Swatch & Review - OPI Which is Witch? - סווצ'ים וסקירה ללק

April 11, 2013

Today I'm going to share with you some swatches and a review of  OPI Which is Witch? from the Oz The Great And Powerful collection.
I was very excited when I received this polish for review, as I don't have many OPI polishes in my collection (well, not yet, but I'm working on it!) and this one is a great addition to it.
Before I got it, I had a general dislike for bar glitters, but this one totally made me change my mind.

OPI Which is Witch? is a holographic glitter top coat with clear base, it has various sizes of hexagon glitter and tiny bar glitter, and this mix looks just fabulous. I have seen many swatches of this polish but I didn't realize how pretty it was in person. I think that if you need to pick one polish from this collection, Which is Witch? will be it!
This polish is packed with the beautiful holo glitter, which makes the application really easy. In just one stroke I received a great coverage of glitter on the entire nail, adding a sparkly look to any base color - this one is just great!
I decided to pair it up with a light blue base to compliment the silver holo glitter, but I think (know!) it will look great with any color, bright colors or nudes, anything goes!
For the photos below I applied two coats of Sinful Colors Sugar Rush which is a pastel light blue, then applied one coat of OPI Which is Witch? and topped it with one coat of Poshe. 
I really love the final result, I couldn't stop admiring my sparkly nails for the entire time I was wearing it. :)







בפוסט הזה אני אשתף אתכם בסקירה ובסווצ'ים של הלק OPI Which is Witch? מהקולקציה Oz The Great And Powerful.
חברת OPI יצאה בשיתוף פעולה עם דיסני לקראת צאת הסרט החדש "ארץ OZ" והשיקה את הקולקציה המיוחדת הזו שכוללת 7 לקים בגימורים שונים בהשראת הסרט.


במרכז העלילה קוסם קרקס קטן עם מוסר מפוקפק, נשלח הרחק מקנזס המאובקת לארץ אוז התוססת, ושם הופך לקוסם גדול ורב עוצמה. הוא מרגיש שלקח את כל הקופה והעושר, עד מפגשו עם  שלוש מכשפות אשר כלל אינן  משוכנעות שהוא הקוסם הגדול שכולם ציפו.  תחכום ואפילו קצת כישוף-אוסקר הופך את עצמו לא רק לקוסם הגדול אלא לאדם טוב יותר גם כן.

"OPI נרגשת מאוד לקחת חלק במסע פנטזיה זה עם דיסני" אומרת סוזי וייס פישמן סמנכ"ל  OPI ומנהלת האומנותית. הקולקציה החדשה בהשראת הקסם של " ארץ אוז"  כוללת שישה צבעים,  וצבע חדש במרקם חול רטוב בצבע מבטיח המסמל את הקוסם.
הקולקציה  לוכדת בתוכה את ההומור אשר ניכר בסרט, בגוונים בהירים, עמוסי לבן עם זהב, קונפטי כסוף ואמרלד ססגוני– המציין את אורות העיר, או את לק החול רטוב החדש, הכולל טכנולוגיה פורצת דרך של OPI לגימור מחוספס מט בתוכו, מוסיפה סוזי וייס פישמן. בקולקציה בולט גוון האפור חום העשיר, צבע אשר תוכנן עבור דמותו של ג'יימס פרנקו , הקוסם הגדול מארץ עוץ.  

מאוד שמחתי על ההזדמנות לסקור את הלק הזה שנשלח אלי מהחברה, היות ואוסף הלקים שלי לא כולל הרבה לקים של חברת OPI (עדיין! אבל תאמינו לי שאני עובדת על זה) והלק הזה הוא תוספת מדהימה לאוסף.
לפני שראיתי את הלק הזה במו עיני, נטיתי שלא לאהוב תערובת גליטרים מוארכים בלקים, אבל ברגע שהוא הגיע אלי והיתה לי ההזדמנות לבחון אותו מקרוב, דעתי השתנתה לחלוטין. בעוד שברוב הלקים שמכילים נצנצים מוארכים המראה שמתקבל לדעתי הוא יחסית גס (גם במראה וגם במרקם), הלק הזה דווקא מפתיע בנצנצים העדינים והיפים שלו וגרם לי להתאהב בהם.


