Glam Guru Holiday Edition - Beauty Box Review

September 28, 2015

אחרי הפסקה ארוכה, קופסת הגלאם גורו חוזרת אלינו בהשקה מחודשת וחגיגית במיוחד לכבוד עונת החגים. אם גם אתן כמוני ולא יכולות לעמוד בפיתוי של קופסאות יופי הטומנות בתוכן מגוון הפתעות קטנות ומשמחות, אני בטוחה שהתרגשתן לא פחות ממני כשהגלאם גורו הכריזו על צאת הקופסא החדשה שלהם בחגים. אם אתן סקרניות לגלות מה מחכה לכן בקופסת הגלאם גורו החגיגית, המשיכו לקרוא!



לצד האתר החדש והמשודרג של הגלאם גורו, גם קופסת ההפתעות זוכה לעיצוב מחודש באריזת קרטון מקושטת וחגיגית. למרות שאריזת הקרטון החדשה פחות יעילה לשימוש חוזר (בהשוואה לאריזת הקרטון בעלת המכסה הנפרד) כגון אחסון פריטי איפור ופיצ'פקעס שונים, אני מוצאת שהעיצוב החדש משדרג את מראה הקופסא והופך אותה לחגיגית ויפה יותר. מעניין האם האריזה החדשה תישאר גם לקופסא הבאה, או שמא תתחלף גם הפעם בעיצוב חדש ומסקרן...


כשבידי הקופסא החדשה ובלבי ציפיות גדולות לגבי תכולתה, ניגשתי בזהירות לחשיפת המוצרים שמחכים לי בקופסא העדינה הזו... והרי לפניכן תכולת הקופסא. כמובטח, בקופסא חיכו לי לא פחות מאשר תשעה פריטים שונים להתנסות אשר מתוכם שלושה מוצרים בגודל מלא. בתיאור אתר הגלאם גורו נכתב בחגיגיות ששווי המוצרים שבקופסא מעל 300 ש"ח, נשמע כתמורה נאה בהחלט עבור קופסא שמחירה 75 ש"ח בלבד. וכעת נעבור למבט קרוב על המוצרים שבקופסא....


לק מהמותג GUCCIO - מוצר בגודל מלא / 15 מ"ל / שווי 65 ש"ח
על הלקים של המותג שמעתי אך טרם יצא לי להתנסות בהם. הגוון שהגיע לידי הוא לק לבן בגימור קרמי פשוט, אמנם לא הגוון הכי מרגש שיכולתי לקבל, אבל גם אם אתן כמוני ולא נמנות על חובבות לק הטיפקס הלבן, בהחלט אפשר למצוא לו שימוש בפרנץ' מניקור או בנייל ארט.


מי גוף מבושמים JASMIN - מוצר בגודל מלא / 100 מ"ל / 69 ש"ח
עוד מוצר בגודל מלא ובכמות מכובדת בחלט, מדובר במי גוף מבושמים, מעין בושם קליל ונעים בניחוח יסמין.
המיסט מגיע במספר ניחוחות: וניל לבנדר, פטשולי וניל, קוקוס ויסמין. עיצוב המוצר פשוט אך נעים לעין, ובקבוק הפלסטיק (שנראה כמו זכוכית) הופך את המוצר לידידותי לנשיאה בתיק להתרעננות במהלך היום.


צללית מבית MALU WILZ / מוצר בגודל מלא / 1.4 גרם / 71 ש"ח
מאוד התרגשתי למשמע הספויילרים שפורסמו לפני צאת הקופסא, אשר סיפרו שבקופסא יחכה לנו מוצר בגודל מלא של המותג. אחרי הכל מדובר במותר יוקרתי ואיכותי, והייתי סקרנית לראות מה יגיע אלי. עם ציפיות שכאלו, לא יכולתי שלא להתאכזב למראה הצללית הקטנטנה הזו שחיכתה לי בפנים. גודל הצללית באריזתה כסנטימטרים בודדים, כך שאני מתקשה להאמין שאכן מדובר במוצר שנמכר בצורה כזו כמוצר בגודל מלא... אך לאחר בדיקה באתר החברה נראה שזהו הגודל והאריזה הסטנדרטיים למוצר זה.
למרות האכזבה מגודל המוצר והאריזה שאינה נוחה לאחסון ושימוש, דווקא הצללית עצמה מאוד מצאה חן בעיני. מדובר בצללית בגוון ניטרלי עדין וגימור סטאני חמאתי, מאוד עדינה ויפה בעיני, מושלמת למראה יומיומי קליל.
בין מוצרי המותג שפזורים ברחבי קופסאות הגלאם גורו אתן עשויות למצוא דווקא מוצרים בגודל מלא שעשויים להרשים אתכן יותר כגון שפתון, סומק, בסיס למסקרה או בסיס לצלליות.


