Shiseido Ibuki Skincare Range

August 17, 2014

Shiseido recently launched their new IBUKI skincare range which was especially developed for young women who lead a dynamic and energetic lives. The IBUKI range specifically formulated for skins in their mid 20’s to early 30’stargets and targets concerns which are caused by our lives and environments, by correcting the skin’s surface is to build the skin’s resistance.
In this post you can find more about the IBUKI range and my experience with some of these products.

חברת שיסיידו השיקה לאחרונה סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים שפותחה במיוחד עבור הנשים הצעירות של היום המנהלות אורח חיים דינאמי ואנרגטי. סדרת IBUKI מבטיחה לשקם את מראה העור, ולשפר את עמידותו כנגד מתחים חיצוניים ופנימיים.
לדברי שיסיידו, לא תמיד קל לשנות את אורח החיים בכדי לשפר את מצב העור. לכן, שיסיידו שינתה את טיפוח העור על מנת לתת תשובה לסגנון החיים התוסס.
בפוסט זה תוכלו להכיר מקרוב את סדרת המוצרים החדשה IBUKI ולקרוא על ההתנסות שלי עם המוצרים.



IBUKI Skincare builds skin's resistance to UV rays, dryness and daily stress by infusing it with long-lasting moisture. Shiseido’s exclusive technology puts your skin in a super-hydrated state, so it can maintain a healthy, more radiant glow.
Specifically formulated for skins in their mid 20’s to early 30’s, Ibuki, is a skincare line that will breathe new life into unpredictable skins.
IBUKI skincare offers your skin a consistent approach, to hydrate dryness, perfect skin texture by eliminating oiliness, breakouts, roughness and visible signs of fatigue, and prevent against damage caused by  harsh environmental factors that your skin is exposed to everyday.
Find more about the Shiseido Ibuki range here.

על סדרת IBUKI
סדרת IBUKI מבית שיסיידו, הינה סדרת טיפוח חדשה המחזקת את כושר העמידות של העור כנגד קרני UV, יובש ומתח יומיומי על ידי לחות מתמשכת (בדומה לתהליך של קבלת אינפוזיה). תהליך זה משפיע על יצירת עור במראה מלא ובריא. השימוש בסדרה תומכך בכוח הפנימי של העור בצורה מושלמת  במטרה לחזק ולשמור על איזון אידאלי.

אורח חיים אינטנסיבי ומתח גורם לתאים על פני שכבת העור העליונה להצטמק ולגרום לבעיות חוזרות ונשנות. במהלך המחקר אשר נערך לקבוצת הגיל המייצגת דור זה, שיסיידו גילתה שתאי העור על פני השטח נחשפים למתח רב. מצב זה גורם לתהליך חידוש תאים ירוד ולמצב לא יציב. תאי עור יבשים על פני השטח הופכים לקשים ומונעים תהליך התחדשות תקין המוביל לירידה בעמידות ובחוזק העור. נקבובית העור נראות בברור ומופעים פצעונים וחספוס.

שיסיידו פיתחה טכנולוגיה המעכבת הצטמקות התאים. הפטנט "ממלא מחדש" את פני התאים אשר הצטמקו, בעזרת הספקת לחות המחיאה את התאים ומחזירה אותם למצבם האופטימלי. כמו כן, הפטנט עוזר לשכבה העליונה של העור "לזכור" את צורת התאים במצבם האופטימלי. על מנת שמצב של "זיכרון" זה יתקיים בתאים, חיוני שהם יישארו "מלאים" כך שמצב של הצטמקות לא יתקיים, חספוס העור יעלם ועור חזק ובריא ייחשף. 


סדרת IBUKI הרשימה אותי כבר מההתנסות הראשונית עם המוצרים בארוע ההשקה, וכל כך שמחתי ששלושה מהם חזרו איתי הביתה. כבר מהשימוש הראשון רואים שמדובר במוצרים יוקרתיים ואיכותיים שמשפיעים על העור ובאמת יכולים לעמוד בהבטחות. 

Shiseido IBUKI Refining Moisturizer
This multi-action formula intensively corrects the appearance of unevenness such as visible pores, breakouts/ blemish marks and skin roughness. It renews the skin’s surface, revealing an incredibly smooth, uniform texture, while keeping skin hydrated all day long. 
Only after trying this product I realized that this light moisturizing lotion will become my formula of choice when it comes to face moisturizers for summer. This amazingly light and refreshing formula is so pleasant to use and leaves the skin vital and enriched with moisture throughout the day.
75ml / $45 / Link

Shiseido IBUKI Refining Moisturizer
אחד המוצרים שיותר הרשימו אותי היה תחליב הפנים המעולה שמוגדר כתחליב לחות רב תפקודי המשפר את מראה נקבוביות העור מן היסוד, מחליק את החספוס הנגרם כתוצאה מחשיפה ליובש רב ומתחזק לחות גבוהה כל היום.
רק לאחר שניסיתי את התחליב הזה הבנתי שלא קרם, לא ג'ל, אלא תחליב - זהו המרקם המושלם עבור מוצר שאמור להעניק לחות לפנים שלי הקיץ הזה (ובכלל)! במרקם קליל וניחוח נעים ורענן, התחליב העדין מסדרת IBUKI היה פשוט מתנה נפלאה לעור הפנים שלי. התחליב נספג במהירות והותיר את העור מלא בלחות, רעננות וחיוניות למשך כל היום.
תכולה 75 מ"ל / 435 ש"ח מחיר מלא / 200 ש"ח ב-Strawberrynet



Shiseido IBUKI Protective Moisturizer SPF15 (SPF18)
This multi-action daytime formula with soft reflecting power intensively corrects the appearance of unevenness such as visible pores, breakouts/ blemish marks and skin roughness. It renews the skin’s surface, revealing an incredibly smooth, uniform texture, while providing lasting hydration.  
Another great product from the IBUKI range that also provides protection from UV with SPF15.
It's consistency is much lighter than a cream, although not as light as the Refining Moisturizer. I felt that it leaves the skin slightly tacky, and in these hot summer days I tend to chose the Refining Moisturizer over this one because of it's lighter formula. I believe that this is a great product for those who are looking for a face moisturizer with a medium protection from sun damage.

