Product Of The Year Israel 2014 מוצר השנה

June 01, 2014

Last week I was invited to the Product Of The Year 2014 even as a part of the bloggers community in Israel, and in this post I'm going to share with you my impressions of the event and some of the products that were given the POY award.
See a translated version of this post in English and Russian.


בשבוע שעבר התקיים ארוע מוצר השנה 2014 בו זכיתי להשתתף בכחלק מקהילת הבלוגרים והעיתונאים בארץ, ובפוסט הזה אשתף אתכן ברשמים מהארוע ובחלק מהמוצרים שזכו בתואר מוצר השנה לשנת 2014.
זו השנה השניה שלי בארוע הזה (מוזמנות להתרשם מהפוסט על הארוע של שנה שעברה כאן), ובניגוד לאירוע של שנה שעברה שהיה מאוד עמוס והמוני, השנה חיכה למשתתפים אירוע מצומצם ואינטימי שהיה גם מוצלח יותר לדעתי. הארוע התקיים במרכז העסקים קריפטון שבכפר הירוק, ובאווירה כפרית נעימה התכנסנו כדי לשמוע על המוצרים הזוכים בתואר מוצר השנה ולהתנסות בהם.


זו השנה התשיעית שהצרכנים בישראל בוחרים את מוצרי השנה שלהם - המוצרים והשירותים החדשים והאיכותיים ביותר שהושקו לאחרונה.
בחירת הצרכנים הישראליים נעשית באמצעות מחקר הצרכנים המקיף מסוגו שנערך במדינה. המחקר נערך על ידי מכון המחקר קנטאר מדיה באמצעות TNS MySeker. במחקר, הנערך בישראל באופן זהה למחקרי מוצר השנה בעולם, השתתפו השנה יותר מ-2,000 צרכנים, המייצגים את האוכלוסייה הבוגרת בישראל.
מטרת הפרסים היא:   
1. לעודד חדשנות על ידי הענקת פרסים למשווקים, שהשיקו באותה שנה מוצרים ושירותים, שלא רק שהציגו חדשנות פורצת דרך, אלא גם קיבלו ציוני איכות גבוהים על ידי הצרכנים.
2. לסייע לצרכנים להשתמש במוצרים ושירותים חדשניים, שצרכנים אחרים השתמשו בהם וממליצים להם לנסותם עקב שביעות הרצון הגבוהה שלהם מהם.

השנה, בחרו הצרכנים ב-58 מוצרים ושירותים והכתירו אותם למוצרי השנה של ישראל. לרשימה המלאה של המוצרים, הקטגוריות בהן הוכתרו, ותיאור החדשנות של המוצר היכנסו לאתר מוצר השנה.




נציגת חברת ד"ר פישר מספרת על סדרת המוצרים החדשה ג'נסיס Sebo Right

חגיגת ניחוחות של מגוון מוצרי הטיפוח לשיער של חברת הוואי

תיקים עמוסים במגוון מוצרים שזכו בתואר מוצר השנה 2014 אשר חיכו לנו ביציאה מהארוע

גם השנה בסוף האירוע פינקו את המשתתפים בתיק אדום ענק, מלא בכל טוב מהמוצרים שהוכרזו כמוצר השנה בקטגוריות שונות כגון יופי וטיפוח, מזון, צרכנות ועוד. בחרתי להציג בפניכם במספר מוצרים מקטגורית יופי וטיפוח בהם זכינו להתנסות במסגרת הארוע. חלקם מוצרים מוכרים ואהובים, וחלקם מוצרים חדשים עבורי ששמחתי לנסותם ולהכיר מקרוב.

רבלון ColorStay Ultimate Suede
סדרת שפתונים, המשלבת עמידות של 16 שעות עם טיפוח, באמצעות קומפלקס של חמאת שיאה, תמצית אלוורה וויטמין E, העוטפים את השפתיים בלחות וברכות.

את סדרת השפתונים הזו עוד לא יצא לי לנסות עד לפני הארוע, וכחובבת ביוטי אמיתית שמחתי לקבל שפתון מהסדרה. מדובר בשפתונים המבטיחים עמידות ולחות, אני אישית הרגשתי שהם מעט מייבשים את השפתיים, אבל הצבע היה מאוד יפה ועשיר, כך שאני מוכנה לתת להם צ'אנס נוסף.
סרום ™OSMOTER מרוכז של AHAVA
סרום לפנים, המכיל תמצית מינרלים מים המלח מרוכזת פי 3, המעלה את רמת הלחות, ההגנה והרכות של העור.

