IL Makiage NEW Long Wear Eye Pencils Review + Dupes

July 17, 2016

איל מקיאג' ממשיכים את רצף ההשקות המוצלחות שלהם ומתחדשים הפעם בסדרת עפרונות עמידים לעיניים שנראית מבטיחה למדי. בהזדמנות זו החלטתי להציג בפניכן את העפרונות החדשים שהגיעו אלי לסקירה לצד כמה מהעפרונות הקיימים אצלי בסוף שיכולים להוות אלטרנטיבה מעניינת לגוונים החדשים.



השקה חדשה שיצאה ממש לאחרונה מבית איל מקיאג' היא סדרת עפרונות עיניים עמידים Long-Wear Eye Pencil Collection*. הסדרה מציעה מבחר מצומצם אך מספק בהחלט של 7 גוונים ובהם גוונים שימושיים כמו שחור, כחול כהה, ניוד, בורדו, אפור, כסוף וטאופ (Taupe). העפרונות מגיעים בגימור מאט או מטאלי ומאפשרים ליצור מגוון סגנונות החל ממראה עדין ונקי ועד למראה מעושן ודרמטי.
עפרונות העיניים של איל מקיאג' מגיעים עם הבטחה מרשימה לעמידות למים ולמשך 24 שעות, וכמצופה ממוצר איכותי ההבטחה לעמידות שכזו אכן עומדת בעינה.


ארבעת הגוונים שהגיעו לידי להתנסות הם Batman (שחור), Hero (כחול כהה מושחר), Eskimo (ניוד בהיר) ו-Silvester (טאופ - חום אפרפר, מטאלי). בעוד שאולי לא מדובר כאן בחידוש בגוונים, בעיני אלו גוונים מאוד מוצלחים לפתוח איתם קולקצית עפרונות עיניים שכן הם שימושיים מאוד ויכולים להשתלב במראות איפור בסיסיים ומגוונים כאחד.
לעפרונות העיניים פורמולה מוצלחת מאוד, חמאתית ורכה, והם בעלי פיגמנט מאוד עשיר. גם בגזרת העמידות מדובר במוצר שהצליח להרשים אותי לטובה והחזיק מעמד למשך כל היום בצורה מושלמת ללא מריחות לא רצויות, אפילו בימים החמים ביותר. ברגע שעפרונות העיניים האלו מתקבעים, היו בטוחות שהם ישארו במצב שבו השארתן אותם עד לסוף היום.


עד כה ההבטחות והביצועים בפועל בהחלט מרשימים, אבל מה בנוגע למחיר...? אם ציפיתן להפתעה טובה גם בתחום הזה, לצערי בשלב זה צפויה לכן אכזבה. בדומה למוצרים אחרים שהושקו בעבר על ידי המותג, גם סדרת עפרונות העיניים מגיעה עם price tag גבוה יחסית, ומחירם של עפרונות העיניים בסדרה עומד על 99 ש"ח לפני הנחות.
לרוב המותג יוצא במבצעים והנחות על סדרות המוצרים החדשות לאחר תקופה יחסית קצרה, אך מי מכן שחסרת סבלנות ובכל זאת מחפשת להתנסות בעפרונות עיניים עמידים בגוונים דומים, תוכלנה להתרשם ממספר אלטרנטיבות שמצאתי בחיפוש זריר במגירת האיפור שלי.


דיופ ל-Batman / שחור מאט: עפרונות העיניים העמידים של Essence מסדרת Gel Eye Pencil Waterproof מציעים פורמולה עמידה ומוצלחת מאוד בשבריר המחיר (16 ש"ח). הגוון השחור 01 Black Blaze בגימור המאט שמציעים Essence יכול להיות תחליף מושלם לגוון בסיסי זה.
דיופ ל-Hero / כחול כהה מאט: אמנם לא העתק מושלם, אבל קרוב מספיק, הגוון 02 Around Midnight של Essence גם הוא מסדרת הג'ל (16 ש"ח), יכול להיות אלטרנטיבה דומה בהחלט בגוון כחול מעט בהיר יותר, שאינו מאט לחלוטין.
דיופ ל-Eskimo / ניוד בהיר מאט: גם כאן לא מדובר בהתאמה מושלמת, אם כי באופציה דומה לעפרון המפורסם של Rimmel מסדרת Scandaleyes Waterproof Kohl Liner בגוון 005 Nude (20 ש"ח). עפרון בגוון ניוד הוא חובה בכל אוסף ממש כמו עיפרון שחור בסיסי, ודווקא כאן מצאתי שהגוון הבהיר יותר של Eskimo נראה טבעי יותר כנגד העור הבהיר שלי, בעוד שזה של Rimmel מעט צהבהב לעומתו ומחמיא לי פחות.
דיופ ל-Silvester / טואופ מטאלי: דיופ קרוב למדי שהצלחתי למצוא לגוון היפיפה הזה הוא העיפרון של Bourjois מסדרת Contour Clubbing Waterproof בגוון 60 Taupe Of The Top (18-25 ש"ח). ל-Silvester גוון מעט כהה וקריר יותר, אך לשם ההשוואה הייתי אומרת שהם דומים מספיק כדי להיות אחים.


אז נכון, תמיד נוכל לחפש דיופים ואלטרנטיבות זולות יותר, אבל עדיין מדובר במוצר מעולה שבהחלט אפשר וכדאי לפרגן לו. ייתכן שאילו המחיר היה נגיש יותר מלכתחילה, אפילו לא הייתי טורחת לחפש אלטרנטיבה למוצר הזה... אבל, עד שמישהו באיל מקיאג' יחליט להרים את הכפפה ולהנגיש קצת את המחירים ההתחלתיים, או לחליפין עד שיצאו גוונים יחודיים שאין שני להם, תוכלו גם להתנחם באופציה הזולה יותר.

*PR Sample

You Might Also Like

9 Comments