My Makeup Collection - Organization & Storage

July 18, 2016

I must admit, today's post is about to be the longest post of this blog's history so far (which just recently celebrated four years) and actually might be the most interesting for some of you, well at least I personally enjoy these kind of posts, getting a peak at another's beauty addict collection is rather interesting I think. In this post I'll be sharing with you my humble makeup collection along with some tips and my favorite ways to organize and store my stash. So prepare yourselves for a ridiculously long post, and let's begin!

אני חייבת להודות שהפוסט של היום הוא כנראה אחד הפוסטים הארוכים בתולדות הבלוג הזה (שחגג זה מכבר ארבע שנים, בהחלט מכובד) ואולי גם אחד המעניינים, לפחות אני אישית נהנית לקרוא פוסטים כאלו ולקבל הצצה אל אוסף האיפור של חובבות ביוטי אחרות. לצד אוסף האיפור הצנוע שלי אשמח לחלוק אתכן כמה טיפים לארגון ולשתף בצורת האחסון המועדפות עלי. אז הכינו עצמכן נפשית לפוסט ארוך במיוחד, ובואו נתחיל!

אני חושבת שמתאים להתחיל את הפוסט הזה דווקא בתיאור פינת האיפור שלי - את שידת האיפור שלי בחרתי בקפידה במשך זמן רב. התקשתי למצוא עיצוב שאהבתי במאה אחוז, וגם מגבלות המקום הקשו על מציאת שידה או שולחן מתאים. הקווים המנחים בחיפוש היו צבע לבן, מגירה אחת או שתיים, עיצוב אלגנטי ולא מקושקש מדי, מידות קומפקטיות ומחיר נסבל. לאחר מספר ביקורים בחנויות שונות שלא הניבו תוצאות ממשיות (פשוט לא הצלחתי להצדיק הוצאה הקרובה לאלף ש"ח על משהו שלא אהבתי מספיק) לבסוף מצאתי בשיטוטיי ברשת שידת איפור באתר "אולטימו" שנראה כי ענתה לצרכים ולקווים העיצוביים אחריהם חיפשתי, ואפילו המחיר היה די הגיוני. התכנון המקורי היה לנסוע לאולם התצוגה ולבחון את הקונסולה מקרוב, אך לבסוף וויתרתי על הדרך והטרטור והחלטתי להזמין אותה טלפונית, ובעיקר לקוות לטוב. הדגם שבחרתי היה "קונסולה איפור אריאל" ולפני כשנה שילמתי עליה כ-600 ש"ח (קיים דגם נוסף ארוך יותר ומחירו יותר יקר) ובנוסף כ-80 ש"ח על המשלוח. תמורת קצת פחות מ-700 ש"ח הרגשתי שהשגתי לי שידת איפור נאה בהחלט, והייתי מרוצה. הקונסולה מעוצבת בקוים יפים ועדינים, בעלת שתי מגירות ומקושטת בידיות קריסטל איכותיות (קצת יותר מרשימות מאלו שאפשר להשיג באיביי). בפועל גוון הקונסולה לא בדיוק לבן אלא יותר שמנת בתת גוון אפרפר, והגימור הוא מאט חלק ויפה. השידה הגיעה אלי ע"י שליח ובחרתי להרכיבה לבד, היתה אופציה להרכבה ע"י השליח, אבל תודה לאל יש לי שתי ידיים וכמה כלים בבית, ולרוב אעדיף לעשות משהו כמו שצריך בעצמי מאשר לסמוך על מישהו שפחות אכפת לו. למיטב זכרוני ההרכבה לא היתה קשה מדי, בסך הכל היה צורך לחבר את הרגליים לחלקה העליון של הקונסולה.
מבחינת מראה, הקונסולה קלעה בצורה מושלמת לטעמי (מלבד הגוון, שהייתי שמחה אםילו היה לבן יותר), אך בפועל התגלו כמה חסרונות ומבחינתי העיקרי שבהם הוא המגירות. כיוון שהמגירות היו פקטור חשוב עבורי לאחסון האיפור, ניסיתי להשיג כמה שיותר אינפורמציה מבעלי החנות בטלפון לגבי מידות המגירות (המידות היחידות שצויינו הן מידות הקונסולה עצמה), אבל בפועל השטח הפנימי התגלה כהרבה יותר קטן ממה שחישבתי. מעבר למגבלת המקום שגיליתי, אכזבה משמעותית נוספת היתה במנגנון המגירות, שלא ממש קיים. המגירות בעצם "נוסעות" על פסי עץ דקים המוקמים בתחתית המגירות, וכאשר מוציאים את המגירות עד הסוף הן נוטות כלפי מטה באלכסון. בעצם, מה שקורה זה שבעת הוצאת המגירה עד הסוף, היא לא נופלת מהמקום (ישנו תוספן שמונע מהן ליפול), אבל כל תכולתה "נוסעת" למטה בכיוון ההטייה. מאוד התאכזבתי מהעניין הזה, וייתכן שאם הייתי מגיעה לראות את הקונסולה הזו במו עיני, הייתי פוסלת אותה על סמך העניין הזה. אז כאמור, הקונסולה עצמה מאוד יפה בעיני אך בפועל היא לא בדיוק ענתה לדרישות שלי בצורה אידאלית.
בסופו של דבר אני דווקא כן אוהבת את שידרת האיפור שלי למרות חסרונותיה, ואבל בהחלט לקח לי זמן להסתדר איתה עד שלמדתי כיצד לנצל את המקסימום למרות המכשולים. ובכל זאת, במבט לאחור אני חושבת שהיה הרבה יותר חכם לראות את המוצר במו עיני טרם הרכישה, וכאן בהחלט למדתי את הלקח שלי לעתיד.
את המראה אתן לבטח כבר מזהות, זוהי מראת UND מאיקאה (145 ש"ח) שבמקור תכננתי לצבוע בספריי בגוון שמנת כדי להתאימה אל השידה, אך לבסוף החלטתי שאני דווקא זורמת עם הניגוד בגווני לבן ושחור והוספתי אלמנטים נוספים אשר מתמזגים עם גוונים אלו בחדר.


