגמרי, ואני חייבת לציין שזה מאוד מרענן ומעניין להיכנס לשגרה חדשה. נכון שזה לא בדיוק פשוט וקל, ולכל התחלה חדשה צריך להתרגל, אבל יש בזה משהו מרגש. עכשיו יש לי סיבה לקום בבוקר ולשם שינוי... להתאפר! כן כן, אמנם איפור תופס חלק משמעותי כאן אצלי בבלוג, אבל דווקא בתקופה האחרונה נתתי לעצמי מנוחה קלה בתחום הזה, ואני דווקא מוצאת את החזרה לאיפור כעניין מרגש ונחמד למדי.
אז מה יכול להיות יותר טוב מאשר לחזור אל מגירות האיפור שלי אשר שופעות בשלל מוצרים אהובים, מאשר השקות אביביות חדשות ומרגשות?



תוספת יוקרתית במיוחד שהתווספה לאחרונה אל מגירת האיפור שלי היא לא אחרת מאשר קומפקט המייקאפ החדש של Givenchy מסדרת *Teint Couture Cushion. מדובר במייקאפ נוזלי המצוי בקומפקט חדשני וראשון מסוגו אשר. בניגוד לקומפקט קושן הנפוץ והפופולרי, הקומפקט של Givenchy אוגר את המייקאפ הנוזלי תחת לוחית מתכת סטרילית ומשחרר את כמות המייקאפ הדרושה בלחיצה בודדת. מעבר לכן שמדובר בפטנט מדליק במיוחד, נכנס כאן אלמנט העיצוב המרשים אשר מתקבל בלחיצה על פנים הקומפקט ומשחרר את המוצר בצורת תבליט הלוגו של המותג.
מבחינת המוצר עצמו, מדובר במייקאפ נוזלי בגימור זוהר שמעניק לחות לעור ומאפשר לטשטש פגמים קלים בעור וליצור מראה עור אחיד, בריא וקורן. לא מדובר כאן במייקאפ heavy duty אלא בפורמולה שתעניק מראה טבעי ורענן, סטייל my skin but better.
המייקאפ עובד נהדר גם עם מברשת וגם עם ספוגית דוגמת הביוטי בלנדר, ואף נוח לבצע תיקונים במהלך היום בעזרת הספוגית המצורפת, אם כי באופן אישי אני מעדיפה להניח את המייקאפ באמצעות מברשת מייקאפ דחוסה כדוגמת זו של IL Makiage.
בנוסף ליתרונות אלו, למייקאפ מקדם הגנה של 10 SPF, אמנם לא מדובר כאן ברמה גבוהה שתחליף את מקדם ההגנה לחלוטין, אבל בהחלט תוספת מבורכת.
עד כה הכל נהדר, אבל מה עם חסרונות? ובכן, כיאה למותג יוקרה, המחיר עשוי להוות מכשול קל למי מאיתנו שלא רגילה להתפנק במוצרים מהמותג על בסיס קבוע, ותיאלצו להיפרד מ- 319 ש"ח עבור קושן יוקרתי זה המכיל 14 מ"ל בלבד ברשתות הפארם בארץ.
אם בכל זאת החלטתן להשקיע את כספכן במוצר היוקרתי והיפייפה הזה, תתיקלו במכשול נוסף בגזרת התאמת הגוונים, שכאן המותג מציע 4 גוונים בלבד (בעוד שלארץ הגיעו 3 מתוכם) ולקוות שאחד מהם יתאים לגוון עורכן בצורה מושלמת.
אם אתן בעלות עור בהיר עם תת גוון צהוב, רוב הסיכויים שהגוון Fresh Porcelain 1 יתאים לכן, וכאן בהחלט התמזל מזלי והגוון המדובר מצליח להתאים לי בצורה מושלמת.

עם בסיס רענן וזוהר אני אוהבת במיוחד לשלב סומק ורדרד עדין בגוון חי. למשימה זו אני נוטה לבחור לרוב בסומק המתקתק של Clinique מסדרת Cheek Pop, שאהוב עלי במיוחד לא רק בזכות הגוון האוניברסלי המוצלח שלו (Ginger Pop) אלא גם בזכות עיצוב פרח החרצית המוטבע עליו. אני בטוחה שעד כה כבר הצלחתן להבין שאני סאקרית של אריזות יפות... ובכן, הסומק הזה הוא אחד המיוחדים ובהחלט האהובים עלי מכל אלו שברשותי וזוכה לאהבה גדולה אצלי.
ניתן להשיג בדוכני המותג ברשתות הפארם ובאתר, 129 ש"ח עבור 3.5 גרם.


כידוע MAC תמיד דואגים להתעדכן עם קולקציות וחידושים בתדירות גבוהה, ולאחרונה הגיע לידיי שפתון מהמהדורה המוגבלת *Colour Rocker, קולקציית שפתונים בגוונים נועזים בגימור מאט. במסגרת ההשקה החדשה התווספו אל הקולקציה הקבועה 28 גוונים ייחודיים ואייקוניים אשר בהם גוונים נפוצים החל מאדום, ורוד, ניוד ועוד ואפילו יש מקום לגוונים מפתיעים במיוחד כגון ירוק, כחול, אפור, לבנדר, תורכיז ועוד. זהירות, לנועזים בלבד!
השפתונים כולם מגיעים בגימור מאט מצויין ובעלי עמידות מרשימה, ומספקים צבע רוויי במריחה קלילה.
הגוון Gritty Girls בעלת צבע חום בהיר קריר, מעין Nude lip עם טוויסט וינטג' עדכני. זהו אמנם לא בדיוק הגוון שהייתי בוחרת באופן טבעי, אבל אני בהחלט מוכרחה להגיד שיש בו משהו מיוחד ומעניין.
את השפתונים החדשים ניתן להשיג ברשת MAC ובאתר, 93 ש"ח עבור 4 גרם.


אחד החידושים שהצטרפו אל שידרת האיפור שלי לאחרונה והפכו לאהבה בין רגע, הוא הבושם המצויין Signorina in Fiore שהזכרתי בפוסט הקודם בבלוג. מדובר בבושם פרחוני-פירותי עדין ונשי במיוחד שהתאהבתי בו מייד ומאז הוא מלווה אותי מדי יום. וכמובן שהבקבוקון היפייפה מוסיף לו אקסטרה נקודות. מומלץ בחום לכל אלו שבשמים פרחוניים ורכים קולעים לטעמן.


מקווה שאהבתן את נבחרת החידושים שלי להפעם, ואני אשמח לשמוע מכן אילו מוצרים עשו לכן את האביב (או כל רגע אחר). תודה שקראתן ונתראה בפוסט הבא. שיהיה אביב שמח ושבוע מצויין :)

*PR Sample

You Might Also Like

3 Comments

  1. Great review .. I always reading ur views
    xx

    ReplyDelete
  2. Nice to see what you've been loving.

    ReplyDelete
  3. OMG your photos, they are stunning! just wow
    I saw this Givenchy cushion on IG a few times and it looks really gorgeous! And I didn't know this MAC lipstick, very pretty!

    ReplyDelete