Thomas Sabo - Eau De Karma

July 24, 2016

האם אי פעם חשבתם מה עומד מאחורי המילים קארמה טובה וקארמה רעה? מושגים אלו עולים לא מעט בחיי היומיום שלנו, גם אם לא בהכרח נקרא להם בשם, ולרוב זה לא משהו שיגרום לנו לעצור ולהתעמק בנושא.
מהי קארמה בעצם? מקורו של מושג פילוסופי זה בדתות הודיות, והוא מתאר מחזור מלא של יחסי סיבה-תוצאה. זהו סך כל מעשיו של האדם - בעבר, בהווה ובעתיד. אמונה שהכוונה והמעשים של בן אדם (סיבה) משפיעים על העתיד של אותו בן אדם (תוצאה).
אני בוחרת להאמין שאם נעשה מעשה טוב, ולו הקטן ביותר, העולם יהיה טוב אלינו בחזרה. בין אם זה חיוך, מחמאה או הוקרת תודה, או אפילו מתן עזרה, מחילה או הקשבה, מעשים אלו ועוד רבים אחרים יתרמו לקארמה טובה ובסופו של דבר החיים יחזירו לכם טובה. ככל שתיתן מעצמך יותר לאחרים ללא תלות ודרישה בחזרה, חייך יהיו יותר מלאים והזדמנויות טובות יגיעו בדרכך.



הבושם *Eau De Karma של מעצב התכשיטים Thomas Sabo מכניס מימד חדש אל המוטו "קארמה טובה" ומפיח בו אנרגיה חדשה לצד ניחוח מעורר חושים.
החל מבקבוקון הבושם המעוצב בקוים נקיים ואווריריים וכלה בניחוח האנרגטני מלא שמחת החיים, הבושם הזה מעורר את החושים ומכניס פן נוסף שיהפוך את החיים לטובים יותר ויוסיף לקארמה הטובה.
אריזת הבושם מעוצבת בגווני פודרה ורדרדים ומעוטרת בתבליט זהוב של גלגל הקארמה הבודהיסטי המתחבר אל קולקצית התכשיטים של המעצב Thomas Sabo, לצד סמל האום ההודי המסמל את הרמוניית הגוף, כח ארצי וקוסמי המעניק כח, הגנה ושלוות נפש.
בקבוקון הזכוכית של הבושם מעוצב בקוים נקיים ומינימליסטיים נחתם על ידי פקק כסוף המעוטר כחרוז ועליו הטבעות של סמל האום, על פי עיצוב חרוזי התכשיטים של Thomas Sabo. בתוך הבקבוקון מתחבא חרוז עשוי אבן רוז קוורץ, הלוא היא אבן האהבה, המוסיפה לאנרגיה הטובה ופותחת את צ'אקרת הלב. אבן ורדרדה זו מתגלגלת בחן בתוך הבקבוקון במעין נעימה ומרגיעה.



הבושם Eau de Karma מאופיין בניחוח של קוקטייל פרחוני ופירותי מרענן:
התוים העליונים של הבושם משלבים פרסיה, תפוח וקורנט שחור המקרינים אנרגיה חיובית ושמחת חיים. תווים אוזוניים מוסיפים את הרעננות של גשם קיציי נקי באזורים הטרופיים.
בלבו שם הבושם אלגנטיות רכה וחושנית, השילוב העדין של לוטוס המים מגלם חן ונשיות ומלווה בתמציות ורדים עם נגיעת אדמונית.
בסיסו קווים קטיפתיים של אמבר, ארזים ומושק שמעניקים תחושה של רוגע, הרמוניה ואיזון פנימי.


הבושם מושק ברשתות הפארם הרחבי הארץ במחיר של 339 ש"ח עבור 50 מ"ל, ונמכר כעת במחיר השקה מיוחד (למשל 150 ש"ח ברשת סופר פארם).

*PR Sample

You Might Also Like

4 Comments

  1. כרגיל מהממם! אין לי מה להרחיב - את צלמת בחסד!^_^

    ReplyDelete
  2. The packaging on it is gorgeous.

    ReplyDelete
  3. I love the bottle! Really interesting post...thx for sharing! xx

    ReplyDelete