ועכשיו אחרי הקדמה ארוכה (מדי.. עמכן הסליחה) על השידה עצמה, הגיע הזמן לעבור לחלק המעניין יותר, מה שנמצא עליה ובתוכה. על השידה עצמה אני משתדלת שלא להעמיס יותר מדי, ובכל זאת לאפשר לי גישה נוח למוצרים השימושיים והאהובים. בחלקה השמאלי של השידה עומד מתקן אחסון קטן (פרוייקט DIY קטן שבמסגרתו עבר שדרוג ממתקן לאחסון מתכונים עקמומי בצבע חום ולא אטרקטיבי, נצבע בגוון שמנת לאחר שפצור מושקע של מילוי, שיוף וצביעה) בו נמצאים עיקר מוצרי טיפוח הפנים שנמצאים אלי בשימוש קבוע לצד מוצרים נוספים ברוטציה.



באותה הפינה עומדים שלושת הבשמים האהובים עלי הנמצאים אצלי בשימוש קבוע בכל ימות השנה, ומדי פעם מצטרף אליהם בושם חדש; Halloween של J. Del Pozo, הבושם הראשון (והנצחי) שלי, בעל ניחוח פרחוני קליל ועדין, שממשיך איתי כבר עשור וחצי;Miracle של Lancome, פרחוני ופרשי עם נגיעות מפולפות, אהוב אמיתי מזה מספר שנים; ו-Be Delicious הקלאסי של DKNY שממשיך איתי גם הוא כבר כמה שנים טובות. פירותי, ירוק ורענן, מושלם להתמודדות עם מזג האוויר החם. בתקופה הקרירה יותר יוצאים גם הבשמים המתקתקים ומצטרפים אל השידה, אך במזג האויר הנוכחי שלושת הבשמים האלו לגמרי סוגרים לי את הפינה.