ג'ל להחלקת שיער מבית PHYTO - מוצר בגודל נסיעות / 50 מ"ל / 60 ש"ח
למרות שטרם הזדמן לי לנסות את מוצרי החברה, נראה שמדובר במוצרים פופולאריים ומובילים אשר נמכרים באתרי יופי וטיפוח עולמיים שונים. המוצר שהגיע לידי נראה מסקרן למדי, מדובר בג'ל אשר מיועד לשימוש לאחר חפיפה על שיער רטוב, ואמור לסייע להחלקת השיער והגנה מפני נזקי השימוש בפן. למרות שאני נוטה להשתמש במוצרים מסוג זה, בהחלט מסקרן אותי לנסות.


קרם פילינג לרגליים מבית "תפוח" - מוצר בגודל נסיעות / 30 מ"ל 
עוד מוצר ממותג שחדש עבורי הוא קרם הפילינג לטיפוח כפות הרגליים מבית תפוח, מדובר בקרם פילינג בעל גרגרים עדינים אותו יש לעסות על עור נקי עד להמסה, ולאחר מכן לשטוח ולמרוח קרם רגליים טיפולי משלים. לקרם ריח עדין ונעים, ואני בטוחה שאהנה מהשימוש בו בהזדמנות הקרובה שבה אחליט לפנק את עצמי בטיפול רגליים ביתי.


בושם שמן "לה בוטיק" - מוצר בגודל נסיעות / 10 מ"ל / 35 ש"ח
לה בויטק מתמחים ברקיחת קרמים ובשמים בניחוחות תואמים לבשמים פופולאריים גמו שנאל מדמואזל, אליאן, קלואה ועוד. מדובר בשמן בושם המגיע ברול און פומפקטי ונוח לנשיאה בתיק. לטעמי האישי הבושם לא הצליח לקלוע, אך אני בטוחה שיתקבל בשמחה אצל אוהבי הניחוחות המדוברים.


בנוסף למוצרים הנ"ל תוכלו למצוא בקופסא מספר דוגמיות להתנסות ממותגים כגון Neal's Yard, Aura ו-Halo. דוגמיות הן תמיד בונוס נחמד והזדמנות טובה לנסות מוצרים חדשים בלי להתחייב למוצר בגודל מלא.
התגלית המעניינת בעיני מבין הדוגמיות שבקופסא היה שמן הטיפוח מבית Aura, שמן רב שימושי לפנים, שיער וגוף אשר הזכיר לי מאוד שמנים פופולריים ומוצלחים ממותגים אירופאיים כמו Nuxe ו-Caudalie.




את קופסת הגלאם גורו החדשה ניתן לרכוש באתר החברה בעלות של 75 ש"ח לקופסא (לפני משלוח) וכמו כן ניתן לרכוש את הקופסא בדילים מיוחדים אשר משולבים מוצרים נוספים במחירים אטרקטיביים: 
קופסא + ביוטי בלנדר ב-149 ש"ח או קופסא + מארז מיניאוטרה ורסאצ'ה (בשני ניחוחות) ב-129 ש"ח.


*PR Sample *Affiliate Link

You Might Also Like

3 Comments

  1. This box seems amazing! Great variety of products! xx

    ReplyDelete
  2. מאלו וילז הכי עושים את זה בקופסא הזו! פוסט מהמם!!

    ReplyDelete