אהבה לא מספיקים לחדש עם מוצרים איכותיים ואהובים, והפעם השיקו סרום טיפוח יוקרתי מוצלח במיוחד. מאוד אהבתי את הסרום הזה, הוא נספג במהירות ומותיר תחושה של עור קטיפתי ועשיר בלחות. אמנם קיבלנו דוגמית קטנה להתנסות, אבל זה היה מספיק כדי להבין שמדובר במוצר איכותי באמת. מומלץ בחום!
ג'נסיס Sebo Right של ד"ר פישר
סדרת אנטי אייג'ינג המגנה על העור מקרינת השמש ומונעת קמטים, באמצעות קומפלקס רכיבים לטיפול, מניעה והרגעה של עור רגיש, מגורה ואדמומי, הנוטה להתקלפויות.

ד"ר פישר ידועים במוצרי הטיפוח הטיפוליים שלהם, והפעם שמחתי להכיר סדרה טיפולית חדשה שהרגשתי שממש נועדה עבורי. המוצר שניסיתי הוא קרם לחות ליום בעל SPF30, בעל ניחוח עדין ונעים, נספג במהירות ומעשיר את העור בלחות והגנה מפני השמש ומטפל בבעיות של עור יבש ואדמומי. התאהבתי במוצר מנסיון ראשון ובהחלט שוקלת לרכוש מוצרים נוספים מהסדרה המוצלחת הזו.
הוואי שמפו ומרכך לברק קורן Black Brilliance
פתרון מושלם לבעלי שיער כהה בשמש הישראלית. שמפו ומרכך עם פורמולה עשירה בתמצית ליצ'י, החושפת את הברק הטבעי של השיער הכהה, מחזקת אותו ומוסיפה לו ברק.

את מוצרי טיפוח השיער של הוואי אני מאוד אוהבת, ושמחתי לגלות מוצר ריחני חדש שמיועד לבעלות שיער כהה. מריח נפלא ועושה עבודה נהדרת, המוצר מאוד נגיש וזול, ועם זאת מרגיש כמו מוצר טיפוח יוקרתי לשיער.
Deep Moisture של ניוטרוג'ינה
סדרת הקרמים חודרת ל-10 השכבות העליונות של העור ומקנה לו הגנה, לחות וגמישות מירבית ל-24 שעות.

גם את מוצרי ניוטרוג'ינה האיכותיים אני מכירה ואוהבת כבר שנים ארוכות. מדובר במוצרים טיפוליים מוצלחים ביותר, כך ששמחתי על ההזדמנות להתנסות גם בקרם הלחות מהסדרה החדשה שנספג במהירות, מעשיר את העור בלחות ומתאים לכל הגוף, אפילו לפנים.

סדרת טיפוח לגבר Dove Men
תחליבי רחצה, סבונים מוצקים ודאודורנטים לגבר, המכילים את נוסחת ה-Micromoisture, המעניקה לעור 25% לחות והגנה מיובש.

מוצרי דאב מככבים אצלי בשגרת הטיפוח מזה שנים ארוכות ונרכשים שוב ושוב, וכשראיתי על המדפים את הסדרה החדשה של מוצרי הטיפוח לגבר, שמחתי לגלות שמדובר במגוון רחב של מוצרי טיפוח ריחניים ומוצלחים המותאמים לגברים. גם כאן מדובר במוצרים מעולים שאני בטוחה שיכנסו בשמחה שגרת הטיפוח הגברית.

You Might Also Like

4 Comments

  1. Ох, Наташ, жалко,что не на русском...

    Очень хорошо, что есть такие встречи. Блогеры - новый тип современной журналистики, и не понятно,к то уже больше вес имеет.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо за ваш комментарий Людмила :)
      Я добавила ссылку с переводом на русский язык.

      Thanks for your comment Lyudmila :)
      I updated the post so now yow can find a link with a Russian translation as well!

      Delete