בהמשך לכיוון ימין נמצאות על גבי השידה שטי פלטות צלליות וברונזרים/הילייטרים של איל מקיאג' (להן אני מקווה למצוא אריזה אחרת וקומפקטית יותר שתיכנת אל תוך המגירות) ומעליהן נר ריחני של Voluspa שכבר כמעט נגמר אך אני מסרבת להיפרד ממנו עקב אריזתו הזהובה היפה. לידו עומד בגאווה ראש אייל לבן בעל קרניים זהובות, את מעמד הטבעות המקסים הזה רכשתי לפני כשנה באסוס אך לצערי אין להשיג אותו כעת (בזמנו מחירו עמד על כ-50 ש"ח). גם הטבעות המקשטות אותו מתחלפות לפי החשק... לצדו נותר מקום כבוד למוצר הכי שימושי (ואהוב!) מבין אביזרי האיפור שלי, ספוגית האיפור! עד כה הספוגית האהובה עלי היתה זו של ביוטי בלנדר המקורית, אבל לאחרונה הספוגית של ביוטיקר נכנסה גם היא לרוטציה ובמקרה היא זו שמופיעה בתמונה. מאחורי הספוגית מסתתר מתקן מתוק למקלוני צמר גפן בצורת פרח לוטוס ורדרד שתמיד מצילים את המצב ברגעי הנחת מסקרה כושלים או שפתון שנמרח, בעיני אחת המציאות היפות והשימושיות יותר שרכשתי באיביי.


ולבסוף, אחרונה אך בהחלט חביבה, מונחת התוספת החדשה שהצטרפה אל השידה – מגירות האחסון האקריליות של That Glam Gal. לאחרונה הפכו מגירות האחסון השקופות לטרנד שלא פוסח על אף אוסף איפור, ובין אם את מאלו שיש להן אוסף מצומצם או אפילו כזה שמצריך כמה שידות אלכס לאחסון כל המוצרים, נראה שהמגירות האקריליות הפכו למוצר חובה, וגם אני כל כך רציתי להצטרף לחגיגה. השילוב בין אחסון מסודר לתצוגה אסתטית של פריטי האיפור האהובים הוא בדיוק הרעיון מאחורי המוצר השימושי הזה. מגירות אחסון אקריליות הן אמנם לא דבר חדש בעוצם האיפור, אבל השירות שמציעה טליה באתר שלה, That Glam Gal, הוא בהחלט חידוש מקומי שמאפשר להכניס את הסדר והאסטתיקה לכל אוסף – בין אם מדובר באוסף איפור, תכשיטים או אפילו חומרי יצירה . אתר That Glam Gal מציע מגוון פתרונות אחסון וארגון כדוגמת מגירות אקריליות שקופות, מתקני איפור מסתובבים, ארגוניות שקופות למוצרים קטנים יותר ואף פלטות מגנטיות לאחסון צלליות וסמקים. טליה זיהתה את הצורך בארגון נכון של המוצרים האהובים עלינו והגתה רעיון מבריק אשר מנגיש את המוצרים הנחשקים האלו גם לנו בארצנו הקטנה, ודואגת לייבא את מיטב פתרונות האחסון למגוון צרכים תוך כדי מתן שירות יוצא מן הכלל בצורה חברית ונעימה.


במסגרת שיתוף פעולה עם האתר That Glam Gal קיבלתי הזדמנות לסקור את אחת מארגוניות האיפור במציעה טליה לרכוש באתר שלה, ובחרתי לי בארגונית "טיפאני"* המתאימה לארגון איפור ותכשיטים (119 ש"ח באתר).
גם בבחירת ארגונית האיפור אחד הפקטורים שהיו חשובים לי הם מידות קומפקטיות, ומגירות "טיפאני" בהחלט עונות לקריטריון זה (רוחב: 24 ס"מ/ עומק: 15 ס"מ/ גובה: 11 ס"מ). דגם המגירות שבחרתי מגיע עם שלוש מגירות רחבות כאשר באחת מהן חלוקה נשלפת ובה 15 תאים. החלוקה יכולה להתאים בצורה מעולה לצלליות קטנות או חלוקה בין טבעות למשל, למי שתבחר לאחסן בה תכשיטים. לצערי התאים היו קטנים מדי עבור רוב הצלליות שבאוסף שלי, והצלליות היחידות שנכנסו בתאים אלו היו דווקא צלליות שבהן איני מרבה להשתמש (צלליות של ELF) וצללית אחת של KIKO  שאני דווקא אוהבת מאוד, אך היא היחידה באוסף שלי. לכן נאלצתי להוציא את החלוקה ונותרתי עם מגירה רגילה, מה שדווקא אפילו מאוד נוח במקרה שלי, ואני אף מתכננת להשתמש בחלוקה זו לצורך אחר.



