Swatch & Review: MY NV Mirror Mirror Sapphire Hazel

August 11, 2012

I know everyone is a bit crazy about the new Essie Mirror Metallics collection, but I wasn't sure if I'm into that kind of finish, plus I always prefer looking for cheaper alternatives. So when I spotted this MY NV nail polish which I've never heard before, I decided I need to try it out.
I found it on inlovewithfashion.com for £3 which is quite affordable, and the shipping was free (it says the free shipping is for limited time only but it's been like this for few months now). You can also find other colors and finishes at this site, plus a large selection of Barry M nail polish as well.

I couldn't find any swatches online of this polish so I'm happy to be one of the first to post about it. I believe MY NV is quite a new brand, so that's why I couldn't find much about it.
The color I picked was Sapphire Hazel, it's a bluish-silver color.
For the swatch I used 2 coats, but I think 3 would give a better result.
The formula was good, didn't have any problems with it. It looks more grainy than Essie's mirror collection which are smooth and flawless. Have to admit that in shade it didn't impress me at all, but it's stunning in the sun.

Overall I think it's a good result and the price is really great! I think I just might buy few more, and their glitters are interesting as well so I would love to try them too.
What did you think about this nail polish? Have you heard about this brand before?

MY NV Mirror Mirror Sapphire Hazel



Sun

Shade

You Might Also Like

8 Comments

  1. אחד הלקים היותר מרשימים שיצא לי לראות לאחרונה. אני מתה על הגימורים האלו, באם הם בצבעי ברונזה, זהב או כסף.
    אני זוכרת שהיו בארץ, בשנות ה-90, לקים של סאלי הנסון בצבעים מטאליים, והם עלו איזה 59 ש"ח, שבזמנו היה כסף מטורף להוציא על לק. אומנם הגימור היה מט, הם היו פשוט מ-ד-הי-מים.
    אני זוכרת שבקשתי מאמא שלי שתקנה לי אחד בצבע זהב, והיא הבטיחה שתעשה זאת אחרי שאשטוף את הכלים במשך חודש. חח לצערי הרב הלק הזה אוסר מהמדפים ועבודתי הייתה לשווא. חיפשתי אותו באיביי כמה פעמים, אבל אין להם זכר. הם קצת דומים למדבוק המטאליות שמסתובבות עכשיו ברשת, אבל הן סתם יקרות. הלק הזה נהדר, בכייף הייתי קונה אותו.

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה שאהבת :) לדעתי מש זול, פחות מ-20 שח כולל משלוח. זה שטויות :) ממליצה לך בחום!

      Delete
    2. את חושבת שאפשר למצוא כזה בברונזה\זהב? :O

      Delete
    3. לא ראיתי זהב אבל ברונזה יש:
      http://inlovewithfashion.com/products/MY-NV-Mirror-Mirror-Bronze-Shimmer-Nail-Varnish.html

      Delete
    4. אוי, הסדרה המטאלית של ס"ה מדהימה! לא זוכרת כמה היא עלתה, רק שהיא הייתה יקרה ולכן קניתי בזמנו רק אחד, את הכסף הסגלגל. הוא איתי עד היום, חי וקיים (אם כי כבר 2/3 גמור, חרשתי עליו הרבה) ועד כמה שזה נשמע מפתיע עדיין לא מצריך דילול. הוא נמרח נהדר ומספיקה ממנו שכבה אחת שתמיד מתייבשת חלק ואחיד באופן מפתיע. מה שכן, הוא אכן סוג של מט, והעמידות בהתאם... כיום אני משתמשת בו בעיקר לחותמות (כיסוי נפלא, כאמור).

      הגימור של Mirror Mirror נראה לי שונה מאוד; בעוד שהכרומים של ס"ה מתייבשים חלק, כאמור, הוא נראה לי במרקם גרגרי עדין, כלומר שימרי כזה ומזכיר לי את הכסף של GK או את זה של שיק שנראה לי די מקביל לו או את Dazzle / Shine של אורלי (שינו לו את השם) שזהה לחלוטין ל-GK (יש לי שניהם). מכיוון שמתמונות קשה לשפוט, אני מצרפת קישור לתמונות של אורלי להתרשמות:
      http://www.google.co.il/search?q=Orly+shine&hl=en&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=M2woULSlMsLS0QWX9YGgCg&ved=0CEsQsAQ&biw=1092&bih=514&sei=XGwoULHCB4rB0gXm-YDgCg

      Delete
    5. זה אכן דומה מאוד לקישור שנתת. יש לו מרקם גרגרי כזה שאני לא הכי אוהבת אבל בשביל המחיר הזה הוא נותן תוצאה סבבה. זה אמנם קצת רחוק מהמרקם הגרגרי של המטאליים של שיק.

      Delete
  2. לק משגע! מה עלות המשלוח?

    ReplyDelete