OPI Which is Witch? מכיל נצנצים הולוגרפיים בצורות וגדלים שונים (משושים וגליטר "מקלות" דקיק), ולדעתי השילוב הזה פשוט מעולה. אם היתי צריכה לבחור את הלק הכי מוצלח מהקולקציה הזו, הוא היה הבחירה שלי.
הנחת הלק היתה פשוט מעולה, כיון שפורמולת הלק מלאה בנדיבות בנצנצים, המריחה היתה מאוד קלה ובשכבה אחת בלבד אפשר להשיג מראה מרהיב ומלא בנצנצים. בחרתי להניח את הלק הזה מעל בסיס בגוון תכלת (השתמשתי בלק Sinful Colors Sugar Rush) שלדעתי החמיא מאוד לגליטר הכסוף, אבל אני מאמינה (בטוחה!) שהלק הזה יראה מעולה מעל כל צבע, בין אם תבחרו בצבעים בוהקים וחזקים ובין אם בחרתם להניח אותו מעל צבעים עדינים בגווני גוף ליצירת מראה עדין יותר.
מאוד אהבתי את התוצאה הסופית, גם בגלל שמאוד קל להשיג מראה יפה שכזה בעזרת הלק הזה ובעיקר אהבתי את העובדה שלא הצלחתי להסיר את עיני מהלק הזה במשך כל התקופה ש"ענדתי" (כן, ענדתי, הוא ממש תכשיט!) אותו על ציפורניי.

בנוסף ללק שסקרתי בפוסט הזה, תוכלו למצוא בקולקציה הזו עוד 6 לקים בגימורים שונים - קרמיים / ג'לי (מתאימים במיוחד למראה עדין ויצירת "פרנץ"), גליטרים ולק בגימור מיוחד שנקרא Liquid Sand - לק המתייבש בצורת קריסטלים דקיקים בשילוב עם נצנצים היוצאר מראה מאט מחוספס ומרהיב, ולדעתי בשילוב עם שכבת טופ מבריקה - הוא נראה אפילו עוד יותר מרשים ובעל עומק מעניין (תוכלו לראות סקירה של לק בגימור זה בפוסטים הקודמים שלי).

את הלק הזה ונוספים מהקולקציה ניתן להשיג ברשת נייל סטודיו ומרכזי הטיפוח המקצועיים, מחיר: 65 שקל.

The Collection:
Lights of Emerald City - White confetti adds city girl flair and style to nails
Don't Burst My Bubble - Don't wake me...I'm dreaming about puffy clouds of white.
When Monkey's Fly! - I'm simply bananas for this gold confetti
Glints of Glinda - Only a good witch could turn beige from meek to chic.
Which is Witch? - Is this silver glitter with iridescent sparkle or the other way around?
I Theodora You - This adorable, sheer pink is bewitching on you.
What Wizardry Is This? - Brown Liquid Sand Technology


צבעי הקולקציה:
Lights of emerald city - לבן קונפטי מוסיף סטייל לנערת העיר
Don't burst My Bubble
- אני תעיר אותי אני חולם על עננים תפוחים
When Monkeys fly!
- זהב קונפטי 
Glints of Glinda - רק מכשפה טובה יכולה להפוך בז' לשיק
Which is witch?
- האם הנצנצים הכסופים האלה הם ניצוץ ססגוני או להיפך?
I Theodora You
- ורוד מקסים ומכושףWhat Wizardry Is This? - איזה קסם זה? חום אפור עשיר בגימור מחוספס

You Might Also Like

11 Comments

  1. מהממוש!
    אני זוממת על גליטר אחר מאותה הקולקציה -
    Lights of emerald city

    ReplyDelete
  2. מקסים! נצנצים מהסוג שהייתי לגמרי הולכת איתם.
    הציפורניים שלך מושלמות.....

    ReplyDelete
  3. This is pretty! Hello from California : D

    ReplyDelete
  4. This is a really pretty polish. Definitely on my wish list now!

    xo

    ReplyDelete
  5. Lights of Emerald City and this one in my WL too! Beautiful combor!)

    ReplyDelete
  6. I love this nail polish ! It gives a beautiful effect.

    ReplyDelete
  7. עברית! מגניב! מתי זה קרה ולא שמתי לב? :-)
    נשמע אחלה לק, אני מרגישה די מכוסה בגזרת הנצנצים, יש לי נצנצים כסופים הולוגרפיים של בארי M וגם בהם בקושי השתמשתי...

    ReplyDelete
  8. This is very pretty. I love glitters and I already picked up Lights of Emerald City (Which you really need!) and this is the only other one I want from the Oz collection. I like how this looks over the light blue.

    ReplyDelete
  9. I think it' very pretty, but I still don't know what I think about the string glitter :/ It's pretty on everybody else, but I don't know how it would look on me:P probably because I'm not use to it yet haha. Lovely swatch and pictures! :)

    ReplyDelete
  10. FANTASTIC photos! Though I'm bummed about the bar glitter. Just not a fan

    ReplyDelete