סדר המוצרים שבמגירות אצלי אינו סופי וקבוע, ודווקא רה-ארגון המוצרים היא החלק הכייפי בעיני, ונכון לעכשיו בחרתי להניח בה כמה מהמוצרים האהובים עלי לצד כאלו שמתחשק לי להציג או להנגיש בצורה נוחה יותר. בקומה הראשונה מתאחסנים בגאווה כמה המוצרים היותר יוקרתיים שבאוסף ובהם השימר המינראלי של Mac מקולקצית Future Mac, פודרת Bye Bye Pores של It Cosmetics, צלליות קרם של Shiseido, סומק אפוי של IL Makiage, סומק KIKO, וקומפקט המייקאפ Miracle Cushion של Lancome בו מסתתר מילוי קוריאני (ששש.. אל תגלו!) שתפס את מקומו של הקושן שנגמר.


במגירה השניה נמצאים חמשת הג'וסי שייקרס של Lancome  שמסבים לי הנאה גדולה בתקופה האחרונה, מהם אני בוחרת לי גוון אחר בכל יום. לצדם נמצאים שפתוני המאט של IL Makiage שדווקא הייתי רוצה להשתמש בהם יותר, ואיתם שני מוצרי הבסיס שזוכים אצלי לשימוש יומיומי כאשר איני בודקת מוצרים אחרים, והם מייקאפ ה-Healthy Mix Serum וקונסילר Radiance Reveal  של Bourjois, ובנוסף הקונסילר המדובר של Maybelline שהצטרף אליהם לאחרונה.


את המגירה האחרונה החלטתי להקדיש דווקא למברשות האיפור שלי. בניגוד לצורת האחסון המקובלת יותר והיא אחסון המברשות בכוסות פתוחה על גבי שידת האיפור, שכן איני משתמשת במברשות בתדירות שהייתי רוצה ולצערי לרוב הן צוברות יותר חלקיקי אבק מאשר איפור. באופן הזה אני מרגישה שכל מברשת שאני לוקחת נקיה לחלוטין, מה שמאוד הפריע לי בתקופה בה אחסנתי את המברשות על גבי השידה, כך שמבחינתי מדובר בפתרון מושלם לבעיה זו. חדות העין שביניכן יוכלו לאתר במגירה מספר מברשות של Real Techniques, Jessup, Eco Tools, Antonym, IL Makiage.


ועכשיו כשסיימנו על חלקה החיצוני של השידה, הגיע הזמן להציץ פנימה. עיקר אוסף האיפור שלי נמצא בתוך שתי מגירות השידה, אשר לאחרונה עבר דילול משמעותי שבמסגרתו הוחלט לוותר על כמה פריטים שפשוט לא אהבתי, כאלו שלא זכו לשימוש או כאלו שפשוט הגיע זמנם להיפגש עם הפח. אני בטוחה שחלקכן מכירות את הקושי שבלהיפרד ממוצרי איפור, בין אם מדובר בכאלו שצריך לזרוק לפח או להעביר לחברה, ובייחוד אם מדובר באריזה יפה שאת מאוד אוהבת או מוצר יקר יותר שטרם מיצית. לאחר הקושי הזה מגיעים סיפוק ותחושת גאווה על ההישג המרשים, כשסוף סוף החלטת להיפטר מכמות גדולה של מוצרים שפשוט לא עשו את עבודתם בשבילך. אני חושבת שזהו המקום לציין שלמרות שאוסף האיפור שלי לא נראה גדול במיוחד, הוא בהחלט לא קטן בהשוואה לאוסף המאוד מצוצמם איתו התחלתי לפני כמה שנים (אשר בזמנו סיפק אותי בהחלט).
הגורם העיקרי לצמיחת האוסף בצורה חסרת פרופורציות נובע מהיותי בלוגרית, כך שבאופן טבעי נערמים אצלי לא מעט מוצרים שמגיעים אלי לסקירה מהחברות, חלקם מוצרים שלא בהכרח הייתי קונה בעצמי, וחלק דווקא כן, ובנוסף לכך יש כמובן את הרצון לבדוק ולהתנסות במוצרים חדשים או מדוברים, מה שנגמר לרוב ברכישות נוספות. לאחרונה אני משתדלת להימנע מרכישות אימפולסיביות ומיותרות, כי אחרי הכל כמה עוד צלליות או מייקאפים אני צריכה..? לא תמיד אני מצליחה לעמוד במשימה, ואני חושבת שהצורך הזה לקנות ולהתנסות ישאר איתי עוד הרבה זמן וזה משהו שאני צריכה ללמוד להתמודד איתו, כך שאם יש לכן טיפים שיעזרו למתן את החשק הזה, אשמח אם תשתפו אותי.
למזלי מוצרי יוקרה הם מחוץ לרדאר שלי מה שבהחלט עוזר למזער את הנזק, כך שלא תמצאו אצלי באוסף עשרות שפתונים של דיור, גם לא מייקאפ של נארס או סמקים של טארט, ואיני מחזיקה בכל פלטות הנייקד או בעשרת ההיילייטרים הכי מדוברים בבלוגוספירה. האוסף שלי הוא די פשוט ויחסית נגיש, מורכב לרוב ממוצרי דראגסטור וכמה מוצרים שנחשבים יותר יוקרתיים (אשר חלקם היו פינוק חד פעמי או כאלו הגיעו אלי דווקא במסגרת סקירות וגרמו לי להתאהב, מה שלא מקל על המצב). אל תבינו אותי לא נכון, זה לא שלא הייתי רוצה להתפלש בערימת ענקית של איפור יוקרתי, פשוט המצפון (והארנק) לא מאפשר לי, במיוחד כשאפשר למצוא אלטרנטיבות טובות במחירים נגישים יותר. במקים כאלו כנראה הייתי מעדיפה להוציא את הכסף שלי על דברים אחרים. גם בפעמים הבודדות בהן התפתיתי ורכשתי לי כמה מהפריטים המדוברים כמו פלטת הנייקד בייסיקס או ההיילייטר המהולל מרי לומינייזר, די מהר הגעתי למסקנה שאני בהחלט יכולה לוותר עליהם לטובת מוצר אחר (או שניים) שאולי יספקו לי יותר הנאה, פשוט כי לא הצלחתי להתחבר להייפ שהיה סביבם. לפעמים אני חושבת שזה דווקא נחמד לגלות שגם צללית שעולה רק 15 שקלים יכולה להרשים אותי ולגרום לי להתלהבות יותר ממוצר יוקרתי שעולה פי עשר ממנה.


