Chic Sugar Baby New Collection

August 28, 2013

היום אני שמחה לשתף אתכן בקולקציה חדשה שהושקה לפני שבוע ע"י חברת CHIC הישראלית. מדובר בקולקציה עכשווית וצבעונית שקיבלה את השם Sugar Baby בזכות אפקט הסוכר (או כשפי שאנחנו מכירים אותה בתור חול נוזלי Liquid Sand). האפקט הזה הפך לטרנדי בכל העולם ומזה חודשים שחברות לק בינלאומיות משיקות קולקציות בעלות אפקט דומה. למרות שלא מדובר בחידוש מהפכני, אני אישית מאוד התרגשתי כששמעתי על השקת הקולקציה הזו. נדיר שחברות לקים בארץ עומדות בקצב ומוציאות קולקצית חדשות, שלא לדבר על השקת מוצר טרנדי ועדכני שיהווה מתחרה ראוי לשוק הרחב בעולם.
כמו בנות רבות שרק שמעו על השקת הקולקציה, גם אני החלטתי לבקר במספר חנויות בעיר מגורי ויצאתי בחיפושים אחר הקולקציה החדשה של שיק. התאכזבתי כשלא מצאתי זכר ללקים בסניפי הסופר פארם, אך לא ויתרתי וביקרתי בחנות קוסמטיקה מקומית בשם "שיווקית" שמחזיקה לקים של שיק, ושמחתי לגלות שהקולקציה מגיעה אליה ממש בקרוב.
עבר שבוע מאז ההשקה, וכבר הלקים הגיעו אל החנות. כמובן שלא עמדתי בפיתוי - הצטיידתי במצלמה ושמתי פעמיי אל החנות. כשהגעתי, קיבלו את פני סטנד הלקים המדובר ובעלי החנות החביבים.

Today I want to share some local nail polish news with you. The Israeli nail polish brand CHIC has launched a new collection a week ago, under the name Sugar Baby. This collection includes 12 bright and fun colors with a sugar / liquid sand effect.
Tho this might sound like old news, I was actually excited to hear about this collection. Releases of new collections here in Israel are not that common, and mostly don't include interesting or up to date effects.
I was happy to find this collection at a local store in my town, and I made sure to take my camera with me to take some photos of the colorful stand and bottle shots.
The collection includes seven glitter / shimmery sugar finish polishes, and five more matte sugar effects.


קולקציית Sugar Baby של חברת CHIC כוללת 12 גוונים שמחים וצבעוניים בגימור סוכר / חול נוזלי: שבעה מהם גוונים בגימור נצנצץ, ועוד חמישה גוונים בגימור מאט.
כיוון שאני יודעת שרבות מכן סקרניות בנוגע לקולקציה, צילמתי את כל הצבעים בבקבוקים ואת סט הסווצ'ים שבחנות, כדי שתוכלו להתרשם המאפקט והמראה של הלקים החדשים.
כמובן שלא יצאתי בידיים ריקות, רכשתי חמישה גוונים שהכי מצאו חן בעיני, ואני מקווה לסקור אותם בקרוב בבלוג.
באופן כללי ההתרשמות מהקולקציה היתה טובה מאוד. כפי שאמרתי קודם, מאוד שמחתי לראות קולקציה עכשווית שמושקת בארץ, וגם הצבעים היו מעניינים ומגוונים כך שאני חושבת שכל אחת תוכל למצוא לה משהו שהיא תאהב.
מההתנסות עם הלקים בבית, נראה שהפורמולה טובה מאוד ונמרחת בקלות, ואפילו שכבה אחת נותנת כיסוי די טוב. אני אישית לא מסתפקת בפחות משתי שכבות, אבל זו מעלה טובה בלק.



חמשת הלקים שבחרתי לעצמי מהקולקציה, אותם אסקור בפוסטים הקרובים עם סווצ'ים ותצלומים קרובים יותר.בחרתי דווקא בלקים עם הגימור הגליטרי, האפקט הזה נראה מרשים יותר ומעניין בעיני.

Here are the five colors I chose for myself from this collection. I will be swatching them in the next few posts soon. I chose the ones with the glitter and shimmer effect, rather than the matte finish. They looked more impressive and interesting to me. I hope to post the swatches soon so you can see how pretty these are.
This collection


מי שטרם הספיקה לראות את הקולקציה בחנויות, אני שמחה לספר שבעלי החנות סיפרו לי שהם אפילו עושים משלוחים בכל הארץ! ואם זה לא מספיק, הם מציעים מבצע מאוד אטרקטיבי על הקולקציה - 30 ש"ח לשני בקבוקי לק. לדעתי המחיר מאוד משתלם, בידיעה שהמחיר לצרכן עליו הכריזו שיק הוא 22 ש"ח ללק.

אני ממליצה בחום על החנות הזו, מדובר בחנות וותיקה ואמינה, אותה מנהלים מוכרים חביבים מאוד.
המחירים מאוד זולים, ויש מגוון רחב של לקים מחברת CHIC וחברת GK, וכמובן מוצרים אחרים שניתן למצוא בתחום הקוסמטיקה, טואלטיקה ופרפומריה.
החנות "שיווקית" ממוקמת במרכז רמת השרון, ברחוב אוסישקין 41.
טלפון להזמנות: 03-5404825
*הזמנה טלפונית ומשלוח כרוכים בתשלום נוסף, את העלות יש לברר מול החנות.

*הערה - את הלקים קניתי מכספי, איני מקבלת תמורה כלשהי לפרסום של החנות או של הלקים. אני ממליצה ונותנת את דעתי הכנה על החנות בגלל שלדעתי זו הזדמנות טובה עבור אלו שמחפשות לרכוש את הלקים מקולקציה החדשה.

You Might Also Like

9 Comments

  1. I really like the three colours in the middle. They would all work so nicely together too.

    ReplyDelete
  2. OMG!!! A silver sand polish!!!

    ReplyDelete
  3. Those look GORGEOUS!!! I can't wait to see your swatches lady I know they'll be amazing :)

    ReplyDelete
  4. They look nice indeed!
    Guess what caught my attention: the sparkly yellow and the red. And, and, and...

    ReplyDelete
  5. I'm so impressed with chic! I really want number 10! hope i find it sometime soon

    ReplyDelete
  6. Thanks for the update! I'll search for them today. I really like the colors you chose, and I also like #12

    ReplyDelete
  7. Yay, liquid sand has finally made it to Israel!

    I still swear by the Chic Metalix collection- I have all of them and they're some of my favorite polishes. I have high hopes for this set :)

    ReplyDelete
  8. מגניב! באמת כל הכבוד לשיק, חברה עם פורמולות טובות, בקבוקים גדולים ומחיר שווה לכל נפש. האם יש דמיון בין התכלת הזה ל-Nyx של זויה? (שמתי עליו עין כבר מזמן אבל טרם קניתי...).

    ReplyDelete
  9. מעניין מאוד!!! חייבת לבדוק את הלקים האלו! מתה על פורמולת החול! תודה על הסקירה :)

    ReplyDelete