Glam Guru Haul & Review

July 05, 2016

רגע לפני שיוצאת קופסת הגלאם גורו החדשה (ממש אוטוטו, צפו לספויילרים בקרוב!), בגלאם גורו החליטו לפנק אותי בכמה מוצרי טיפוח לבחירתי והחלטתי  לכתוב לכן פוסט זריר עם סיכום קצר על המוצרים. כפי שרובכן כבר בטח מכירות, באתר הגלאם גורו ניתן למצוא מגוון מוצרי איפור וטיפוח לצד קופסאות יופי תקופתיות, וכמובן כמו שאנחנו אוהבות, הרבה מבצעים, הנחות ומתנות. תוכלו להתרשם מסקירות של קופסאות קודמות אצלי בבלוג, וכמובן ממליצה בחום לקפוץ לביקור באתר הגלאם גורו כדי להתרשם ממגוון המוצרים שמוצעים לרכישה באתר.



המוצר הראשון שבחרתי לנסות הפעם הוא הסרום L'Oreal Age Perfect Cell Renew Golden Serum* עם פעולת חידוש תאי העור האמור לסייע בשמירת הלחות, המועשר בחומצה הילארונית וחלקיקי מיקו שימר זהובים שמקנים לעור הפנים מראה קורן. כבר תקופה שמאוד סקרן אותי לנסות את המוצר היפייפה הזה, ומרוב שכל כך רציתי לנסותו, אפילו לא שמתי לב שבעצם המוצר מיועד לעור הרבה יותר בוגר - לגילאי 50-70 (מצויין על גבי האריזה). באופן כללי אני מאמינה שאף פעם זה לא מאוחר מדי להתחיל להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג, במיוחד עכשיו כשאני אוטוטו משנה קידומת, אז החלטתי בכל זאת לתת לו צ'אנס.
מדובר בסרום מאוד קליל ונעים, בעל ניחוח עדין מאוד, ומרקמו די נוזלי. לסרום חלקיקים זהובים עדינים שבעת הפיזור על העור תורמים למראה זוהר וקורן בצורה עדינה ומאוד טבעית. לסרום לוקח זמן מה להיספג, תוך שהוא משאיר תחושה מאוד נעימה על העור לצד תחושת לחות קלילה. לא הייתי אומרת שהמוצר מהוה תחליף לקרם לחות, אבל בשילוב עם קרם לחות מזין הוא יכול להיות תוספת מעולה כדי לתת לעור הפנים בוסט של זוהר ומראה רענן יותר, בייחוד אם מדובר בעור בוגר, עייף וחסר חיוניות.
כיוון שבסופו של דבר מדובר במוצר לעור מאוד בוגר והוא מכיל חומצה הילארונית, החלטתי שמוטב לי להעביר את הסרום למישהי שתתאים יותר לטווח הגילאים הזה ותהנה מהמוצר במקומי.
את הסרום ניתן להשיג באתר הגלאם גורו לצד מוצרים נוספים מהמותג L'Oreal.


שני מוצרי טיפוח יומיומיים נוספים שהגיעו אלי הם קרם הלחות לידיים של Garnier ושפתון הלחות של Maybelline. קרם הידיים של Garnier* נמצא אצלי באופן קבוע בין מוצרי הטיפוח האהובים לידיים, ובכל פעם שהוא נגמר אני חוזרת ורוכשת  אותו שוב. זהו קרם בעל מרקם מעולה ומדוייק, כזה שנספג במהירות ואינו מעיק אך מזין בדיוק במידה הנכונה ומשאיר את העור רך מאוד. הקרם מועשר ברכיבים מיוחדים המונעים את התנדפות הלחות מהעור ובשמן מנגו המזין את העור. אני חושבת שמדובר במוצר מעולה במחיר מאוד נגיש, ולכן תמיד חוזרת לרכוש אותו שוב. ניתן להשיג באתר הגלאם גורו.

אחרון חביב הוא שפתון הלחות ה-Baby Lips* של Maybelline. לאחרונה שפתוני הלחות הצבעוניים והשמחים האלו עשו עלייה לארץ, וכעת ניתן לרכוש אותם גם באתר הגלאם גורו. בסך הכל מדובר בשפתון לחות מן השורה, הוא עושה את העבודה ובנוסף מכיל מסנן קרינה של SPF20, שזה פלוס חשוב. שפתון לחות הוא מוצר כל כך בסיסי ושימושי שאני בטוחה שהוא נמצא בתיק של כל אחת מכן, ובעוד שזהו אינו השפתון הכי מהפכני בעולם, הוא חביב למדי ותמורת עשרה שקלים בהחלט אפשר לנסות. להשיג באתר הגלאם גורו.

*PR Sample

You Might Also Like

2 Comments

  1. Interesting beauty products....thx for sharing!

    ReplyDelete
  2. חייבת לומר שאני לא אוהדת של גלאם גורו, אבל אני מאוד אוהדת את התמונות המרהיבות שלך אהובה! מושלם כהרגלך!

    ReplyDelete