כפי שהסברתי בתחילת הפוסט, מגירות שידת האיפור שלי בהחלט לא משאירות לי יותר מדי מקום לתמרון, לכן הארגון והסדר בתוכן מאוד חשוב על מנת שיוכלו לאכלס כמה שיותר מהאוסף שלי. מצאתי שחלוקה והפרדה לתאים היא הדרך הטובה ביותר, ובאופן מפתיע הצלחתי לאלתר הפרדה שהתאימה בול למידות המגירות ע"י שימוש יצירתי בתבניות עוגה קצרות העשויות קרטון קשיח. בכל מגירה נכנסות ארבע תבניות בצורה צמודה ומשאירות מעט מקום בצדי המגירות לאחסון פריטים נוספים.
בקדמת המגירה הימנית אני מחזיקה את רוב צלליות הקרם שלי (Maybelline, elf, kiko) ומספר צלליות אבקה (Essence) אותן אני מתכננת לדפט ולהעביר לפלטה קומפקטית יותר. בתא הבא מונחים רוב הסמקים האהובים עלי ממותגים כמו ללין, Bourjois, Kiko ומספר סמקי אבקה של Essence ו-Rimmel (לצד שתי צלליות נוספות של essence שיעברו לפלטה בבוא הזמן). בהמשך מאוחסנות ספוגיות האיפור שנמצאות ברוטציה, בתמונה ספוגית ה-Beauty Blender וזו של Real Techniques לצד ספוגית פאף רנדומלית מאיביי. באותו התא נמצאות גם שתי הפודרות הדחוסות היחידות שהחלטתי להשאיר באוסף (ביי ביי Rimmel), הפודרה הנהדרת של Bourjois והפודרה החדשה של Kiko שהצטרפה לאוסף לאחרונה. לצידן אחד הסמקים האהובים עלי בכל הזמנים, וה-Dent שבו יעיד על כך, הסומק הנהדר של Physicians Formula מסדרת ה-Nude Wear. ובחלקה האחורי ביותר של המגירה נמצאים עפרונות העיניים וצלליות הסטיק בערבוב מעניין של מותגים כמו Bourjois, Lancome, Kiko, Essence, Bourjois, Rimmel, Holika Holika ועוד, וכמה שתי חדשות שטרם נכנסו לשימוש. בחלקה החופשי של המגירה נמצאות כמה צלליות קטנות של Ga-De, MUA, Essence וקופסת פח של לא'וקסיטן ובה צלליות בפאן. לצידן ברונזר של Vichy שלצערי לא זכה לשימוש ממשי אבל אני עדיין מקווה לשנות זאת, ולבסוף היילייטר הקרם של Essence בו התחדשתי לאחרונה.