75ml / $45 / Link
 
Shiseido IBUKI Protective Moisturizer SPF15
קרם לחות רב תפקודי המקנה הגנה כנגד נזקי סביבה כגון קרני UV וזיהום אוויר. מפחית את נראות הנקבוביות, מטשטש את סימני הפגמים ומעדן עור מחוספס אשר נגרם כתוצאה מחשיפה ליובש. ממלא את העור בלחות ומשפר את עמידות פני העור. מותיר עור רך, לח ובמרקם מעודן.  
גם כאן מדובר במוצר מוצלח בסדרת IBUKI המספק בנוסף לכל היתרונות של התחליב שכל כך אהבתי, גם הגנה מהשמש (SPF15). התחליב הזה קליל לעומת קרם פנים רגיל, יש לו תחושה מעט כבדה יותר לעומת התחליב הראשון, והוא מותיר מן שכבה מעט דביקה על פני העור שמזכירה תחושה של קרם מקדם הגנה. אני חושבת שזהו מוצר מעולה למי שמחפשת לחות משולבת בהגנה בינונית לעור הפנים, אך אני אישית נוטה לבחור את תחליב הפנים הקליל יותר בחודשים חמים אלו.
תכולה 75 מ"ל / 435 ש"ח מחיר מלא / 200 ש"ח ב-Strawberrynet



Shiseido IBUKI Eye Corrective Cream 
This cool comforting eye cream diminishes the appearance of dark circles, puffiness and fine lines. Eyes become instantly more vibrant. 
First thing I noticed about this eye cream is unlike other creams I've tried, it is slightly scentedm but I didn't mind that at all.
The formula is fast absorbing and quite reach, leaving the skin around the eyes hydrated trough many hours. I found this eye cream to suit me nicely and loved the light and hydrating feeling.
15ml / $40 / Link

Shiseido IBUKI Eye Corrective Cream   
קרם עיניים במרקם מרענן המכוון לטיפול בכהויות, נפיחות וקמטוטים קלים הנגרמים כתוצאה מיובש, למראה מלא חיים סביב לעיניים. משפר את יכולת ההגנה ועמידות העור כנגד מתחים חיצוניים ופנימיים.
הדבר הראשון שהבחנתי בו הוא שבניגוד לרוב קרמי העיניים שניסיתי, קרם העיניים בעל ניחוח עדין המלווה את כל סדרת המוצרים, מה שלהפתעתי כלל לא הפריע לי אלא להיפך.
פורמולת הקרם נספגת במהירות ועם זאת מותירה את העור מסביב לעיניים מועשר בלחות למשך שעות ארוכות. קרם העיניים מהסדרה גם כן התחבב עלי במהירות בזכות המרקם הנהדר שלו והתחושה המלחחת והמרעננת שבהנחתו.
תכולה 15 מ"ל / 390 ש"ח מחיר מלא / 168.5 ש"ח ב-Strawberrynet



The IBUKI range from Shiseido incorporated nicely in my skincare routine and pushed aside some of my favorite products. I have to admit that this is my first experience with Shiseido products, and defintly not the last. When you find something that works, I though you should stick with it.
I can see myself using these products in the future, especially the amazing Shiseido IBUKI Refining Moisturizer that I liked so much.
You can find the full Shiseido IBUKI product range at the brand's site, along with the
Softening Concentrate, Refining Moisturizer Enriched, Gently Cleanser and Purifying Cleanser.


המוצרים מסדרת IBUKI של שיסיידו השתלבו בשגרת הטיפוח שלי מיידית והסיטו הצידה כמה מוצרים מאוד אהובים לטובת מוצרים מוצלחים עוד יותר. אני חייבת לציין שזו למעשה ההתנסות הראשונה שלי במוצרי המותג, ובהחלט לא האחרונה. אין מה לעשות, כשמבינים מוצר מוצר איכותי מהו, אז נשארים איתו. אני לגמרי רואה את המוצרים המעולים של שיסיידו מלווים אותי גם בעתיד, במיוחד את התחליב הנהדר והקליל Shiseido IBUKI Refining Moisturizer שכל כך הרשים אותי כבר מההתנסות הראשונה.
בסדרה תוכלו למצוא גם מי ריכוך מרוכזים Softening Concentrate, העוזרים בבניית עמידות העור ע"י שיפור רמת הלחות בעלי פורמולה עשירה המשפרת את ספיגת תכשירי הטיפוח הבאים. את ה-Refining Moisturizer Enriched בגרסת קרם הלחות (םורמולה עשירה יותר לעומת התחליב הקליל), ואת צמד תחליבי הניקוי: Gentle Cleanser תחליב ניקוי עדין ו-Purifying Cleanser תחליב ניקוי מטהר, שני מוצרי ניקוי מקציפים וקלילים שיסייעו בהכנת העור לפני הנחת מוצרי הלחות שבסדרה.

את מוצרי שיסיידו מסדרת IBUKI ומוצרים נוספים ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר Strawberrynet.

You Might Also Like

2 Comments