Holiday Beauty Treats

September 25, 2017


לקראת עונת החגים ,L'Occitane דואגים לעזור לנו לפנק את אהובנו (ואת עצמנו) במגוון ערכות טיפוח צבעוניות, ריחניות ומפנקות. אל מגוון הערכות המקסימות שתוכלו לרכוש באתר ובחנויות הרשת מצטרפות ערכות חדשות בטווח מחירים נגיש (99 - 129 ש"ח) המגיעות בתיק איפור/רחצה מעוצב עם מגוון מוצרים בגודל מיוחד המותאם לנסיעות ופינוקים קטנים.
בין הערכות תוכלו למצוא את ערכת הטיפוח המפנקת בניחוח הורדים החדש של המותג ROSES ET REINES EN ROUG: בערכה ג'ל רחצה, תחליב גוף, סבון מוצק, קרם ידיים ובושם בגודל נסיעות מיוחד.


פינוק נוסף שהושק לאחרונה ברשת L'Occitane הוא שפתוני הלחות החדשים מסדרת הפאוני אשר מזינים את השפתיים בלחות ואף חשוב לא פחות - מגנים עליהן עם מקדם הגנה SPF 25. שפתוני הלחות הקטיפתיים של המותג מכילים תמציות של פרח הפאוני אשר ידועות ביכולתן לשקם את העור ולהשיב לו חיוניות, ובכך הופכות מסתם עוד שפתון לחות עם גוון לפריט חובה בתיק האיפור של אוהבות המראה הטבעי, הכי ללכת עם ולהרגיש בלי.
השפתונים בסדרה מגיעים בארבעה גוונים, החל מהגוון הטבעי (והאהוב עלי ביותר למראה היומיומי) Rose Amber ועד הגוונים החיים יותר כמו Rose Plum ו-Tender Red שמחזירים את הצבע והחיות לשפתיים.
את שפתוני הלחות המפנקים ניתן להשיג באתר ובחנויות הרשת תמורת  79 ש"ח.


ובמעבר טבעי וכמעט מתבקש, פרח הפאוני מעביר אותנו באלגנטיות אל ניחוח חושני וממכר של הבושם החדש לבית Michael Kors - הבושם Wonderlust Sensual Essence מצליח לשלב את תווי פרח הפאוני היוקרתית לצד תוים פרחוניים של יסמין ופריחת הדובדבן, ותוים פירותיים מתוקים של אגס נאשי ודובדבנים שחורים מתוקים ועסיסיים לניחוח מרוכז, עסיסי ומתקתק שפשוט בא לטרוף. ולאלו שעדיין לא התרשמו מספיק, וודאי הבקבוקון המעוצב להפליא בגווני הורוד ונגיעות הזהב יעשו את העבודה.
50 מ"ל - 299 ש"ח, 100 מ"ל - 399 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנות המותג בקניון רמת אביב.


גם איל מקיאג' לא מפסיקים לחדש לאורך כל השנה, ובמיוחד לכבוד תקופת החגים משחררים מגוון השקות מסקרנות. בין מגוון המוצרים שהושקו לאחרונה נמנים מוצרים מצויינים כמו קונסילרים קרמיים וחמאתיים, ג'ל לגבות וצלליות קרמיות עמידות להפליא, והאחרונה שבהשקות היא סדרת מברשות האיפור המתמקדת באיפור העיניים.
בסדרה 15 מברשות איפור שסוגרות את הפינה ומספקות מענה לכל דרישה - החל מהנחת וטשטוש צלליות, משיחה מדוייקת של איליינר ועד לעיצוב מתוקתק של הגבות. מדובר במברשות מולטיסקינג אשר מאפשרות עבודה עם מרקמים מגוונים וטכניקות שונות, העשויות בעבודת יד באיטליה ומשלבות שיער סינטטי ושיער טבעי בצפיפות וחיתוך ייחודי על מנת להתאים בצורה הטובה ביותר לכל ייעוד.


פינוק אחרון חביב ודווקא מפתיע למדי מגיע מבית Yves Rocher, רשת הטיפוח והקוסמטיקה הבוטנית שמציעה מוצר חדשני ומהפכני - אקו ג'ל רחצה מרוכז, ג'ל רחצה אקולוגי המבוסס על נוסחה ייחודית המאפשרת הקפצה בטיפה אחת המספיקה לכל הגוף. כמה קטן, ככה גאוני! אם אתן דואגות לאיכות הסביבה ולו מעט, או שרציתן אבל לא ידעתן מאיפה להתחיל - זוהי נקודת פתיחה מעולה. מעבר לחסכון הכלכלי המובן שמספק לכן מוצר קומפקטי וזול (19 ש"ח) וכמות שמספיקה ל-40 שימושים מ-100 מ"ל בלבד, מדובר כאן בחסכון משמעותי של 50% שימוש בפלסטיק וגזי חממה, ובנוסף בקבוקי הפלסטיק של המותג ממוחזרים ומיוצרים בנוסחה מתכלה בקלות. פורמולת סבון הרחצה עשוייה מ-97% רכיבים טבעיים ואורגניים, מה שבהחלט מאפשר לנו להנות לכל העולמות - ועל הדרך להעניק קצת לכדור הארץ בחזרה.
ג'ל הרחצה האקולוגי מגיע ב-3 ניחוחות: זית והדרים, וניל בורבון ומנגו וכוסברה הממכר.

*PR Sample

You Might Also Like

1 Comments