במגירה השמאלית מאוחסנים מוצרי הבסיס, עיקר מוצרי השפתיים והמסקרות. בתחילת המגירה השארתי מקום כבוד נגיש לקונסילרים (Maybelline, PUPA, IL Makiage, Essence) וכמה מוצרים נלווים. בהמשך נמצאים המייקאפים השימושיים יותר שמתאימים לגוון העור שלי בתקופה זו כמו ה-IT Cosmetics CC Cream, IL Makiage BFF, Bourjois CC. (אלו שמצריכים ערבוב בין שני גוונים נדחקו אל אחורי המגירה). בתא השלישי נמצאת ערימת שפתונים נוזליים ועפרונות השפתיים שלצערי כרגע פחות זוכים לשימוש אצלי, ולבסוף ערימה נאה בהחלט של מסקרות ומוצרי גבות שונים. בין הפייבורטים ששווים אזכור נמצאות המסקרות של Maybelline Lash Sensational ו-Lancome Hypnose Volume-a-porter. בצדי המגירה מוצבות שתי שורות שפתונים שאינן מרשימות במיוחד (זה מה שהוחלט להשאיר אחרי סינון קשה במיוחד) ונעה לרוב בין גווני הניוד השונים לצד כמה אדומים מפתיעים, כאשר שלושת האהובים שבהם כמעט זהים לחלוטין זה לזה - Shiseido  RS306 Titian, Clinique Plum Pop ו-Rimmel The Only 1 בגוון Naughty Nude.



ולסיכום אחלוק אתכן כמה מהפייבוריטים שלי מהתקופה האחרונה שמשמשים אותי באופן די קבוע ליצירת מראה קליל ויומיומי. את המייקאפ של Bourjois מסדרת Healthy Mix Serum אני בטוחה שאתן כבר מכירות (בגוון 51 Vanille Clair), ובזכות הפורמולה הקלילה שלו הוא הפך למייקאפ המועדף עלי בכל הזמנים. לצדו הקונסילר החדש Radiance Reveal גם כן של Bourjois במרקם קליל (בגוון 01 Ivory), נעים ומאיר, וכמובן הספוגית המעולה של ביוטיקייר אשר עושה את עבודתה נאמנה ולא נופלת באיכות ובביצועים מזו של Beauty Blender המקורית. המסקרה Maybelline Lash Sensational (Intense Black) נוספה לאחרונה לאוסף והפכה לאחת האהובות בזכות האפליקטור הקמור והייחודי שלה, וגם צללית הקרם של Kiko בגוון Early Vintage Rose היא רכש חדש ומוצלח שמשמש אותי לאיפור עיניים מהיר וקליל עם נגיעות שימר יפיפיות. בין הסמקים האהובים עלי לאחרונה נמנה הסומק הקרמי הנפלא של Kiko מהמהדורה המוגבלת Rebel Bouncy Blush בגוון 03 Tea Rose שמעניק מראה חי ויפה עם עמידות נאה בימי הקיץ החמים, וכמובן איך אפשר בלי לציין לטובה את הג'וסי שייקרס החדשים של Lancome שהפכו למוצר השפתים החביב עלי בקיץ - בתמונה הגוון Mangoes Wild.


אז זהו זה יקירות, הפוסט הארוך הזה הגיע לקיצו, מקווה שלא סבלתן יותר מדי ובכל זאת נהניתן לקבל הצצה אל פינת האיפור שלי ואל המוצרים שמסתתרים בה. אשמח לשמוע מהם הפייבוריטים שלכן בגזרת האיפור ואם יש לכן אי אילו טיפים לחלוק איתי ועם שאר הקוראות שלי הקשורים לאחסון וארגון, אתן מוזמנות לציין זאת בתגובות.
אם ישנם מוצרים שהוזכרו בפוסט הזה והייתן רוצות לקבל עליהם יותר מידע או אפילו סקירה מקיפה יותר, השאירו לי את בקשתכן בתגובות ואשמח לכתוב לכן פוסט בנושא.
שיהיה יום מקסים!

*PR Sample

You Might Also Like

8 Comments